X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך טוענת המשטרה נגד שולה זקן בבקשה שהגישה לבית המשפט לשחרורה לביתה בתנאים מגבילים נאסר על זקן להגיע למשרד ראש הממשלה במשך 10 ימים ג'קי מצא נשלח למעצר לשישה ימים
▪  ▪  ▪
שולה זקן בבית המשפט [צילומים: יוסי זליגר]

המשטרה טוענת כי מנהלת לשכת ראש הממשלה, שולה זקן, התערבה שלא כדין במינוי בכירים ברשות המיסים, לרבות מינויו של ג'קי מצא לתפקיד מנהל רשות המיסים. כמו-כן חושפת המשטרה, כי שולה זקן התערבה לעצירת חקירה פלילית שהתנהלה ברשות המיסים נגד מקורבה. המשטרה טוענת, במקביל, כי מנהל הרשות הקודם, איתן רוב, ומקורבו, איש העסקים קובי בן-גור, פעלו מול ג'קי מצא, ברשות המיסים, לקידום מקורביהם ולטיפול בלקוחותיהם באופן בלתי חוקי.
המשטרה חקרה במהלך 22 חשודים. לפנות ערב הביאה המשטרה 11 מהחשודים לבית המשפט, להארכת מעצרם, ובקשה לשחרור שלושה חשודים, בתנאים מגבילים. הדיונים התקיימו בפני השופט מרדכי פלד. החשודים המרכזיים הם, כאמור:
  • שולה זקן, מנהלת לשכת ראש הממשלה. סייעה בביצוע מינויים ובעצירת חקירה שנפתחה נגד מקורבה. חשודה במתן בקבלת שוחד ובעבירות נוספות. שוחררה בתנאים מגבילים ובמעצר בית למשך 10 ימים. זקן מיוצגת על-ידי עו"ד מיכה פטמן;
  • ג'קי מצא - מנהל רשות המיסים, ג'קי מצא, שכר את שירותיו של עו"ד נבות תל-צור כדי שייצגו במהלך החקירה ובפני הפרקליטות. המשטרה ביקשה הארכת מעצרו למשך 10 ימים. השופט פסק שישה ימי מעצר בלבד;
  • איתן רוב - מנהל רשות המיסים הקודם, איתן רוב, חשוד כי סייע במינויו של ג'קי מצא, כמחליפו, ובהמשך השתמש שלא כדי בשירותיו של מצא. המשטרה ביקשה הארכת מעצרו ב-10 ימים. השופט אישר 3 ימים. [עו"ד ירמי אולמרט (אחיו של ראש הממשלה, אהוד אולמרט), המשמש יו"ר הוועדה המקצועית של איגוד הכדורסל, אמר בהתייחסו לפרשה, כי "כל עוד לא מדובר בחשד או כתב אישום, אין שום סיכוי שאנקוט בצעד הקשור לפעילותו של איתן רוב באיגוד הכדורסל"];
  • קובי בן-גור - מקורב לאיתן רוב. בעל השפעה על מינויים ברשות. משמש רואה חשבון. בעברו היה יושב-ראש בית"ר ירושלים. המשטרה ביקשה להאריך מעצרו ב-14 ימים. השופט אישר 8 ימים.
החשודים הנוספים:
  • אורנה בכר, סגנית לאגף המיסים בתל אביב; מינוי דרך קובי בן-גור. המשטרה ביקשה לעוצרה למשך 4 ימים; השופט אישר יומיים.
  • יוסי כהן, מונה על-ידי אחיה של זקן להיות גובה מכס ברמלה. המשטרה ביקשה לעוצרו למשך 4 ימים;
  • גלית שמחון. עובדת בלשכת רשות המיסים. צורפה דרך קובי בן-גור. המשטרה ביקשה לעוצרה למשך 8 ימים;
  • שמואל בוברוב. מנהל מחלקת משאבי אנוש באגף המיסים. המשטרה ביקשה לעוצרו למשך 10 ימים;
  • יוסי שטיינמץ, אחראי על יבוא ברשות. המשטרה ביקשה לעצרו למשך 10 ימים;
  • יורם קראשי. אחיה של שולה זקן. המשטרה ביקשה לעוצרו למשך 14 ימים;
  • גידי בר-זכאי, סמנכ"ל לעניינים מקצועיים. המשטרה ביקשה לעוצרו למשך 10 ימים;
  • משה כוכבי, ממונה על מנהל ומודיעין שומה. המשטרה ביקשה לעוצרו למשך 4 ימים;
  • שמעון טובול, בעל עסק לחומרי בניין בירושלים. מנצל דרך קשריו האישיים להפחית שמות ולהקל בתשלום מיסים. המשטרה ביקשה לעוצרו למשך 8 ימים;
  • דוד חן, ראש מדור גביה ברשות המיסים. המשטרה ביקשה לשחררו בתנאים מגבילים.

