X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
14 ח"כים השתתפו בסיור במרכז תעסוקה בירושלים ושמעו תלונות חריפות מפי משתתפי התוכנית בכיר במרכז התעסוקה: "אין מנוס מפגיעה במספר משתתפים בתוכנית"
▪  ▪  ▪
ליצמן. יזמן את שר התמ"ת

14 חברי כנסת החברים בוועדת הכספים של הכנסת השתתפו בסיור מאלף במרכז התעסוקה אמין ושמעו תלונות חריפות מפי משתתפים בתוכנית. מבין המשתתפים היו כאלה שאף טענו שצריך לסגור את תוכנית ויסקונסין, כיוון שהיא פוגעת ומאמללת אנשים. אולם, חברי הכנסת גם שמעו במהלך הסיור, משתתפים אחרים ששיבחו את פעולות מרכז התעסוקה. אחד מבין השותפים המרכזיים בחברת התעסוקה אמין בירושלים, שמואל סלווין, הודה כי אומנם בשוליים מצויים אנשים שאומללו עקב הפעלת התוכנית. אולם, עם זאת, אמר סלווין "כי הניסוי עצמו בשנה וחצי שחלפו הצליח".
סלווין, שבעבר כיהן כמנכ"ל משרדי האוצר והעבודה והרווחה, הדגיש בפני חברי הכנסת כי המוסד לביטוח לאומי משלם מדי שנה סכום של 350 עד 400 מיליוני ש"ח לאנשים שלא מגיעה להם גמלת הבטחת ההכנסה. עוד אמר כי 5% מתוך 100,000 נכים בישראל נזרקים אלינו למרכז התעסוקה, כדי לסייע להם. לפיכך, סיכם, כי אין מנוס מפגיעה במספר משתתפים בתוכנית שאינם עומדים בכללי ביצוע תוכנית ויסקונסין ונשללת מהם גמלת הבטחת ההכנסה. נציג האוצר, שאול מרידור, גילה כי המדינה השקיעה בתוכנית ויסקונסין עד היום 60 מיליוני ש"ח.
במהלך ישיבת הוועדה הופיעו בפניה משתתפי תוכנית ויסקונסין, שלדעתם נפגעו מהיחס של חברת אמין. בין היתר, הופיעה אם חד הורית, המשתתפת כבר שנה בתוכנית וטענה כי היא סובלת מהתעללות, איומים ומהשפלה. משתתף נוסף בתוכנית התלונן, כי היחס הנוקשה לאשתו במקום גרם לה להפיל 2 עוברים תאומים. מנגד משתתפת נוספת הציגה את תלאותיה כחסרת בית החיה חודשים בנתב"ג על הספסל, עד שהגיעה לחברת אמין ושוקמה.
את הדיון סיכם מנכ"ל אמין, אלי בן-אליעזר, שביקש את סיוע הוועדה בהמשך הפעלת תוכנית ויסקונסין. "אני מבקש שחברי הוועדה ייתנו לנו רוח גבית להמשך הפעילות לסייע במציאת פרנסה למשתתפי התוכנית. נכון, הודה, שיש אנשים שנפגעו מהתוכנית, אך ניתן לאתר אותם כיוון שהם ממש בשולי השוליים.
בתום הסיור, אמר יו"ר הוועדה, ח"כ יעקב ליצמן (יהדות התורה) כי "נדרשים תיקונים מהותיים בחוק ויסקונסין ושר התמ"ת, אלי ישי, יוזמן לוועדת הכספים כדי להבהיר לנו כיצד הוא מתכונן לשלב את התיקונים האלה לטובת משתתפי התוכנית".

תאריך:  16/01/2007   |   עודכן:  16/01/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"נדרשים תיקונים מהותיים בחוק ויסקונסין"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
שטחן הכולל של שמורות הטבע החדשות מגיע לכ-77,000 דונם    שמורת הטבע הגדולה ביותר נמצאת במכתש הגדול וכוללת 38 אלף דונם
הילה רפופורט
שר ההגנה הרוסי, סרגיי איוונוב, מודה כי ארצו מכרה מערכת טילי נ"מ לאירן    "במידה ואירן מבקשת לרכוש ציוד לצבאה, למה צריכה להיות לכך מניעה?", תהה
יהונתן דחוח-הלוי
סגן שר הביטחון, אפרים סנה, אמר בתדרוך במרכז הירושלמי, כי ישראל נותרה הכוח הצבאי החזק במזרח התיכון    טען: העולם עדיין יכול לפעול נגד אירן באמצעים לא צבאיים    סבור, כי ההרתעה הישראלית לא נפגעה לאחר מלחמת לבנון
הילה רפופורט
מתווכי נשק שפעלו עבור אירן ניצלו פירצה בתקנות האמריקניות ורכשו חלקי מטוסים וטילים מעודפי צבא ארה"ב    גם הסינים רכשו ציוד בצורה דומה
יפעת גדות
מה גורם לנפיחות של הרגליים וכפות הרגליים בזמן הטיסה?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il