X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אופיר פינס בכינוס פעילים ראשון לקראת הפריימריז: "אי אפשר לשבת כל היום במשרד הביטחון ובערב לשלם מס שפתיים למפלגה", אמר והוסיף כי "לממשלה אין סדר יום, רק רצון לשרוד"
▪  ▪  ▪
אופיר פינס [צילום: באובאו]

המועמד לראשות העבודה, ח"כ אופיר פינס קיים (ג', 9.1.07) כנס פעילים ראשון לקראת הבחירות לראשות העבודה. במהלך הכינוס, בו לקחו חלק כמאה חמישים פעילים, תקף פינס את הממשלה, את המפלגות היריבות ואת יושב-ראש מפלגתו עמיר פרץ. פינס אמר לפעילים כי "היו לי ציפיות גדולות מהממשלה אך מהר מאוד הן נכזבו על-רקע התנהלות שלא מצאתי בה לא סדר יום, לא תפישת עולם ולא מנהיגות. פרשתי מהממשלה כי האמנתי שאין לה דרך ושהיא מוכנה להתפשר על הכול בכדי לשרוד".
אופיר פינס שפרש כזכור מהממשלה על-רקע כניסתו של אביגדור ליברמן לקואליציה, תקף את הממשלה ואמר כי "אפשר להבטיח פחות, אבל צריך לקיים את מה שמבטיחים. קיים היום חוסר אמון רבתי בממשלה, פעם אנשים יצאו להפגין ולמחות היום האדישות שולטת. הפסיקו להאמין שניתן לשנות". עוד אמר פינס כי "שלטון בכל מחיר זו הרעה החולה של הפוליטיקה הישראלית".
בהתקפה חריפה על שר הביטחון עמיר פרץ אמר פינס כי "מפלגת העבודה אכזבה את בוחריה וביישה את חבריה. אני רוצה שבוחרי מפלגת העבודה ירגישו גאים בכך ולא ישפילו מבט". פינס המשיך לתקוף את פרץ גם בהקשר של תוכניתו המדינית אותה הציג בישיבת הסיעה האחרונה ואמר כי "אנחנו יכולים לעשות זאת, אבל צריך להבין שמפלגה זו לא חלטורה. אי אפשר לשבת כל היום במשרד הביטחון ובערב לשלם מס שפתיים למפלגה". לדברי שר התרבות, המדע והספורט לשעבר, "מדינת ישראל צריכה היום שר ביטחון במשרה מלאה שישקם אותה, יחזיר את אמון הציבור בה ויביא אותה לניצחון. ניצחון כדי לשנות, לא כדי להיות". פינס שב ותקף את פרץ על הצגת תוכניתו המדינית ואמר כי "שר ביטחון צריך לפנות מאחזים, לא לפרסם תוכנית מדינית הקוראת לפינוי מאחזים".
בניגוד למועמדים אחרים המציגים את ההתמודדות בעבודה כהתמודדות על דמותו של שר הביטחון הבא של ישראל, מנסה אופיר פינס לקחת את המרוץ לראשות העבודה לכיוון אחר. "ההתמודדות היא בכדי להכריע מי ינהיג את מפלגת העבודה ויחזיר אותה לשלטון", אמר פינס לתומכיו. לדבריו, "אם אנחנו לא נעשה זאת, אף מפלגה אחרת לא תעשה זאת. מרצ קטנה מדי, הליכוד הולכת בדרך ללא מוצא וקדימה היא קומבינה". לבסוף אמר פינס: "אנחנו רוצים להחזיר את המפלגה לימים שהיתה לה דרך ומנהיגות. מפלגת העבודה, מפלגתם של בן-גוריון ורבין היא מפלגת שלטון שחייבת לייצר סדר יום למדינה ולא להיגרר אחרי אחרים", כלשונו.

תאריך:  10/01/2007   |   עודכן:  10/01/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פינס: "ישראל צריכה שר ביטחון במשרה מלאה"
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
ישראל לא זקוקה לעצות מאופיר פינס
הוא אדם מסוכן  |  10/01/07 09:43
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
חברת ער דג התחייבה להוציא כלובי דגים ממפרץ אילת על-פי החלטת הממשלה    כ-10% מן הכלובים כבר הוצאו
עידן יוסף
שר הבינוי והשיכון תיקן עיוותים במענקי ההשתתפות בשכר דירה שתוכננו לתקציב 2007    יבוטל קיצוץ של 5% מגובה הסיוע בשכ"ד לזכאים המממשים סיוע מעל שלוש שנים    הקבוצות שייהנו מכך: משפחות עובדות המשתכרות בשכר מינימום וזכאים החיים מקצבאות קיום
אסף וקנין
מכללת נתניה: "דוכנים המוצבים במכללה הינם לשירות הסטודנטים, והיוזמה להציבם מגיעה בשיתוף האגודה"    אגודת הסטודנטים: "סגן יו"ר אגודת הסטודנטים, יוסי מכלוף, ביקש מבעל הדוכן לקפל את השולחן ולעזוב את המקום"
יעל רוטשילד
המדינה תשלם לבני-זוג 250 אלף ש"ח כפיצוי על התרשלותם של הרופאים בבית החולים פוריה, לאחר שהלה הסבירו לזוג דוברי הערבית, לעקוב אחר תנועות עוברם בעברית, וכתוצאה מאי ההבנה של התובעים, מת העובר
מחלקה ראשונה
היום הסתיים ביצועו של הסכם הרכישה של רשת המרכולים AM:PM על-ידי דור אלון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il