המשטרה: שולה זקן לקחה שוחד ושיבשה מהלכי חקירה

בבקשת המעצר שהוגשה לבית המשפט נאמר, כי במהלך שנת 2006, בתקופה בה שימשה כראש הלשכה של שר האוצר, ובהמשך כראש לשכת ראש הממשלה, "התערבה לכאורה באופן פסול ביחד עם אחרים, במינויי בכירים ברשות המיסים (בהם: מינויו של יו"ר הרשות), וכן במינויי בכירים במשרדים ממשלתיים אחרים".
עוד נטען, כי על-פי החשד, היתה מעורבות זקן, לכאורה, יחד עם עם אחרים, בניסיון לשבש את החקירה המתנהלת ברשות המיסים, "בעניינו של אדם המקורב אליה, וכן על-פי החשד, קיבלה לכאורה טובות הנאה עבור עצמה ובני משפחתה, תוך עשיית שימוש פסול לכאורה, בתפקידה במשרד ראש הממשלה, בניצול מעמדה והשפעתה לצורך קבלת החלטות מכריעות".
סעיף האישום המיוחס לשולה זקן: "לקיחת שוחד, מרמה והפרת אמונים, שיבוש מהלכי משפט".
שולה זקן נעצרה בשעה 16:00 אחר-הצהריים, וזאת בתום יום חקירה ולאחר שבוצע חיפוש בביתה. המשטר טוענת, כי "קיים חשד סביר שהיא עברה עבירה, שאיננה חטא, וכן קיים יסוד סביר לחשש ששחרורה או אי מעצרה יביא לשיבוש מהלכי חקירה או על השפעה על עדים". בשל זאת, מבקשת המשטרה לשחרר אותה ל-10 ימי מעצר בית, ללא שתייצור קשר עם הסובבים אותה או עם מעורבים כאלה או אחרים בפרשה, וכן איסור הגעה למשרד ראש הממשלה במסגרת תפקידה כראש הלשכה במשך 14 יום".
עו"ד פטמן: שולה זקן משתפת פעולה עם החוקרים
עו"ד מיכה פטמן, המייצג את שולה זקן, אמר לפני הדיון בבית המשפט, כי חקירתה של שולה זקן החלה בבוקר. "היא משתפת פעולה עם החוקרים ומכחישה את ההאשמות שהעמידו החוקרים מולה". פטמן ציין: "הסכמנו עם המשטרה לשחרורה בתנאים מגבילים. זקן מרגישה בסדר והיא שמחה לחזור לביתה. היא הופתעה מאוד מהחקירה. המשטרה תבקש היום לשלוח אותה למעצר בית בן 10-14 ימים".
לשאלה כיצד יתנהל משרד ראש הממשלה בזמן שראש הלשכה תשב במעצר בית, אמר עו"ד פטמן: "משרד ראש הממשלה יתנהל גם כשהיא בביתה. התנאים מאפשרים לה לנהל את המשרד גם כשהיא לא נמצאת פיזית במקום עבודתה. הטלפון הראשון שהיא עשתה היום היה למשרד ראש הממשלה. היא לא דיברה עם ראש הממשלה, אך שיחה כזו ביניהם תתבצע בהמשך. המשטרה ערכה חיפוש בבית של זקן בטרם נלקחה לחקירה. נלקח דבר מה לא מהותי". לשאלה האם מדובר במחשב האישי שלה השיב פטמן בשלילה.

