חברת אקספוז המשווקת את מותג בגדי הים המוביל "בננה" בחרה בזמרת רוני סופרסטאר כפרזטורית המותג זו העונה הרביעית ברציפות. על הופעתה בקמפיין שצולם בתאילנד תקבל רוני סופרסטאר כ-45,000 דולר.
אמיר הברפלד, מנכ"ל חברת אקספוז המשווקת את המותג בננה: " רוני סופרסטאר מלווה את המותג מיום הקמתו ומתחילת דרכה המקצועית בעולם המוזיקה. מנתוני סקר דעת קהל עולה כי רוני מזוהה עם המותג דבר שתרם רבות להצלחת המותג בקרב קהל היעד וביסס את המותג כמוביל בשוק בגדי הים בישראל".
צילומי הקמפיין לעונת קיץ 2007 נערכו בתאילנד על אי טרופי מבודד בהשראת מהדורת בגדי הים הנחשקת של המגזין "ספורט אילוסטרייטד". קולקצית בגדי הים כוללת כ-100 דגמים שונים ומאופיינת בצבעוניות של גווני אדמה, ירוקים וגווני הכחול.
מותג בגדי הים בננה פונה לקהל יעד של נערות צעירות (14-20) כאשר הוא מהווה שחקן מרכזי השולט ב כ-40 % מקטגורית בגדי הים לנערות. לצד המותג בננה משווקת חברת 'אקספוז' את מותגי ההלבשה התחתונה 'לי קופר', את מותג בגדי הים של המעצבת 'גלית לוי' ומותג הגרבונים 'גולדן ליידי'.