X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
העסקה: תמורת 575 מיליון ש"ח רווח ההון הצפוי ללאומי מהעסקה מסתכם בכ-350 מיליון ש"ח
▪  ▪  ▪
רף, מאור והמבורגר [צילום: דרור גרבש]

לאומי והראל הודיעו (יום ה', 28.12.06) כי השלימו את המהלך להעברת קופות הגמל "עצמה", "תעוז" "ק.מ.פ מסלולים" ו"רימון", לידי הראל. סך התמורה שתקבל קבוצת לאומי מסתכם בכ-575 מיליון ש"ח, ורווח ההון בגין העסקה יסתכם בכ-350 מיליון ש"ח וייכלל בדוחות לאומי לרבע הרביעי של 2006.
לפני כחודש השלימו לאומי והראל גם את העסקה למכירת "לאומי פיא" תמורת סך של 579 מיליון, עסקה שהניבה ללאומי רווח הון של 336 מיליון ש"ח, אשר ייכלל אף הוא בדוחות הכספיים של הבנק לרבע הרביעי של 2006.
יו"ר קבוצת לאומי, איתן רף, אמר בטקס החתימה להשלמת העסקה כי לחברות הביטוח ולבנקים יש אינטרס זהה בכניסת הבנקים הגדולים למתן ייעוץ פנסיוני לכלל הלקוחות. "כניסת הבנקים הגדולים למתן ייעוץ פנסיוני לכל הלקוחות היא גם האינטרס של חברות הביטוח, כי רק הם יכולים להוביל מהלך חינוכי כל-כך גדול ומשמעותי. אסור לתת לגורמים אינטרסנטיים לטרפד את המהפכה הזו שתביא בשורה לכל בית בישראל", אמר רף.
מנכ"ל לאומי, גליה מאור, אמרה בטקס, כי השלמת העסקה עם הראל היא אחד השלבים הסופיים בהיערכות הכוללת של לאומי לקראת קבלת רישיון ותחילת מתן השירות של ייעוץ פנסיוני אובייקטיבי ללקוחותיו, וזאת למרות אי הוודאות שנוצרה בנושא לאחרונה. "לאומי השקיע רבות כדי לעמוד בחקיקת בכר ונערך למתן ייעוץ פנסיוני אובייקטיבי לכלל הלקוחות. אני מצפה שממשלת ישראל תפעל ברוח החוק ותכבד את העיקרון החשוב של רציפות שלטונית", אמרה מאור.
יאיר המבורגר, יו"ר ומנכ"ל קבוצת הראל, מסר כי הוא מקדם בברכה את עמיתי קופות הגמל, שהעיקריות שבהן הינן עצמה ותעוז, שהצטרפו למסגרת הגדולה מאוד של משפחת לקוחות קבוצת הביטוח והפיננסים הראל. המבורגר הוסיף כי עם העברת הניהול לקבוצת הראל, יזכו עמיתי קופות הגמל להנות מניהול הקופות בידי גוף בעל איתנות פיננסית, אשר לו מוניטין וניסיון של מעל ל-70 שנה.
במסגרת היערכות קבוצת לאומי לכניסה לתחום הייעוץ הפנסיוני, השלים עד כה הבנק את מכירת החברות הבנות, "פסגות אופק" ו"לאומי פיא", ועתה את מכירת חלק מקופות הגמל להראל. בזמן הקרוב צפוי לאומי להשלים גם את מכירת החלק השני של קופות הגמל לידי "מרקסטון" ואת מכירת קה"ל (ביחד עם דיסקונט) לקבוצת מגדל.
מבנק לאומי נמסר כי כחלק מההיערכות לכניסה לתחום הפנסיה, השלים לאומי במהלך 2006 עסקות למכירת חברות קרנות נאמנות וקופות גמל בסך של 2,424 מיליון ש"ח. בשנה זו מכר לאומי גם את אחזקותיו באפריקה ישראל ו-10% ממניות מגדל, בסכום כולל של 1,788 מיליון ש"ח.

תאריך:  28/12/2006   |   עודכן:  28/12/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הושלמה העסקה: קופות הגמל של לאומי יועברו לידי הראל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מוטי אקסמיט
השלושה תקפו את הנהג משום שחשדו כי ביצע לפני יומיים מעשים מגונים בחברתם שנסעה עמו במונית    המעורבים בתקיפה נחקרים במשטרת מרחב איילון
הדר פרבר
עשרות קיצונים איסלמיים איימו לפרוץ את הדלתות כדי להיכנס לאולם בית המשפט
עידן יוסף
נשיא התאחדות התעשיינים מעריך כי התעשיה תצמח ב-2007 בכ-6%, הייצוא יגדל בכ-7%, המכירות לשוק המקומי יתרחבו בכ-4.5% וייקלטו כ-6,800 עובדים בתעשיה    התעשיה תמכור בשנת 2007 בכ-76 מיליארד דולר    קורא לממשלה לנקוט בשורת צעדים שימנעו הידרדרות והאטה משמעותית בצמיחה ב-2008
הדר פרבר
במכתב שכתב לפני הקראת גזר הדין אמר הנשיא העירקי המודח כי הוא מקריב את עצמו
מירב לוי
חל גידול של 37% במספר התלמידים במוסדות החינוך    יותר תלמידים מתגברים את מקצועות המתמטיקה והאנגלית    התלמידים האתיופים נוטשים את החינוך הממלכתי-דתי    בקרב ילידי בריה"מ לשעבר התחזקה מגמה של חוסר אינטגרציה    מקצוע ההוראה - מקצוע של נשים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il