המשטרה: ג'קי מצא חשוד בעבירות שוחד ומרמה

בבקשה להארכת המעצר שהוגשה לבית המשפט בעניינו של ג'קי מצא נאמר, כי המשטרה חושדת שמצא מעורב בלקיחת שוחד, מתן שוחד, מרמה והפרת אמונים, סיוע לקבלת משרה שלא כחוק, מרמה לפי סעיף 220 לפקודת מס הכנסה.
על-פי העובדות המהוות בסיס לחשד, אומרת המשטרה, כי ביחידה הארצית לחקירות הונאה במשטרה מתנהלת חקירה בחשד לביצוע עבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים ועבירות נוספות. על-פי החשד, החשוד היה מעורב בעבירות. במסגרת קשריו עם גורמים מחוץ לרשות המיסים אשר פעלו בתיאום עימו לשם קידום ענינייהם עם רשות המיסים. במסגרת קשר זה, פעל החשוד במשותף עם אותם גורמים, בין היתר, למינוי בעלי תפקידים ברשות המיסים, ולטיפול בנישומים.
מכוח תפקידו וסמכויותיו הרחבות, יש לג'קי מצא השפעה רבה, הן על הנעשה בתוך רשות המיסים, והן על הציבור בכללותו. מסכת הראיות מצביעה על כך, כי במעשיו הפר החשוד לכאורה את האמון שהציבור נותן ברשות המיסים, בכלל, ובעומד בראש אותה רשות, בפרט. חלק מהעבירות המיוחסות למצא הן עבירות מסוג פשע. קיימת חשיבות ציבורית ראשונה במעלה להגיע לחקר האמת בחקירה זו, מבלי שתשובש על-ידי המעורבים. בפרשה מעורבים רבים, אשר בחקירה נגבתה גירסה ראשונית, ומאחרים יש צורך לגבות גירסה בימים הקרובים.
המשטרה ביקשה להוציא נגד מצא צו מעצר ל-10 ימים, וצירפה לבקשה חומר חסוי, שחלקו מצביע על אפשרות או חשד כי שחרורו או אי מעצרו יביא לשיבוש מהלכי חקירה ומשפט, התחמקויות מחקירה, מהלכי שפיטה ומריצוי עונש מאסר, או יביא להעלמת רכוש, להשפעה על עדים או לפגיעה בראיות בדרך אחרת. השופט פסק כי יש לעוצרו ל-6 ימים בלבד.

המשטרה: איתן רוב ניצל את קשריו ברשות

בבקשה למעצרו טוענת המשטרה, כי היא חושדת שאיתן רוב מעורב בסיוע לשוחד, תיווך לשוחד, איסור הייצוג לפני מי שהיה כפוף למייצג, וזאת לפי האיסור הקבוע בחוק שירות הציבור. כמו כן חשוד רוב במרמה לפי פקודות מס הכנסה.
על-פי החשד, איתן רוב היה מעורב בעבירות שפורטו, במסגרת קשריו מחוץ לרשות המיסים, אשר פעלו בתיאום עימו לשם קידום ענינייהם ברשות המיסים. במסגרת קשר זה, פעל איתן רוב עם אותם גורמים, בין היתר להשפעה על מינוי בעלי תפקידים ברשות המיסים ובטיפול בנישומים. מחומר החקירה עולה חשד, כי איתן רוב סייע לאנשי עסקים בכך שפנה לראש רשות המיסים כדי לקדם את ענינייהם אל מול רשות המיסים. על-פי החשד, לבקשת גורמים שונים פנה החשוד בעניינים מקצועיים לכפופים לו בעבר, לרשות המיסים, וכל זאת בטרם עברה שנה ממועד סיום כהונתו כראש רשות המיסים.
מחומר הראיות עולה עוד, כי רוב, אשר הינו בעל השפעה על בכירים וזוטרים ברשות המיסים, קשור לחשודים נוספים בפרשה. לפיכך קיים חשש כי ישבש את החקירה, למרות שאינו נושא כיום בתפקיד רשמי ברשות. המשטרה טוענת, כי חלק מהעבירות המיוחסות לרוב, הינן עבירות חמורות מסוג פשע.
רוב החל להיחקר ולגביו הוא עתיד להיחקר בהמשך. קיימת חשיבות ציבורית ראשונה במעלה להגיע לחקר האמת, מבלי שתשובש על-ידי המעורבים. המשטרה ביקשה להוציא נגד איתן רוב צו מעצר למשך 10 ימים, וכן הגישה חומר חקירה חסוי שבו היא טוענת כי אי מעצרו יביא לשיבוש הליכי חקירה ומשפט, להתחמקויות מחקירה ומהליכי שפיטה ומריצוי עונש מאסר, או יביא להעלמת רכוש, להשפעה על עדים או לפגיעה בראיות בדרך אחרת. על-פי המשטרה, המעצר מתבקש לשם נקיטת הליכי חקירה שלא ניתן יהיה לקיימם, אלא אם איתן רוב יהיה נתון במעצר.

