X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חברת סימנטק מכריזה על זמינותה של תוכנת אנטי וירוס המיועדת למערכת ההפעלה של הטלפון הנייד
▪  ▪  ▪

חברת סימנטק מכריזה על זמינותה של תוכנת אנטי וירוס המיועדת למערכת ההפעלה Symantec Mobile AntiVirus 4.0 - Windows Mobile. תוכנת אנטי-וירוס זו פותחה על-מנת להפוך את מכשירי ה-PocketPC והטלפונים החכמים הרצים על פלטפורמת Windows Mobile 5.0 למאגרים בטוחים יותר עבור הנתונים החסויים של הארגון, מבלי להגביל את יכולתם של העובדים לנהל את עסקיהם באמצעות תקשורת סלולרית.
המוצר מספק הגנה אוטומטית מפני איומים המועברים בדואר אלקטרוני ובשירותים של מסרי מולטימדיה(MMS), שמורדים מכרטיסי זיכרון, רשתות סלולריות ו-WiFi ומועברים באמצעות בלוטות` או מוקרנים בחיבורי אינפרא-אדום.
"ארגונים המפתחים אסטרטגיית אבטחה מקיפה חייבים לכלול התקנים ניידים ברשימת נקודות הקצה שיש לאבטח, בדיוק כפי שהם מגוננים על תחנות עבודה ומחשבים ניידים", אומר אריה דנון, מנכ"ל סימנטק אזור הים התיכון. "סימנטק זיהתה התקפות על נתונים ניידים, כגון Snoopware המנצלת את המיקרופון של הטלפון החכם כדי להאזין לאירועים חשובים כגון אלה המאוחסנים בלוח השנה, או ב-Pranking4Profit (סוג של Crimeware העושה שימוש ב-SMS כדי להפיק רווחים בלתי-חוקיים). בהתגוננות מפני סיכונים אלה חייבת להוות חלק מכל אסטרטגיית אבטחה".
Symantec Mobile AntiVirus 4.0 עבור Windows Mobile מתעדכנת באמצעות שירות LiveUpdate סלולרי על-מנת לעדכן את חתימות ההגנה ולהבטיח הגנה מפני וירוסים חדשים, סוסים טרויאנים ותולעים. בנוסף, תכונת הניהול המרכזית מאפשרת לאדמיניסטרטורים להגדיר, לנעול ולאכוף מדיניות אבטחה על המכשיר מקונסולה מרכזית.
על-פי מחקר בינלאומי שערכה סימנטק, הרוב המכריע של החברות אינו מטפל באופן נאות באבטחת טלפונים חכמים. רוב המשיבים לסקר מאפשרים לעובדיהם לרכוש טלפונים חכמים באופן פרטי, אבל רק 10 אחוזים הטמיעו מערכות אבטחה מקיפות לטלפונים אלה. הסקר מצא גם ש-80 אחוזים מהחברות המאפשרות העברת נתונים עסקיים בהתקנים ניידים אינן מאבטחות את הנתונים האלה.
"גישת האבטחה של `נחכה ונראה` שבה נוקטות חברות לאבטחת נתונים ניידים מתחילה להשתנות", אמר ג`ון אולציק, אנליסט בכיר לאבטחת מידע ב-Enterprise Strategy Group. "מנהלי מידע וקבוצות מחשוב בוחנים כיום כיצד הניידות משפיעה על מדיניות האבטחה. עסקים רבים שהחשיבו את עצמם כסביבות של מחשבים אישיים בלבד מתמודדים כיום לראשונה עם סביבות מעורבות כגון Windows ו-Symbian על גבי טלפונים ניידים".
Symantec Mobile AntiVirus 4.0 עבור Windows Mobile היא חלק ממשפחת המוצרים של סימנטק לאבטחת תחנות קצה והיא זמינה החל מה-17 בנובמבר על-ידי שותפי סימנטק בישראל. על-מנת לאפשר לחברות ולקוחות פרטיים לבחון את התוכנה לפני רכישתה, השיקה סימנטק גם גרסת Try/Buy License manager.
הערה
המידע מתבסס על מידע שנמסר על-ידי החברות.

pConBiz - סיכומים טכנולוגיים למנהלים להגדלת הרווחיות העסקית
תאריך:  27/12/2006   |   עודכן:  27/12/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
שיתוף הפעולה כולל: הצבת תיבת החיפוש של גוגל באתר לצד תיבת החיפוש של תפוז, והצגת מודעות טקסט AdWords, הממוקדות בהתאם למילות חיפוש
מחלקה ראשונה
כך אישרה אמש ועדת הכספים במסגרת חקיקת חוק ההסדרים    רשות ההגבלים: בהעדר ביקורת תחרותית, הסדרים כובלים כגון אלו עלולים לפגוע בתחרות ובטובתו של הציבור, ללא הצדקה של ממש
ניר יהב
כך לדברי ד"ר אפרים לאור, יו"ר ועדת ההיגוי הבינמשרדית להערכות לרעידות אדמה    "לחץ בעבודה ועבודה בגובה הם שני הגורמים העיקריים לפגיעת העובדים במקומות העבודה. יש לתת את הדעת לנושא מחלות מקצוע שרבים נפגעים מהם והמודעות לכך עדיין נמוכה". כך אמר ישראל ערד, יו"ר מועצת המוסד לבטיחות ולגיהות בכנס ה-12 של המוסד שהתקיים היום בגני התערוכה
נתן שבע ורוני קורן-דינר
נמרודי זועם: ייתכן שזה תרגיל חובבני בניהול משא-ומתן לצורך שיפור עמדות וייתכן שלא
מערכת PCאון
אסיר נמלט בארה"ב נתפס לאחר שנכנס שוב ושוב לחשבונו ב-Myspace מאותו המקום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il