X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שר הביטחון התייעץ עם הרמטכ"ל לשעבר רא"ל (מיל.) דן שומרון ראש הממשלה עורך היום פגישות עם מספר אישים לגבי זהות מחליפו של חלוץ בין האישים: נתניהו, ברק, פרס ומופז אתמול נפגש אולמרט עם חלוץ כדי לשמוע ממנו המלצה לגבי מינוי מחליף
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]
פרץ נפגש עם המועמדים
מתי טוכפלד
הערב נפגש שר הביטחון עם קפלינסקי וגנץ * בשלב מאוחר יותר ייפגש גם עם אשכנזי * אולמרט: "צר לי עד מאוד על התפטרותו של הרמטכ"ל, מגדולי הלוחמים של ישראל"
לרשימה המלאה

ראש הממשלה אהוד אולמרט עורך (ה', 18.1.07) התייעצויות עם מספר אישים במערכת הפוליטית ומחוצה לה, בנוגע לזהות המחליף של הרמטכ"ל דן חלוץ, אשר הודיע על התפטרותו. אתמול נפגש ראש הממשלה עם הרמטכ"ל היוצא ושמע ממנו המלצה לגבי מינוי מחליף. ההערכות הן כי חלוץ המליץ על סגנו, האלוף משה קפלינסקי. היום נפגש שר הביטחון עמיר פרץ עם הרמטכ"ל לשעבר רא"ל (מיל.) דן שומרון, אשר ביצע את התחקיר שבדק את התנהלות המטכ"ל בזמן המלחמה.
במהלך היום נפגש אולמרט עם המועמד לראשות מפלגת העבודה וראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, וכן עם יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו. בנוסף ייפגש אולמרט עם השרים שמעון פרס, שאול מופז ובנימין בן-אליעזר.
רה"מ אולמרט נועד עם יו"ר האופוזיציה ונתניהו לא המליץ על מועמד כלשהו, אך אמר כי יש לייחד את מלוא הזמן להתייעצויות לפני המינוי וכי יש לבצע תהליך עמוק ויסודי. הוא המליץ לבחור אדם בעל יכולת מנהיגות ויכולת לנהל מערכות גדולות, שיוכל לזקוף את גבו של הצבא.
נתניהו הבטיח כי הליכוד יגבה כל החלטה לרמטכ"ל שימונה בשל צו השעה. לדבריו, בשל גודל ההכרעה, יש לקחת את הזמן ולהמשיך בהתייעצויות ללא מגבלות זמן. הוא אף הציע לשקול מינוי של מועמדים חיצוניים לתפקיד.
ראש הממשלה נועד הערב עם השר בנימין בן-אליעזר בנושא מינוי רמטכ"ל חדש. שר התשתיות אמר כי יש למנות לאלתר רמטכ"ל בשל המצב הביטחוני, והאתגרים העתידיים המחייבים מינויו של רמטכ"ל שישיב את כושר הרתעה לצה"ל וכן את אמון הציבור בצבא. בן-אליעזר ציין כי ההתמודדות לתפקיד היא בין אנשים מצוינים.
אולמרט ייפגש בימים הקרובים גם עם אישים נוספים, כגון הרמטכ"ל לשעבר משה (בוגי) יעלון, שרת החוץ ציפי לבני וח"כ עמי אילון, מועמד נוסף לראשות מפלגת העבודה.
אתמול החל פרץ בהתייעצויות לקראת מינוי מחליף לחלוץ. שר הביטחון נפגש עם המועמדים להחליף את הרמטכ"ל המתפטר - מפקד זרוע היבשה, האלוף בני גנץ, סגן הרמטכ"ל, האלוף משה קפלינסקי ומנכ"ל משרדו, האלוף (מיל.) גבי אשכנזי. שר הביטחון שוחח גם עם יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו (ליכוד) ועם יו"ר ועדת חוץ וביטחון צחי הנגבי.
אמש הודיע שר הביטחון עמיר פרץ כי הוא ממשיך בתפקידו כשר הביטחון. זאת לאחר הקריאות שדרשו ממנו להתפטר מתפקידו. בטקס סיום קורס חובלים אמר פרץ כי הוא מצטער על הודעת ההתפטרות של הרמטכ"ל, אך הוא מכבד אותה. הוא כינה את החלטת חלוץ "החלטה בטרם עת". פרץ ציין, כי הוא כבר החל בהליך הנדרש של בחירת רמטכ"ל חדש כדי למנותו בהקדם. לדבריו, מה שינחה את בחירתו יהיה התנאי היחידי של עתיד צה"ל וביטחון ישראל.

האלוף במילואים משה עברי סוקניק ימונה למפקד הגיס הצפוני

שר הביטחון אישר את המלצת הרמטכ"ל להשיב לשירות את האלוף במילואים משה עברי סוקניק ולמנותו למפקד הגיס הצפוני. בתפקידו האחרון שימש כנספח צה"ל בוושינגטון ופרש לפני כשנתיים.

תאריך:  18/01/2007   |   עודכן:  18/01/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פרץ נפגש עם שומרון; אולמרט נועץ בנתניהו וברק
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
תפס "תחת" פואד
הצדיק מסדום  |  18/01/07 22:39
 
- כל עוד האפנדי הזה נמצא שם....
פואד-בכנסת..חחחח  |  19/01/07 06:18
 
- כל כך נכון !!!
אפעל  |  19/01/07 07:35
 
- כל כך נכון !!!
אפעל  |  19/01/07 07:35
2
בכוונה שמו תמונה כזו....
תמונתו של אולמרט  |  19/01/07 06:22
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
זליכה מסר דברים אלה לצוות ממשרד מבקר המדינה והן בפני צוות הבדיקה המשטרתי    לדבריו, הוא הוזהר בעת שניסה לעצור את אולמרט במכרז לאומי    אולמרט טוען: מזוז הכשירה מהלכי המכרז
עידן יוסף
ערב יום השנה לפטירת הרב יצחק כדורי נחשף פתק שהשאיר זקן המקובלים ובו שמו של המשיח
יפעת גדות
מחקר חדש מגלה כי עודף משקל או עלייה במשקל כאדם בוגר מעלים את הסבירות של גבר למות מסרטן הערמונית    רצוי להפחית את כמות הבשר ולשנות לתזונה עם מאפיינים של 'תזונה ים תיכונית'
מחלקה ראשונה
אשתו ובנו של אסיר העולם עמי פופר שרצח 7 ערבים בשנת 1990 נהרגו אמש בתאונת דרכים קשה    פופר עצמו נפצע באורח קשה
יפעת גדות
הצעקה האחרונה - תיקי יד ענקיים    רופאים מדווחים כי נשים רבות מתלוננות על כאבים בצוואר ועל כאבי ראש ומהר מאד מתגלה כי דווקא תיק היד מרמז על מקור הבעייה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il