המשטרה: בן-גור חשוד במתן ובתיווך בשוחד

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של קובי בן גור ב-14 ימים. בבקשת המעצר נאמר, כי בן-גור, הידוע כמקורב של איתן רוב, מנהל רשות המיסים והמע"מ, ואיש בעל קשרים והשפעה על מינויים, חשוד במתן שוחד, תיווך בשוחד, קבלת דבר במרמה, שידול לדבר עבירה, סיוע לקבלת משרה שלא כחוק, ומרמה.
קובי בן-גור חשוד כי הוא משמש רו"ח ואיש עסקים אשר על-פי החשד, יחד עם אחרים, פעל והשפיע באופן מהותי על מהלכים ברשות המיסים, לרבות התערבות פסולה במינויים של בעלי תפקידים בכירים וזוטרים ברשות זו.
קובי בן-גור חשוד כי ביחד עם אחרים פעל ברשות המיסים תוך השפעה ניכרת על מהלכי המינויים בה, חרף העובדה שאינו קשור כלל באופן פורמאלי לרשות המיסים. על-פי החשד, בן-גור דאג למינוי מספר אנשים, ביניהם של אורנה בכר, סגנית מחלקת שומה בת"א, שמונתה בעקבות קשריו.
המשטרה מבקשת להאריך את מעצרה של בכר בארבעה ימים. כמו כן, בעקבות קירבתו הרבה לאיתן רוב, דאג בן-גור למנות את גלית שמחון כמינוי בכיר בלשכת רשות המיסים וכן אנשים נוספים. המשטרה ביקשה להאריך ב-14 ימים את מעצרו של בן-גור, מי שהיה בעברו מקורב לליכוד ויו"ר קבוצת הכדורגל של בית"ר י-ם. על-פי גורמים במשטרה, מדובר על נזק כבד – כלכלי ותדמיתי – שגרמו אותם חשודים למערכת אכיפת החוק במדינת ישראל. על-פי הערכות, מדובר בנזק של מאות מיליוני שקלים שגרמו החשודים לקופת המדינה. מעצרו של קובי בן גור הוארך ב-8 ימים עד ה-10 בינואר 2007.
במהלך הדיון טען בא כוחו של בן-גור, עו"ד משה ישראל, כי בעניין מצבו הרפואי של בן-גור, "אני מבקש שתתקבל החלטה שהקטע הזה יהיה אסור לפרסום". בתשובה, אמר בא כוח המשטרה, רב-פקד חיים ארביב: "לא נחשוף את מצבו הרפואי. אני מגיש לביהמ"ש חומר בעניין זה. אם הוא ייעצר, המשטרה תיקח אותו לכל טיפול שהוא צריך. מחר יש לו טיפול".
בהמשך טען בא כוח של בן-גור ואמר: "השאלה היא למה אנחנו צריכים מעצר מאחורי סורג ובריח. החלופה של מעצר בית בנסיבות של חשוד זה מתאימה ביותר. החשוד נשאל ונתן הודאה מפורטת. כפי שאני רואה את הדברים, אני לא ראיתי בבקשה דבר ספציפי שמדבר על איזשהו שוחד מצורה כלשהי. אומרים לו שהוא ביקש והמליץ לגבי מינויים כאלה ואחרים, אם היו שואלים אותי - ושאלו אותי בכמה מקרים - אם אני ממליץ או מכיר מישהו - אני המלצתי, שאלו אותו דברים בתחום עבודתו, איזו עבירה זו?".
"אין ספק", אומר עורך דינו, "שיש מה לחקור, אך בנסיבות שלו כאשר זה עתה הוא מחלים ממחלה, ומנסה לקדם עסקים שונים, קבע פגישות שונות ואחת מהן היא נסיעה לחו"ל". בהחלטתו אמר השופט מרדכי פלד כי לעניין היקפה של הפרשה הנחקרת עולה חשד לביצוע עבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים, ועבירות נוספות מצד בכירים ברשות המיסים: "לעניינו של החשוד שבפניי יש לומר שמעורבותו בנעשה ברשות המיסים היתה עצומה. התערבות זו נגעה בין השאר לעניין מינוי של בכירים ביותר וגם מעורבות במינוי בכירים פחות".

