X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שבוע לאחר השלמת עסקת מכירת רשת המרכולים העירונית AM:PM לדור אלון, הפסיקה הרשת למכור מזון לא כשר בסניפיה לדברי מקורבים לדור אלון, החברה לא מתכוונת לשנות את שעות פעילויות הסניפים, אשר פתוחים 24 שעות 7 ימים בשבוע
▪  ▪  ▪

שבוע לאחר השלמת עסקת מכירת רשת המרכולים העירונית AM:PM לדור אלון, הפסיקה הרשת למכור מזון לא כשר בסניפיה. הרשת, אשר פועלת בעיקר בעיר תל אביב, מכרה עד עתה מוצרים של מפעל הבשר הלא כשר מזרע ומגוון של פירות ים קפואים.
לדברי מקורבים לדור אלון, החברה לא מתכוונת לשנות את שעות פעילויות הסניפים, אשר פתוחים 24 שעות 7 ימים בשבוע, אלא להמשיך למכור גם בסופי שבוע, אך מזון כשר בלבד בדומה לחנויות הנוחות אלונית שמפעילה דור אלון בתחנות הדלק. החברה גם לא תשתנה את שם המותג.
AM:PM נרכשה על-ידי דודי ויסמן בנובמבר 2006 תמורת 143 מיליון שקל. הרכישה נעשתה דרך חברת הדלק דור אלון, ולא דרך רשת המזון הרבוע הכחול, בה מחזיק ויסמן. אחת הסיבות לרכישה דווקא דרך דור אלון היתה יצירת "מסלול עוקף שבת". ברבוע הכחול היו שותפים מתיו ברונפמן ושולם פישר, שהוא אדם דתי, וקניית רשת לא כשרה כנראה לא היתה עוברת בשלום. לפני כשבוע יצאו ברונפמן ופישר מהשותפות כשמכרו את חלקם (26.5%) תמורת כ-52 מיליון דולר, אך בכל זאת החליטו בחברה להפסיק את הפעילות הלא כשרה. ייתכן כי טרוניות מצד לקוחות ותיקים של הרבוע הכחול הם שגרמו למהלך.
מי שייהנה מהפסקת מכירת המזון הלא כשר היא רשת טיב טעם, שנותרה היחידה שמציעה פירות ים ובשר לא כשר בתוך תל אביב. לדברי גורמים בשוק טיב טעם לא תראה זינוק במכירות, אך הצעד יעמיק את הבידול שלה ואת הבשורה השונה שהיא מביאה לתל אביב. מצד שני הפסידה טיב טעם, שרכשה לפני כשנה וחצי את מפעל מזרע, את AM:PM כלקוח, אך כיוון שהחברה החליטה להתמקד בזרוע הקמעונאית שלה, אין ספק כי התועלת התפיסתית מול המתחרה בתוך העיר תל אביב רבה מהנזק.
מזרע הוא מותג עם נאמנות גבוהה, וסביר שיהיו לקוחות שיתאכזבו לא למצוא אותו ברשת ואף ישנו את הרגלי הקנייה שלהם, אך הפגיעה עשויה להיות בתפיסת המותג. AM:PM הוקמה על-ידי שלושה יזמים צעירים - גיא אדרי והאחים רן וגל בליקס, בגילאי ה-30 לחייהם, והחלה את דרכה כפיצוציה בודדת עד לכ-20 סניפים. המותג נתפס חדשני, צעיר, אנרגטי, וכך גם בנו אותו בעליו. כעת, כשהרשת תהיה מזוהה עם גוף גדול כמו הרבוע הכחול ודור אלון, עלול המותג להיתפס כקצת פחות שובב ופחות מזוהה עם הצעירים של העיר.

תאריך:  15/01/2007   |   עודכן:  15/01/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
AM:PM תפסיק למכור מוצרים לא כשרים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
"טיב טעם" הם לא היחידים שימכרו בשר לא כשר
ורה איצקוביץ52  |  15/01/07 17:34
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
דברי מזוז נאמרו כחוות דעת בפגישה שקיים עם עוזריו ועם כמה פרקליטים בפרקליטות    אולמרט חשוד בקבלת שוחד מהיזם גיל מסטיי    למרות זאת, מזוז ומבקר המדינה נרתעים ממיצוי הדין עם אולמרט
מתי טוכפלד
כך לדברי שר הביטחון עמיר פרץ שהשיב למתקפה האישית נגדו מצד ליברמן    ליברמן אמר: כל יום שעמיר פרץ נשאר בתפקיד זו פגיעה בבטחון המדינה
רונן ליבוביץ
השר לעניינים אסטרטגיים, אביגדור ליברמן, נשא דברים בגנותו של שר הביטחון עמיר פרץ בפתח ישיבת סיעת ישראל ביתנו    לדבריו, "אין לנו שום בעיה עם ראלב אלא עם שר הביטחון"
מחלקה ראשונה
היא תשמש בתפקיד זה בנוסף לתפקידה כמנהלת משאבי אנוש בקק"ל
רונן ליבוביץ
ועדת העבודה, הרווחה והבריאות אישרה כי תשלום גמלאות לאנשי מילואים בשעת חירום ובמצב מיוחד בעורף יינתן על-ידי הביטוח הלאומי ולא על-ידי משרד הביטחון    יו"ר הוועדה, ח"כ שרוני: "אין ספק שלביטוח הלאומי הכלים להעביר המקדמות לאנשי המילואים באופן מוצלח יותר"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il