X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
הנהלת האוניברסיטה וביה"ס הגיעו למתווה שימנע את סגירתו על-פי התוכנית, יקצץ ביה"ס מתקציבו באופן דרסטי ויפתח מרפאה לציבור הרחב שתגדיל את הכנסותיו
▪  ▪  ▪
הפגנת הסטודנטים לרפואת שיניים בת"ט

בשורה משמחת לכל המעוניינים ללמוד רפואת שיניים בישראל: הנהלת אוניברסיטת תל אביב יחד עם ביה"ס לרפואת שיניים הגיעו למתווה שימנע את סגירתו של בית הספר.
ביה"ס לרפואת שיניים, סבל מגרעון של 15 מיליון שקל בשנה. גרעון זה הוטל על תקציבה השוטף של האוניברסיטה. במסגרת התוכנית החדשה, יקצץ ביה"ס מתקציבו קיצוץ דרסטי ויפעל להגדיל את הכנסותיו באופן משמעותי. בנוסף לתוכנית ההבראה תסייע הוועדה לתכנון ולתקצוב במועצה להשכלה גבוהה לבית הספר על-מנת לאפשר את המשך תפקודו.
ביה"ס יפתח מרפאת שיניים לציבור הרחב
על-פי תוכנית ההבראה, יתפקד ביה"ס עם צוות מורים מצומצם במשרות רגילות. בביה"ס תוקם מרפאה שתשרת את הציבור הרחב ותעניק טיפול ברמה גבוהה ביותר בכל תחומי רפואת הפה והשיניים. הטיפול במרפאה יינתן על-ידי סגל מורי בית הספר. המרפאה תבנה במהלך השנה הקרובה ותצוייד בציוד החדיש ביותר ובטכנולוגיות המתקדמות ביותר הקיימות ברפואת שיניים מודרנית. הכנסות המרפאה יתרמו הן לביה"ס והן להקטנת הגרעון.
בשנת הלימודים תשס"ח יתאפשר לתלמידי התוכנית במדעי הרפואה, שנמצאים כיום בשנת לימודיהם השלישית, להמשיך בלימודים הקליניים ברפואת שיניים עד לסיומם וקבלת תואר "דוקטור ברפואת שיניים".
שרת החינוך ויו"ר המועצה להשכלה גבוהה, פרופ' יולי תמיר: "עם כניסתי לתפקיד הצבתי את הטיפול בבית הספר לרפואת שיניים בעדיפות גבוהה, במטרה לפתור את המשבר ולאפשר לסטודנטים להמשיך בלימודיהם האקדמיים בתחום שבחרו. אני מברכת על המתווה שהושג על-ידי הנהלת האוניברסיטה שאמור לאפשר את המשך קיומו של בית הספר".
יו"ר ות"ת, פרופ' שלמה גרוסמן: "ות"ת רואה חשיבות בקיום שני בתי ספר לרפואת שיניים בארץ על-מנת שתקודם התחרות האקדמית ותושג איכות מקסימלית בהכשרת רופאים וחוקרים בתחום זה".
נשיא אוניברסיטת תל אביב, פרופ' איתמר רבינוביץ, מסר כי האוניברסיטה מתברכת בפתרון משבר שנמשך משך כמה שנים וכן ברך את סגל ביה"ס שבראשו עומד פרופ' חיים טל על הפרגמטיזם שגילה והודה, במיוחד לפרופ' גדעון לנגהולץ, מנכ"ל האוניברסיטה, על העבודה הרבה שהשקיע בפתרון הבעיה.
יו"ר אגודת הסטודנטים של האוניברסיטה מסר כי הוא מקווה שאכן ההבנות ייושמו ומדובר בניצחון לאחר מאבק של שנים. "אילולא העלאת נושא מהותי זה על סדר היום ומאבק עיקש של הסטודנטים בשיתוף עם הסגל, בית הספר היה נסגר ממזמן", אמר בועז טופורובסקי.

תאריך:  22/01/2007   |   עודכן:  23/01/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בשורה משמחת: ביה"ס לרפואת שיניים בת"א לא ייסגר
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
ותודה מיוחדת לפרופ' המושחת גדעון לנגהולץ !!!
פרופסור  |  22/01/07 17:01
2
למה הבשורה משמחת ? אותי ניא לא. אני למדתי שם. ל"ת
רופא שיניים  |  23/01/07 09:03
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
שר התיירות פנה לאפיפיור בנדיקטוס ה-16 בבקשה שישא ברכה למען חיזוק התיירות בישראל    המכתב מהשר הרצוג נשלח במסגרת תוכנית משותפת עם הוותיקן להבאת צליינים צעירים לישראל
ניר יהב
שר הביטחון עמיר פרץ התייחס בכנס הרצליה לתוכניתו המדינית ואמר, כי "כל גורם פלשתיני שיכיר במדינת ישראל יכול להיות פרטנר - אפילו החמאס"
מירב לוי
מינויו אושר בישיבת הממשלה    יחליף את אריה מקל שמסים את תפקידו בסוף חודש יולי    בתפקידו האחרון שימש שריב ראש אגף ההסברה ויועץ תקשורת לרה"מ
עידן יוסף
למרות גיבוי מצד השלטונות נאלצו היהודים לעזוב את בתיהם בשל איומים מצד קיצונים מוסלמיים
ניר יהב
בנאום בכנס הרצליה אמר משה יעלון, כי "פתרון הסכסוך הישראלי-פלשתיני לא יפתור את מתקפת האיסלאם על המערב"    "אי אפשר להתחמק מעימות עם אירן"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il