שולה זקן ועורך דינה, מיכה פטמן [צילומים: יוסי זליגר]
ג'קי מצא
איתן רוב
תאריך:  02/01/2007   |   עודכן:  08/01/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שולה זקן וג'קי מצא חשודים בקבלת שוחד וסיוע למקורבים
תגובות  [ 47 ] מוצגות  [ 45 ]  כתוב תגובה 
1
מי בלשכה חייב 5.5 .מ.ש"ח
ח.ל.  |  2/01/07 19:06
 
- כשהראש מסריח קרוביו מסריחים  ל"ת
אזרח אכפתי  |  2/01/07 22:27
2
משטרה מתנקמת בשולה זקן כי עזרה
לחיים רמון נגד תפירת תיק  |  2/01/07 19:25
 
- מותק, אין לך מושג מה מותר ומה אסור
איביס  |  2/01/07 20:12
 
- חריגה מסמכות איננה עבירה פלילית
ליטל קרימינל  |  3/01/07 00:44
 
- מותק, אני יודע שאסור לתפור תיק
לאישה חפה מכל פשע  |  3/01/07 01:24
3
מדהים! כמה תיקים נפתחו סביב אולמרט
דנליאלה  |  2/01/07 20:01
4
לא מאמינים למשטרה
משה, עורך-דין  |  2/01/07 20:16
 
- האם אתה מאמין לאהוד , או לעוזרתו המקורבת עד למאוד ויודעת סודותיו האפליים מלשון תפוח ?
אדם הוא חף מפשע כל... אבל!  |  2/01/07 23:10
 
- משטרה לא בדקה לכל התלמידים
בקצרין בדיקות ד.נ.א.  |  3/01/07 00:48
 
- משה, שום הגזמה אינה במקומה
ט.ג.מ.  |  3/01/07 05:11
5
כל כך הרבה דגים מסריחים, באקואריום אחד? ל"ת
הניה  |  2/01/07 21:37
 
- כן...הניה חביבתי...
משל למה דומה הדבר  |  2/01/07 22:03
6
כמה לא מפתיע - שוב העקבות מוליכות לסביבת אולמרט ל"ת
שחיתות1  |  2/01/07 21:48
7
אין מה לחפש כאן יותר...
מדינת ישראל-פשיטת רגל  |  2/01/07 21:56
 
- בוקר טוב. אז מה אתה עושה בנידון? ל"ת
רק לקטר לא מספיק  |  3/01/07 00:51
8
רשות המיסים"קן הנשרים"לממסד פושע
האורקל מדלפי  |  2/01/07 22:06
9
הצעה למזוז -תן לשולה מעמד של עדת מדינה
נבוכדנצר  |  2/01/07 22:06
10
ההי מושחתים הם המשטרה
גרי  |  2/01/07 22:29
11
שולה לא תסע לפגוש את מובארק - שארם בלי שולה זה ירושלים בלי זהב  ל"ת
לקחו לשולה את הדרכון  |  2/01/07 23:08
12
לא, שולה תשאר נאמנה לאהוד. היא תסגיר את אחיה ולא את אהוד
האם שולה תהיה עדת מדינה ?  |  2/01/07 23:11
13
לא, שולה תשאר נאמנה לאהוד. היא תסגיר את אחיה ולא את אהוד
האם שולה תהיה עדת מדינה ?  |  2/01/07 23:11
14
ציפי לבני ידעה על האירועים ולכן הרהיבה עוז לערער על מנהיגותו של אולמרט
מידע פנים ממשרד המשפטים  |  2/01/07 23:25
 
