X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שירותי בריאות כללית השיקה את "מושלם פלטינום" המיטיב עם לקוחות כללית מושלם מעניק כיסוי מורחב לניתוחים בארץ ובחו"ל, מרחיב את ההטבות בתחום ההריון והלידה ועוד
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

שירותי בריאות כללית הודיעה (יום ג', 9.1.07) על השקת "מושלם פלטינום" ללקוחות כללית מושלם בתוכנית השב"ן (שירותי בריאות נוספים). השירות יחל ב-1.2.07.
"מושלם פלטינום" יספק שורת כיסויים חדשניים, שהעיקריים ביניהם הם: מימון תרופות לסרטן שאינן כלולות בסל הבריאות, תוך הבטחת רצף טיפולי; השתתפות לכל סוגי הניתוחים בארץ ובחו"ל; הרחבת ההטבות בתחום הריון ולידה וכן החזרים על נסיעה באמבולנס שאינה מכוסה בסל הבסיסי.
מכללית נמסר, כי את "מושלם פלטינום" ניתן יהיה לרכוש ללא הגבלת גיל וללא צורך בבדיקת רופא מקדימה או מסירת מידע על המצב הרפואי. המחירים ללקוח לחודש ינועו בין 11 שקלים לילד ועד מקסימום של 77 שקלים לחודש לגיל הזהב.
זאב וורמברנד, מנכ"ל כללית, מסר: "הפלטינום מהווה מהפיכה בתחום הבריאות וביטוחי הבריאות בישראל. מדובר במוצר חדשני שבא לענות על צרכים קריטיים של הציבור שהביטוחים המשלימים הקיימים וסל הבריאות הממלכתי אינם נותנים להם מענה והביטוחים הפרטיים נותנים לו מענה חלקי במחירים גבוהים. משמעות הכניסה היא שירותים מותאמים יותר לצרכיהם הבריאותיים של לקוחותינו, במחירים אטרקטיביים ואפשרות של שכבות נוספות ורחבות יותר מהאוכלוסיה לרכוש כיסוי לבעיות שהן בגדר קטסטרופות בריאותיות".

כיסוי ניתוחים בארץ ובחו"ל

השירות החדש יאפשר ללקוחות לבצע כל ניתוח אותו ירצו בחו"ל, בכל מוסד רפואי. הלקוחות יקבלו החזר של 200% מהמחירון של משרד הבריאות. כמו-כן, ניתנים במסגרת כיסוי זה השתתפויות נוספות בעבור מלווה, הטסה רפואית ועוד.
יחד עם זאת, גם בניתוחים בארץ, מאפשר הפלטינום כיסוי מורחב: כך שעל ניתוח פרטי שייעשה בבתי חולים שבהסדר יקבל הלקוח הנחה נוספת בגובה 75% על ההשתתפות העצמית אותה אמור היה לשלם במסגרת כללית מושלם. במקרה של ניתוח שנעשה באופן פרטי ולא בבתי חולים שבהסדר, יקבל הלקוח החזר בגובה 50% על ההשתתפות העצמית אותה אמור היה לשלם הלקוח במסגרת כללית מושלם.

מימון לתרופות למחלת הסרטן

המבוטחים יוכלו לקבל מימון לתרופות למחלת הסרטן שאינן כלולות בסל הבריאות. לקוח פלטינום יוכל לקבל את התרופה עד סכום של מיליון שקלים לכל התוכנית. כל זאת בהשתתפות עצמית בגובה של 300 שקלים לחודש בלבד.
לדברי וורמברנד, "מאז כניסת חוק בריאות ממלכתי, נוכחנו לדעת כי תקצוב הסל אינו מדביק את קצב הקידמה הטכנולוגית ונמצא בפיגור מתמיד וזאת אל מול העלייה המתמדת במספר התרופות החדשות ומחירן המאמיר".

תקציב לנשים בהריון

פלטינום מעמיד לרשות נשים בהריון תקציב נוסף של 2,500 שקלים, המאפשר לאישה בהריון להרחיב את סל שירותי ההיריון לבחירתה, וזאת לכל תקופת הביטוח.
כמו-כן, תתאפשר קבלת החזר עד לגובה של 75% מההוצאה (עד 10,000 שקלים) לתרומות ביציות מחו"ל לילד ראשון ושני. בנוסף, יינתן החזר לפינוי באמבולנס שאינו מכוסה בסל הבריאות בגובה 50% מההוצאה ועד 250 שקלים, וזאת פעמיים בשנה.
עוד יתאפשר ללקוחות כיסוי בגין ניתוחים וטיפולים אסטטיים במחירים ובהשתתפות עצמית נמוכה.

תאריך:  09/01/2007   |   עודכן:  09/01/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כללית תאפשר מימון תרופות לסרטן שלא כלולות בסל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רוני קורן-דינר
HOT הודיעה רשמית כי אין בכוונתה להעלות את הערוצים החדשים - אם לצורך מו"מ מול חברת ערוץ הספורט, או בשל כוונה אמיתית
גלית יצחק
כך עולה ממחקר שנערך בבי"ח לגליל המערבי נהריה    נמצא כי לעוברים שנולדים לאם עם רעלת הריון, עוד לפני הלידה ישנה עלייה ברמת שומני הדם, הומוציסטאין הפוגע בכלי הדם ופיברינוגן המגביר את הקרישיות בדם
עידן יוסף
הערוץ הראשון ישדר תיעוד בלעדי של מסוק היסעור מספר 053 דקות לפני שנפגע מטיל חיזבאללה
יהונתן דחוח-הלוי
עזאם אל-אחמד, מבכירי הפתח, אומר כי קצה סבלנות אבו מאזן בנוגע לחמאס ובכוונתו לקבל החלטות מכריעות במהלך הימים הקרובים כדי להחזיר את המצב הביטחוני לקדמותו - הוא שלל אפשרות של שימוש בכוח נגד תנועת החמאס ולצורך פרוק הכוח הביצועי
גלית יצחק
נדב שחר מונה לתפקיד    יחליף בתפקידו את נלי פקר, שפורש מהתפקידו לאחר 15 שנים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il