X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מחליף בתפקיד את יובל ארד מועד החילופים נקבע לסוף הרבעון הראשון של שנת 2007
▪  ▪  ▪

יובל ארד (42) הודיע היום על כוונתו לפרוש בקרוב מתפקידו כמנכ"ל חברת ארד תקשורת ובמקומו יתמנה לתפקיד ליאור חורב (35), שותף בחברה ומי שכיהן בשלוש השנים האחרונות כמשנה למנכ"ל בה. מועד החילופים נקבע לסוף הרבעון הראשון של שנת 2007.
חילופי המנכ"לים תוכננו לפני זמן רב כחלק מתהליך מובנה שבמסגרתו מוזגה לפני שלוש שנים חברת אקטיב 2000, שעסקה בניהול קמפיינים פוליטיים וציבוריים וניהול משברים, לתוך ארד תקשורת ומינויו של ליאור חורב לתפקיד משנה למנכ"ל החברה.
יובל ארד ימשיך לעסוק בפיתוח העסקי של הקבוצה וביישום התוכניות להתרחבות בינלאומית של עסקיה. בכינוס השנתי של עובדי ארד תקשורת שהתקיים בירושלים בסוף השבוע, אמר יובל ארד, כי בכוונתו להצטרף בקיץ הקרוב לרעייתו, הד"ר אריאלה ארד, שהוזמנה להשתלב למשך כשנתיים, בצוות מחקר בבית הספר לרפואה של אוניברסיטת הארוורד, בבוסטון ארה"ב.
ליאור חורב, הנכנס לתפקיד המנכ"ל, נמנה בשנים האחרונות על בכירי האסטרטגים בישראל. הוא היה חבר בפורום החווה של ראש הממשלה אריאל שרון, ושימש כיועץ אסטרטגי לראש הממשלה אולמרט בבחירות האחרונות. חורב כשותף וכמשנה למנכ"ל ארד תקשורת, ייעץ בשנים האחרונות לחברות מסחריות רבות בארץ ובחו"ל בתחומי פעילות רבים ובהן, מנורה-מבטחים, אגד, רשת בתי הקפה ארומה ת"א, כנס הרצליה, חברת החשמל, דלק US, קבוצת אלעד, אמישראגז, אבוט פארמה ואח', והוביל צוותי עבודה מקצועיים בתחומים אלה.
איל ויובל ארד ייסדו את ארד תקשורת (www.aradcomm.co.il), חברת יחסי הציבור, הייעוץ האסטרטגי והפרסום לפני כ-14 שנים ומאז הקמתה שימש יובל כמנכ"ל הקבוצה. תחת ניהולו התרחבה הפעילות העסקית של ארד תקשורת גם לתחומי הפרסום וליחסי הציבור המגזריים והוקמה "קבוצת ארד תקשורת" הכוללת את החברות "ארד ייזום" בתחום הייעוץ הבינלאומי ו-"360 ערוצים" בתחומי הפעלה וייזום של ערוצי תוכן בכבלים וברשת האינטרנט. היקף הפעילות העסקית של הקבוצה מסתכם בכ-40 מיליון ש"ח.

תאריך:  07/01/2007   |   עודכן:  07/01/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
"6 אחרי המלחמה" - חצי שנה למלחמת לבנון השנייה
ענבל אביב
סכום המכירה: כ-200 מיליון ש"ח, בתוספת סכום נוסף של עד 30 מיליון ש"ח המותנה ביעדי רווח מסויימים    העסקה כפופה לאישור הממונה על ההגבלים העסקיים
מוטי אקסמיט
האירוע שהתרחש ביום ה' האחרון בבית קפה ברמת גן נחקר על-ידי ימ"ר ת"א    במשטרה אומרים: "הרקע הוא סכסוך על שליטה בשוק מיחזור בקבוקים"
הדר פרבר
בתחילת החודש אימצה סלובניה את מטבע האירו    בנציבות האירופית דיווחו על מעבר "חלק"
ענבל אביב
הבוקר נעצרו יוסף יוסף עא-קאדר סאחלי, בן 21, ודרויש נמר דרויש שאפעי, בן 24 - מבוקשי תנזים ממחנה הפליטים בלאטה, אשר פעלו להוצאת פיגוע התאבדות לעורף ישראל    בחקירתם, הסגירו שתי חגורות נפץ שנמצאו בדירה שבה שהו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il