X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שילוני אחראית להשקה המחודשת של דנונה הובילה את החזון של "לחולל שינוי בהרגלי הצריכה של הצרכן הישראלי למען שיפור איכות חייו"
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

איגוד המפרסמים בחר בסיגל שילוני, מנהלת השיווק של מחלבות שטראוס, כאשת השיווק של דצמבר. שילוני אחראית להשקה המחודשת של דנונה שהחזירה למותג את השליטה בשוק היוגורט, הצלחה שהיתה מרכיב מרכזי בצמיחה בת 10% שרשמו מחלבות שטראוס בשנת 2006.
לאחר ההצלחה של דנונה, ושל הקטגוריה החדשה שהושקה: אקטימל, שחוצה השנה את רף 100 מיליון השקלים, הובילה שילוני את החזון של "לחולל שינוי בהרגלי הצריכה של הצרכן הישראלי למען שיפור איכות חייו".
כיוון אסטרטגי זה התבטא בהשקת 150 מוצרים חדשים, ביניהם המותג במשפחת הדנונה: אקטיביה, שהוא, לדברי שילוני, היוגורט הנמכר ביותר כיום בישראל (50 מיליון שקלים ב-2006).
דוגמה נוספת לחדשנות יוצרת-ערך היתה השקת דנונה משקה-בוקר. לדברי שילוני, "למדנו את הרגלי הצריכה של הבוקר וזיהינו ואקום אמיתי המהווה הזדמנות עסקית עבורנו. פיתחנו מוצר שישתלב באורח חייו האקטיבי של הצרכן, הממהר בבוקר אך מחפש תזונה נכונה וזמינה".
מכירות מחלבות שטראוס הסתכמו בשנת 2006 ב-1.4 מיליארד שקלים.
שילוני, נשואה + 3, הינה בעלת תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במינהל עסקים, עם התמחות בשיווק בינלאומי מארה"ב. שילוני עבדה 8 שנים בחברת תמ"י (היום חלק מיוניליוור), במהלכן השיקה בארץ את המותג קנור, ולאחר-מכן ניהלה את תחום דגני הבוקר של החברה.

תאריך:  03/01/2007   |   עודכן:  03/01/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אשת השיווק של דצמבר: סיגל שילוני
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ניר יהב
העמותה פנתה להירשזון וללבני בדרישה לפרסם את שמות כל האנשים שקיבלו עסקת כופר משלטונות המס ב-5 השנים האחרונות    "אם לא יפורסמו השמות הללו עכשיו, קיים חשש שציבור משלמי המיסים יסרב להאמין שהמס שנגבה ממנו נגבה בהגינות וביושר", נכתב
טל לוי
זאת בעקבות התבטאויות קשות של סמנכ"לים ברשות    הדי הדברים מעוררים בלשכת האוצר חשש לאובדן מוטיבציה לעבודה ברשות המיסים, עד כדי פגיעה בהכנסות המדינה
עידן יוסף
בקרוב יורחב באופן משמעותי בישראל השימוש בטכנולוגיית RFID    עיקר השימוש בעתיד הקרוב יהיה בתחומי התקשורת, התעשיה והקמעונאות
מירב לוי
משרד התיירות חתם על הסכם ראשון עם חברת 'קונטיננטל'    הסרטונים על ישראל יוקרנו ב-300 ממטוסי החברה ויציגו את מיטב אתרי התיירות והאטרקציות בארץ
מחלקה ראשונה
אירית גילן מונתה לתפקיד    במסגרת תפקידה תהיה אחראית על הניהול העסקי של התחום, הובלת האסטרטגיה, פעילויות השיווק ופיתוח המוצרים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il