X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ראש הממשלה הפלשתיני הגיע מסעודיה למצרים, ומשם שב לרצועת עזה ללא עיכובים בינתיים, נמשכים העימותים בין פתח וחמאס בעזה
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

ראש הממשלה הפלשתיני, איסמעיל הנייה, הגיע (יום ה', 4.1.07) מסעודיה למצרים, ומשם שב לרצועת עזה. זאת, לאחר שאתמול נקבע הסדר ביטחוני חסר תקדים, עליו הוסכם בוועדה מיוחדת בהשתתפות נציגים מישראל, הרשות הפלשתינית, ארצות הברית ואירופה.
סוכנויות הידיעות מסרו, כי בהתאם להסכמות שהושגו, המטוס הסעודי בו נחת הנייה באל-עריש שבמצרים עבר בדיקה קפדניות של צוות ביטחוני מצרי ואמריקני, בנוכחות האחראי על המעברים ברשות הפלשתינית. כל זאת במטרה לוודא כי חברי המשלחת אינם נושאים עמם כלי נשק או כספים המיועדים לחמאס ברצועה.
מאל-עריש הועברו ראש הממשלה הפלשתיני יחד עם חברי המשלחת במכוניות מצריות למעבר הגבול ברפיח, ודרכוניהם נלקחו לתיאום מוקדם. שם, חברי המשלחת נבדקו בידי פקחים אירופים, ומאוחר יותר אספו אותם מכוניות משוריינות של משמר הנשיאות של אבו מאזן. המשלחת עברה בשיירת המכוניות לצד הפלשתיני, ולאחר בדיקה מהירה, המשיכה בדרכה לעזה.
יו"ר הרשות הפלשתינית, מחמוד עבאס, רצה לאפשר להנייה לשוב לעזה ללא עיכובים מיותרים. מקורות פלשתינים מסרו, כי גם בישראל רצו למנוע סיבוכים. הוועדה שהתכנסה אתמול דנה גם בתיאום הביטחוני בין הצדדים, ובפתיחת מעבר הגבול ברפיח בעקבות פגישתם של ראש הממשלה אולמרט עם יו"ר הרשות אבו מאזן בירושלים לפני שבועיים.

נמשכת המתיחות בין חמאס ופתח ברצועה

מקורות פלשתינים דיווחו, כי בחילופי אש בין אנשי פתח וחמאס במחנה הפליטים ג'בליה, נהרג איימן אל-סובוח, איש המנגנון הביטחוני המיוחד של החמאס. בחילופי האש נפצעו גם שלושה אנשי חמאס נוספים מהכוח הביטחוני של חמאס.
חילופי אש התנהלו גם בבית להיא, שם נהרג עובר אורח שנקלע לעימות. עדי ראייה סיפרו כי חמושים מארגון החמאס ירו מטולי אר-פי-ג'י לעבר ביתו של סופיאן אבו זיידה, בכיר בפתח. איש לא נפגע באירוע.
מוקדם יותר דווח, כי שישה אנשים נפצעו מירי במהלך הלוויותיהם של שלושה קצינים פלשתינים, אנשי פתח, שנהרגו אתמול בהתנגשויות עם אנשי חמאס בחאן יונס. ככל הנראה, השישה נפגעו מיריות שנורו באויר במהלך הלוויות.
ראש הממשלה הנייה אמר עם הגעתו לרצועה כי יש לעשות כל מאמץ על-מנת להרגיע את הרוחות: "העימותים חייבים להפסק, הטבח חייב להגיע לסיומו. בואו נפתור את המחלוקות באמצעות דו-שיח ולא באמצעות כלי נשק. הנשק חייב להיות מכוון רק כלפי הכיבוש הישראלי".

תאריך:  04/01/2007   |   עודכן:  04/01/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסף דוד-מרגלית, יעל רוטשילד
בית המשפט השלום פסק כי אין פירמה אחראית לפרסום אשר נעשה על-גבי נייר מכתבים הנושא את שמה, במידה ולא לקחה חלק במחשבה ו/או במעשה הפרסום
רונן ליבוביץ
יושבי ראש סיעות קדימה, העבודה והאיחוד לאומי-מפד"ל סיירו היום בתוואי המתוכנן של גדר ההפרדה במדבר יהודה    ח"כ יצחקי: "מזעזע איך שפוגעים בנוף ואיך שפוגעים בתיירות המדברית"
גלית יצחק
תתכוננו לסערה הגדולה בסוף השבוע הקרוב - הכינו לבוש חם, תנור, ותסתפקו במעט אוכל ובעיקר בכמה שפחות מתוקים    מאחר ובעונת החורף אנו כמעט תמיד עולים במשקל, שרה שטרן-קטיעי ממליצה לשתות הרבה מרקים, להתפנק בפופקורן אך מגרעיני תירס ולא לשכוח לשתות הרבה
מערכת PCאון
רעית האדמה שפקדה בשבוע שעבר את חופי טייוואן לא הסבה נזקים רבים על פני האדמה, אך כבלי תקשורת תת מימיים ראשיים המחברים את אסיה לעולם החיצון נפגעו קשות
רונן ליבוביץ
חברי כנסת מסיעות הימין טוענים כי השרה לבני הודתה כי ההינתקות היתה טעות    אולם, השרה לבני, הידועה בתמיכתה בהינתקות התכוונה ככל הנראה למתוח ביקורת על החד-צדדיות שבהינתקות    בימין לקו בשמיעה סלקטיבית?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il