X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
משיקה את ה"אייס טריפ" במקביל לעיצוב מחדש של כל סדרת המותג "טריפ" בהשקעה כוללת של מיליון שקלים
▪  ▪  ▪

יצרנית המשקאות סופר דרינק מצטרפת לטרנד ונכנסת לראשונה לשוק התה הקר בהשקעה כוללת של מיליון שקלים ומשיקה בימים אלה משקה חדש: "אייס טריפ" אפרסק. במסגרת החדרת המותג מרעננת סופר דרינק את יתר סדרת המותג טריפ באמצעות עיצוב טכנולוגי חדש של הבקבוקים.
כניסת סופר דרינק לשוק התחרותי של קטגוריית התה הקר מהווה חלק ממהלך כולל שעברה חברת סופר דרינק בשנה האחרונה, מהלך אשר כלל מיתוג מחדש והשקת מוצר חדש - משקה האנרגיה טורבו.
לדברי אורן מיכל, מנכ"ל ובעלים חברת סופר דרינק: "שוק התה הקר נמצא בתחילת דרכו והכיל עד היום שני שחקנים בלבד". לדברי אורן, הראיה לפוטנציאל הגלום בקטגוריה היא הגדילה המואצת של כ-50% בממוצע בשנתיים האחרונות. "לאחר מחקר ארוך שעסק במציאת פיתרון למענה כולל של הצרכים הקיימים בשוק המשקאות הקלים, קיבלנו החלטה אסטרטגית להשיק מוצר איכותי שהותאם לטעם הייחודי שהצרכן הישראלי מחפש".
"טריפ", שהושק לפני מספר שנים, מהווה את סדרת מיצי הפאלפ של החברה. המותג מבוסס על סדרת המשקאות הקלים המכילים 15% פרי ובתוספת חתיכות פרי "פאלפ". סדרת "טריפ" מונה תשעה טעמי פירות שונים כאשר ה"אייס טריפ" אפרסק, המכיל תמצית תה טבעית, הוא האחרון בסדרה שהושק.
שוק התה הקר מוערך בכ-75 מיליון ש"ח בשנה, ונמצא במגמת גידול, כאשר ב-2005 גדלה קטגורית התה הקר ב-40% ובשנת 2006 ב-60%. השוק נשלט על-ידי החברה המרכזית לייצור משקאות קלים עם המותג נסטי, וויסוצקי עם המותג אייס טי.

תאריך:  01/01/2007   |   עודכן:  01/01/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סופר דרינק נכנסת לשוק התה הקר
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
קראתי קניתי טעמתי נחמד!!
צרכן  |  2/01/07 08:43
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריאל שמידברג
הבמאי ג'ורג' לוקאס הודיע בסוף השבוע, כי בקרוב יחלו הצילומים של הפרק הרביעי בסדרת הסרטים של אינדיאנה ג'ונס    הסרט יגיע לקולנוע במאי 2008
הדר פרבר, אריאל שמידברג
על המטוס 102 בני אדם, בהם 11 ילדים    בשלב זה אין פרטים נוספים
עידן יוסף
המשרד להגנת הסביבה הקצה 5 מיליון שקלים לטיפול במפגעי אזבסט פריך בגליל המערבי ולהסרת גגות אזבסט צמנט במוסדות ציבור ברחבי הארץ
גלית יצחק
מוקי נאור ימונה לנשיא החברה    אלי גורודצר ימונה למנכ"ל החברה    גלעד חסיד מונה למנהל השיווק והמכירות בחברה
רונן ליבוביץ
ועדת החינוך נגד שרת החינוך יולי תמיר    שמונה חברים בוועדה הצביעו נגד החלטתה לציין את הקו הירוק בספרי הלימוד    השרה תמיר: "מדיניות של בת יענה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il