X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יבנה 14 דירות יוקרה בנות 235 מ"ר,שימכרו ב-1.65 מיליון דולר שווי הפרויקט במחירי מכירה - 23 מיליון דולר הפרויקט יעבור בעתיד לשליטת שעיה בוימלגרין
▪  ▪  ▪

היזם יעקב אנגל, יחד עם שלשה משקיעים פרטיים, רכש מחברת סוטרה את בניין בית הספר פיטמן, ברחוב אחד העם פינת בלפור בת"א, העומד על מגרש בן 1.18 דונם. הרוכשים ישלמו 10.5 מיליון דולר. הם ישמרו את בניין בית הספר, ויבנו לידו בניין נוסף של דירות יוקרה, שימכרו, על-פי הערכה, בכ-23 מיליון דולר.
ביה"ס פיטמן, שנבנה בשנות העשרים, הוא בן שלוש קומות. הקומה השלישית נוספה מאוחר יותר, ואמורה להיהרס. שתי הקומות הראשונות, ששטחן 400 מ"ר, הן בניין לשימור, שיהפוך לבית דירות. היזמים יבנו על המגרש הצמוד בניין בן 6 קומות, 2,900 מ"ר. השטח הבנוי הכולל יגיע ל-3,300 מ"ר.
היזמים מתכננים לבנות בשני הבניינים יחד 14 דירות יוקרה בנות 235 מ"ר בממוצע. הם מעריכים, שניתן יהיה למכור את הדירות ב-7,000 דולר למ"ר, שהם 1.65 מיליון דולר לדירה בת 235 מ"ר. יתכן שמספר הדירות יהיה קטן יותר, ומחירן גבוה יותר.
אנגל הוא בעל 60% בקבוצה הקונה, ושלושה משקיעים פרטיים הם בעלי 40%. כידוע, חתם היזם שעיה בוימלגרין על חוזה לרכישת עסקי הנדל"ן של אנגל, וכתוצאה מכך יעבור הבניין לשליטתו בתקופה הקרובה.
מחירי הדירות באזור תל אביב הקטנה ושדרות רוטשילד ממריאים. אתמול (15.1) דיווח Nfc, שקבוצה בראשות עו"ד אמיר נחמד מתכננת למכור דירות בבית צפורן, באזור זה, לפי 5,500 דולר למ"ר. מיקומו של בית פיטמן נחשב לטוב יותר, ומספר הדירות בו יהיה קטן יותר, כך שמחירי המכירה הצפויים יהיו גבוהים עוד יותר.
פרויקט בית פיטמן יתוכנן בידי משרד האדריכלים של גידי בר-אוריין מנווה צדק, המתמחה בשימור בניינים בת"א, על-פי הוראות העיריה, ובבנייה נוספת לצידם. משרד זה גם יתכנן את פרויקט בית צפורן. המשרד גם תיכנן את שני בנייני המגורים, בני 42 דירות, שנבנו בשדרות רוטשילד פינת בלפור, וכל דירותיהם נמכרו תוך זמן קצר.
חברת סוטרה, שבבעלותה היה בית פיטמן עד עתה, נמצאת בבעלות היהלומן אברהם נמדר ושותפיו משה ישעיהו ואיל אפלבאום. נמדר, אחד היהלומנים הגדולים בישראל, נכנס בשנה האחרונה לעסקי נדל"ן למגורים בתל אביב, כאשר רכש את "הבור" ברחוב דיזנגוף פינת פרישמן, את בית תיאטרון האוהל ברחוב בילינסון ואת בניין קולנוע תל אביב ברחוב פינסקר.

תאריך:  16/01/2007   |   עודכן:  16/01/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אנגל קנה את ביה"ס פיטמן ב-10.5 מיליון דולר
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מוסד לימודיי.
שלומית סנדר  |  14/02/07 11:14
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
יחזיק 54% ממניות החברה הוותיקה לעבודות עפר, שנקלעה לקשיים
מירב לוי
שופט בית משפט השלום בצפת, בן פיילס, קנס את המועצה האזורית בשל עבירות על חוק המים    המועצה גם התחייבה להימנע מעבירה שבה הורשעה במשך 3 שנים
ניר יהב, מתי טוכפלד, רונן ליבוביץ
ח"כ שטרן, בן 58 מישראל ביתנו, נפטר אחרי מאבק ארוך במחלת הסרטן    שטרן כיהן כח"כ מאז 96'    אולמרט: "היו לו עמדות פוליטיות בלתי מתפשרות שדרו בכפיפה אחת עם רגישות תרבותית וחברתית יוצאת דופן"    יו"ר הכנסת: "דוגמא ומופת לחבר כנסת מסור, חרוץ ופורה"
אסף דוד-מרגלית
חוקרי אגף המכס והמע"מ הביאו אתמול למעצרם של בעלי רשת "רהיטי עמק האיילון" באשמה של העלמת הכנסות במליוני ש"ח    החשד: ניהלו ספרי חשבונות כוזבים
רונן ליבוביץ
דיון בוועדת חוקה, חוק ומשפט של הכנסת מול קבוצת תלמידים ובשידור חי בערוץ הכנסת התדרדר לשאלת הדרך לציין אדם כהה עור    ח"כ ניסים: "בארה"ב יש כושים שפורצים    ח"כ טיבי: "לא אומרים כושים אלא אפרו אמריקניים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il