- דיכטר ראש ממשלה?? אינני מסכים
בני סלע  |  3/01/07 00:54
 
- מה שנופל אפשר להקים, מה שמושחת לא לניתן לריפוי
לכל קטני האמונה  |  3/01/07 06:55
 
- השחיתות נובעת מדחפים בלתי נשלטים וחיבה יתרה לנכסים של הכלל
לבני סלע  |  3/01/07 06:59
15
בנפול אויבך אל תשמח ואל יגל לבך, פן תתעלוצנה בנות פלשתים ותפגזנה את שדרות ל"ת
לעמיר פרץ  |  2/01/07 23:26
16
כשר אוצר אולמרט מינה את ג'קי מצא. כראש ממשלה הוא מינה את הירשזון
מה יותר מזעזע ?  |  3/01/07 00:20
17
כשר אוצר אולמרט מינה את ג'קי מצא. כראש ממשלה הוא מינה את הירשזון
מה יותר מזעזע ?  |  3/01/07 00:21
18
שנתך נודדת ? קח כדורי שינה !!! ל"ת
אולמרט תנהג כמו הנשיא קצב.  |  3/01/07 00:24
19
24 חשודים. 10 עצורים. 0 יואשמו
משטרה עושה כותרות  |  3/01/07 05:41
20
דון אולמרט נדל"ן&כנופית מושחתי חוות השקמים_קדימה סכנה ברורה ומיידית לישראל ל"ת
dracula_il  |  3/01/07 06:47
21
שולה עליזה על פי התמונה ! או פשוט נבוכה ל"ת
שולה - את לא עליזה אולמרט  |  3/01/07 06:50
22
סגירת מעגל
אילתי1  |  3/01/07 07:27
23
אריה אבנרי הגש התפטרות מכתיבה
אבי גנח   |  3/01/07 07:42
24
בצרפת העם הסובל הסתער על הבסטיליה! ואצלנו...ראשי הבסטיליה מסתערים על העם... ל"ת
דבורה הנביאה  |  3/01/07 08:43
25
קצה הקרחון
ידען  |  3/01/07 08:43
26
לא יודע איך לאמר לכם...
שמעון יאיר  |  3/01/07 08:49
27
אביגדור יצחקי - גם ב"חגיגה" הזו....
מקור אמין  |  3/01/07 08:49
28
למרות כל הכותרות
האמת שכואבת ליואב  |  3/01/07 09:25
29
זה עונש שגרישתם יהודים שולה זקן תזדקן בכלא ל"ת
iltw77  |  3/01/07 10:28
30
שיבדקו אחורה למה בכלל רשות מיסים
אזרח מודאג  |  3/01/07 10:30
31
אנו לא מדינת בננות אלא מדינת הצביעות בהתגלמותה
עצמאי קטן ועלוב  |  3/01/07 11:32
32
רוה"מ מודאג מאבדן האמון ברשות למסים
שימי  |  3/01/07 12:19
33
גלית שמחון לא תלמד אותנו יותר
סטונדט בקריה האקדמית  |  4/01/07 20:32
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת PCאון
קחי אותי שרון - גרסת האינטרנט
מערכת PCאון
"כוכב האנרגיה", אישור הניתן כחלק מתוכנית התנדבותית המזהה מוצרים העומדים בדרישות היעילות של הסוכנות, יינתן מעתה גם לשרתים
רונן ליבוביץ
השר שמעון פרס פירסם הערב הודעת אבל על מותו של ידידו, טדי קולק    "טדי, חברי, היה אישיות רב גונית ופעל במערכות מגוונות ומאתגרות במשך כל חייו", כתב
גלית יצחק
רוב הרופאים מאמינים שכחלק מתפקידם עליהם להדריך לאורח חיים בריא, אך יחד עם זאת נמצא כי 80% מהם אינם עושים זאת בפועל
טלי רווה
מורן ינקו מונתה לתפקיד    תהיה אחראית על ניהול ותפעול הסניף בחדרה, אשר הוקם על-מנת לספק הדרכות בתחומי המחשבים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il