X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חברי כנסת מהקואליציה ומהאופוזיציה נפגשו הערב עם ראשי קהילות המפונים יו"ר הקואליציה: "נפעל בשיתוף עם רה"מ לשיקום המפונים ואם לאו - פנינו לחקיקה" ח"כ אריאל: " השיקום של המפונים מגוש קטיף מצוי בקונצנזוס של החברה הישראלית"
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

"ראש הממשלה יסייע לבעיות המפונים", כך הכריז היום (2.1.07) יו"ר הקואליציה, ח"כ אביגדור יצחקי (קדימה), במפגש עם כארבעים מראשי קהילות המפונים מגוש קטיף.
בנוסף ליצחקי, היו במפגש גם יו"ר השדולה לטיפול במפוני גוש קטיף, ח"כ אורי אריאל (איחוד לאומי-מפד"ל) וח"כ זאב אלקין (קדימה). המשתתפים שמעו על תוצאות המשא-ומתן שמתנהל בין המפונים ובין משרד ראש הממשלה בכל הקשור לתיקונים בחוק פינוי-פיצוי ודנו בסוגיות הדורשות טיפול מצד רשויות המדינה ונוגעות למצבם העכשווי והעתידי של מפוני גוש קטיף.
כמו-כן, דנו המשתתפים בדרכים בהם יפעלו חברי הכנסת בכדי להביא לפתרון מוסדר וכולל של בעיות המפונים ובכללן - שיעורי הפיצויים, מעמד היישובים הלא מוכרים, מרכזי החיים, ההעתקה הקהילתית וסטטוס יישובי הקבע.
יו"ר וועד מתיישבי גוש קטיף, ליאור כלפא, הודה לחברי הכנסת "הפועלים לתקן את העוול שנעשה לאוכלוסיית העקורים, אך ללא תיקון החוק והנחיות ברורות של רה"מ למערכת הפקידותית להתייחס לנושא העקורים כנושא בעל חשיבות לאומית ולקבוע לוח זמנים ברור והגיוני לשיקומם, לא תיפתר הבעיה".
ח"כ יצחקי אמר, כי "מדינת ישראל צריכה לשנות את האופן בו התייחסה למפונים". "עלינו לפעול לפתרון מוסכם וכולל של בעיות המפונים, בגיבוי של למעלה מ-60 ח"כים ובתמיכת רה"מ ושר האוצר. התיקונים בחוק פינוי-פיצוי הם מחויבי המציאות ונגזרים מחובתה של מדינת ישראל לאזרחים אותם שלחה להתיישב בגוש קטיף. אנו עומדים בפני הישגים משמעותיים בתחומי הפיצויים, ההעתקה הקהילתית והקמת יישובי הקבע ונמשיך בפעילות אינטנסיבית זו בכדי להביא לכדי סיום את מצוקתם של מפוני גוש קטיף, בין אם במו"מ עם משרדי הממשלה ובין אם בהצעות חוק שיזכו לאישור מובטח של הכנסת", אמר.
ח"כ אורי אריאל אמר לאחר-מכן, כי "השיקום של המפונים מגוש קטיף מצוי בקונצנזוס של החברה הישראלית, וזוכה לתמיכה מכל סיעות הכנסת, למרות זאת הפתרונות מבוששים לבוא. הגיע הזמן שרה"מ ייקח את העניינים בידיים ויפה שעה אחת קודם".
וח"כ זאב אלקין (קדימה) תקף גם הוא את ההתנהלות בעניינם של המפונים. "מצבם הקשה של המפונים מעיד על-כך שהמדינה בינתיים נכשלה בטיפול בבעיה. חובתם המוסרית של חברי הכנסת מימין ומשמאל להעמיד את הנושא בראש סדר העדיפויות הלאומי. תקוותי היא שיוזמת החקיקה לתיקונים בחוק פינוי-פיצוי תתקדם במהירות המרבית ובמקביל החלטתו של רה"מ לעקוב באופן אישי אחר הנושא תקדם את הפתרונות לבעיות".

תאריך:  02/01/2007   |   עודכן:  03/01/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"ישראל צריכה לשנות את האופן בו התייחסה למפונים"
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
למען פתרון הוגן למגורשי גוש קטיף
למען הצדק  |  2/01/07 20:11
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מוטי אקסמיט
כך טוענת המשטרה נגד שולה זקן בבקשה שהגישה לבית המשפט לשחרורה לביתה בתנאים מגבילים    נאסר על זקן להגיע למשרד ראש הממשלה במשך 10 ימים    ג'קי מצא נשלח למעצר לשישה ימים
מערכת PCאון
קחי אותי שרון - גרסת האינטרנט
מערכת PCאון
"כוכב האנרגיה", אישור הניתן כחלק מתוכנית התנדבותית המזהה מוצרים העומדים בדרישות היעילות של הסוכנות, יינתן מעתה גם לשרתים
רונן ליבוביץ
השר שמעון פרס פירסם הערב הודעת אבל על מותו של ידידו, טדי קולק    "טדי, חברי, היה אישיות רב גונית ופעל במערכות מגוונות ומאתגרות במשך כל חייו", כתב
גלית יצחק
רוב הרופאים מאמינים שכחלק מתפקידם עליהם להדריך לאורח חיים בריא, אך יחד עם זאת נמצא כי 80% מהם אינם עושים זאת בפועל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il