X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מנכ"ל כלל ביטוח, אביגדור קפלן, תוקף את חוק בכר, שהוא "פארסה אחת גדולה" כלל פיננסים השיקה יחידה מיוחדת ל-30 הסוכנים הגדולים
▪  ▪  ▪

שוק הביטוח והפנסיה עומד להכנס לצונאמי ולבלגן גדול, עם כניסת הבנקים לשוק הפנסיה. כך אמר היום (27.12) מנכ"ל כלל ביטוח, אביגדור קפלן, שדיבר בכנס 30 סוכנויות הביטוח הגדולות של החברה, שנערך ביפו. קפלן אמר כי כלל ביטוח "יודעת לשחות בצונאמי הזה, ואני מקווה שהוא לא ישטוף אותנו".
קפלן אמר עוד, כי המנכ"ל החדש של כלל פיננסים בטוחה, קובי נבון, "זקוק לרחמי שמיים כדי להצליח בתפקידו". נראה שהוא התייחס להתמודדות הקשה הצפויה מול הבנקים. לדבריו, כניסת הבנקים להפצת מוצרי פנסיה היא "אבסורד גדול".
מנכ"ל כלל ביטוח תקף את חוק בכר: "ועדת בכר היתה פארסה אחת גדולה. אלו שהגו את הרעיון כבר מתחרטים. הישום מתחיל ברגל לא טובה. אני צופה שבעתיד תקום ועדה חדשה, שתצטרך לעשות רפורמות על הרפורמות של חוק בכר".
קפלן צופה כי סוכני הביטוח יגברו על הבנקים בשיווק מוצרי פנסיה. קפלן: "הסוכנים יהיו כלי השיווק העיקרי של חברות הביטוח, שייצרו עוד ועוד מכשירים פיננסיים. לסוכנים יש קשר אישי-אינטימי לאורך שנים עם הלקוח, לא כמו פקיד הבנק, הקורא לעצמו יועץ פנסיוני, ואחר כך עובר לתפקיד אחר או לסניף אחר".
מנכ"ל כלל פיננסים, שוקי בראון, חשף בדבריו בכנס את הקמתה של יחידה מיוחדת בשם "פלטינום", שתיתן שירותים מיוחדים ל-30 הסוכנויות ומנהלי ההסדר הפנסיוני הגדולים במשק. בין השירותים: מפקח מקצועי מיוחד שיוצמד לצרכי יעוץ והדרכה לכל סוכנות, מערכת מחשב מתקדמת מיוחדת לסוכנות הגדולה, פעולות הדרכה, הטבות והנחות הן לסוכנים והן ללקוחות.
בראון קרא בדבריו בכנס לסוכנים הגדולים ולמנהלי ההסדרים להסתער על השוק הגדול של כספים בלתי-מנוהלים במשק. הוא הציג את הנתונים המעודכנים הבאים: סך נכסי הציבור עומדים על 1,900 מיליארד שקל, מתוך זה 1,088 מיליארד שקל המנוהלים אישית על-ידי המשקיעים, 125 מיליארד שקל בביטוח חיים, 243 מיליארד שקל בקופות גמל וקרנות השתלמות, 191 מיליארד שקל בקרנסות פנסיה, 105 מיליארד שקל בקרנות נאמנות.
בראון אמר, כי מנהלי ההסדרים מנהלים כיום רק חלק קטן מסכומי עתק אלו, כך שיש כר נרחב מאוד להגדלת פעילותם. מנהלי ההסדר מנהלים 66% מכספי ביטוח החיים ו-80% מכספי קרנות הפנסיה, אך בחישוב של כלל הכספים הנזילים במשק, חלקם עדיין קטן מאוד.

תאריך:  27/12/2006   |   עודכן:  27/12/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קפלן: שוק הביטוח נכנס לצונאמי
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
כניסת הבנקים לפנסיה מתנה לאזרח
ממ  |  28/12/06 00:20
2
מר אביגדור קפלן
סוכן  |  28/12/06 16:59
3
מר אביגדור קפלן
סוכן  |  28/12/06 16:59
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הילה רפופורט
הסתיימה פגישת אולמרט עם שר החוץ המצרי, אחמד אבו אל-ע'ית    השניים דנו בהפרות הפסקת האש מצד הפלשתינים ובפגישה הצפויה בין ראש הממשלה לנשיא מובראק, בסוף השבוע הבא, במצרים
הילה רפופורט
רגעים של חרדה עברו על ראש ממשלת בריטניה, טוני בלייר, שעה שהמטוס שאמור היה להביא אותו ואת משפחתו לחופשה במיאמי, סטה ממסלול הנחיתה
גלית יצחק
במהלך מלחמת לבנון השנייה, בני נוער מתבגרים באזור שדרות סבלו יותר מסימפטומים פיזיולוגיים של לחץ, מאשר בני נוער בצפון    הבנות חרדות יותר מהבנים
אור מרינגר
יונתן אפרת הורשע בביצוע שתי עבירות אינוס כנגד שתי נשים בארה"ב    לפני שהספיק להיכלא הוא נמלט מארה"ב והסתתר בישראל בשם בדוי    היום החליט בית המשפט להכריז עליו בר-הסגרה
רונן ליבוביץ
סיפורים קשים נשמעו היום בוועדת ביקורת המדינה בדיון על מצבם החקלאי של מפוני גוש קטיף    אחד החקלאים: "שנה וחצי לאחר הגירוש ואין פתרון לכלום"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il