X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
צלם של סוכנות הידיעות הצרפתית, אזרח פרו, נחטף בידי חמושים בעזה לפי שעה לא נטל אף ארגון ברצועה אחריות על החטיפה כ-10 פעילי חמאס וכ-5 פעילי פתח נחטפו ושוחררו בשעה 1:00
▪  ▪  ▪
חמושים בעזה [אילוסטרציה: AP]

גורמי ביטחון פלשתינים דיווחו אחה"צ (ב', 1.1.07) כי צלם של סוכנות הידיעות הצרפתית, אזרח פרו, נחטף בידי חמושים בעזה. סוכנות הידיעות AP מסרה, כי לפי שעה לא נטל אף ארגון ברצועה אחריות על החטיפה. עדי ראייה מסרו גם כי עימותים קשים פרצו בעזה בין פעילי הפתח והחמאס. עוד נמסר כי כעשרה פעילי חמאס ועוד כחמישה פעילי פתח נחטפו במסגרת המהומות. מאוחר יותר שוחררו לאחר שסוכם על חילופי שבויים.
סוכנות הידיעות הצרפתית מסרה כי הצלם שנחטף הוא חיימה רזורי, כבן 50. לדברי כתב בסוכנות הידיעות הצרפתית, רזורי שב ממשימה בעזה. עדי ראייה דיווחו כי פלשתינים חטפו אותו סמוך למשרדי סוכנות הידיעות בעיר עזה. מסוכנות הידיעות הצרפתית נמסר כי האירוע בבדיקה.
גורמי ביטחון ברשות הפלשתינית מסרו כי החטיפה אירעה במרכז העיר עזה. לפי הדיווח, חמישה רעולי פנים התקרבו אל עבר הצלם, הכניסו אותו בכוח למכונית, ונמלטו מהמקום. כתב מסוכנות הידיעות הצרפתית סיפר כי הצלם בילה את מרבית הקריירה שלו בסיקור אירועים ברחבי דרום אמריקה.
יו"ר הרשות הפלשתינית, אבו מאזן, קיבל דיווח על החטיפה והורה לכוחות הביטחון לפתוח בסריקות בניסיון לאתר ולשחרר את הצלם. גורמי ביטחון ברשות סבורים, כי הצלם נחטף על-רקע מתיחות בין אחת החמולות הגדולות בעזה לבין הכוח הביטחוני של ממשלת חמאס.
בחודשים האחרונים אירעו מספר חטיפות של אזרחים זרים ברצועת עזה, בניסיון של ארגונים חמושים להפעיל לחץ על הרשות הפלשתינית ולהיענות לדרישות כספיות ופוליטיות. באוקטובר האחרון נחטף צלם של סוכנות הידיעות AP בעל אזרחות ספרדית. באוגוסט שני עיתונאים של רשת "פוקס ניוז" האמריקנית הוחזקו אף הם בידי חמושים ושוחררו ללא פגע לאחר שבועיים.

תאריך:  01/01/2007   |   עודכן:  02/01/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות
אריאל שמידברג
מקורות פלשתינים דיווחו כי עובד הסיוע הספרדי, רוברטו וייה, שנחטף במרכז רצועת עזה, שוחרר ללא פגע    האיש נחטף סמוך לדיר אל-בלח
הדר פרבר
החטיפה אירעה בשעה שהצלם הספרדי נכנס לרכב סמוך לביתו בעיר עזה    מ-AP נמסר כי כתב הסוכנות נפגש עם הצלם במשרד הפתח לאחר ששוחרר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il