X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
כ-320 צימרים חדשים יוקמו תוך שלוש שנים בכפרים היקף הסיוע עומד על על 8 מיליון שקלים, עד לשנת 2009 התנאים להקמת הצימרים -טלוויזיה ומיזוג בחדרים, שילוט ב-3 שפות ונגישות גבוהה לנכים
▪  ▪  ▪

משרד התיירות יחל בתוכנית לחיזוק התיירות ביישובים הדרוזיים והצ'רקסיים בגליל. במסגרת התוכנית, יוכפל מספר יחידות האירוח הכפרי, ובתוך שלוש שנים יגיע לכ-550 צימרים לעומת 225 כיום.
היקף הסיוע עומד על 8 מיליון שקלים, עד לשנת 2009. בנוהל מיוחד שפרסם מנכ"ל משרד התיירות, נחום איצקוביץ, מתבקשים יזמים תושבי היישובים הדרוזיים והצ'רקסיים בגליל להגיש בקשות סיוע מהמשרד. לצורך כך הוקמה ועדה בראשותו של איצקוביץ, שתבחן ותאשר את הבקשות לקבלת הסיוע. התאריך האחרון להגשת הבקשות הוא ה-15 בפברואר 2007.
חוזר המנכ"ל החדש מתנה הקמה של לפחות 2 יחידות אירוח לכל יזם על-מנת לקבל את הסיוע. היזמים יידרשו לסיים את בניית יחידות האירוח לא יאוחר משנתיים מיום קבלת כתב הזכאות למענק, ויתחייבו להפעיל את יחידות האירוח לפעילות תיירותית בלבד למשך 5 שנים לפחות.
לדברי המנכ"ל איצקוביץ, שיעור המענק שיינתן ליזמים יעמוד על 24% לכל היותר מסך ההשקעה המוכרת להקמת יחידות האירוח. הנוהל מפרט את התנאים הנדרשים מכל יחידת אירוח כדי לקבל את המענק. בין היתר יתחייבו היזמים כי כל יחידה תהיה בגודל של בין 20-40 מ"ר ברוטו, עם טלוויזיה ומיזוג אוויר בחדר, שילוט למקום ב-3 שפות (ערבית, אנגלית ועברית) ושמירה על נגישות גבוהה לנכים.
התוכנית החדשה היא פועל יוצא למבצע מיתוג מיוחד לתיירות הדרוזית והצ'רקסית שבוצע בשנה האחרונה, בשיתוף פעולה עם המשרד לפיתוח הנגב והגליל, משרד החקלאות, פורום ראשי הרשויות הדרוזיות, מט"י (מרכז טיפוח יזמות ועסקים) לב הגליל ומט"י כפרים, עמותת התיירות גליל מערבי והמנהיגות הדתית הדרוזית. לדברי יוסף אסעד חמוד, מנכ"ל מט"י כפרים, "התוכנית יכולה להפוך את התיירות בגליל למשאב הכלכלי העיקרי של היישובים הדרוזיים והצ'רקסיים. אני מקווה שהמענקים אכן יימשכו באופן רציף עד לשנת 2009, ושהתוכנית תורחב בעתיד גם לתיירנים נוספים, ולא רק לבעלי יחידות האירוח".
מתן ליווי מקצועי ליזמים
האגף לתיירות כפרית במשרד התיירות, בראשות חנה קורן, יספק ליווי מקצועי צמוד ליזמים שיקבלו סיוע במסגרת התוכנית החדשה. במהלך 2007 תצא לדרך תוכנית להכשרת כוח אדם במקצועות התיירות במגזרים הדרוזי והצ'רקסי, בהובלת האגף להכשרת כוח אדם במשרד התיירות. במקביל, תצאנה לדרך פעולות שיווק שונות לשיווק חבילות התיירות ביישובים הללו. יצוין כי סקר מיוחד שערך משרד התיירות קבע בעבר כי הציבור הישראלי חש באופן כללי תחושות חיוביות כלפי אירוח בכפרים הדרוזים והצ'רקסיים, ורואה אותם כמעניינים, מסקרנים ואותנטיים.

תאריך:  08/01/2007   |   עודכן:  08/01/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ניר יהב
החברה להגנת הטבע פנתה לראש הממשלה בבקשה לכינוס דיון דחוף בנושא גדר ההפרדה במדבר יהודה ובבקשה להפסקה מיידית של העבודות    לדברי החברה להגנת הטבע, "עבודות אלו מתבצעות בניגוד להבטחות שניתנו לנו בעבר, לפיהן לא תיבנה גדר בחתך הרגיל והרחב שלה, אלא יותקנו אמצעי גילוי והתראה אלקטרוניים בליווי דרך אשר תאפשר ניידות מהירה ממקום למקום"
מירב לוי
כך עולה מסקר שבחן את ביצועי המיגזר הציבורי בישראל    במקום השני - אל על ובשלישי - רכבת ישראל
אסף דוד-מרגלית
בית המשפט לתביעות קטנות בתל אביב חייב את עיריית רמת גן בפיצוי תושבת העיר אשר רכבה נגרר בהוראת העיריה לפי חוק שמירת הניקיון
ענבל אביב
כ-80% מן הענפים שיפרו את סיכונם העסקי ב-2006    ענף המסעדות ובתי הקפה רשם את השיפור המשמעותי ביותר    תהילה ינאי, מנכ"ל משותף בקבוצת BDI-COFACE: "סיכונו העסקי של המשק ימשיך לרשום הטבה גם ב-2007"
מחחלקה ראשונה
פריד משמשת כתקציבאית בכירה במשרד למעלה מעשור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il