X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תגייס 140 מיליון שקל באג"ח למיחזור חובות הרווח יגדל ל-30 מיליון שקל שנתים ללא דיבידנד "זו תהיה חברת סוכנים" אלעזרא מציג את החברה החדשה - החליף 18 מ-20 מנהלים בכירים "קיבלתי תעודת כשרות מהמפקח"
▪  ▪  ▪
אלי אלעזרא

חברת הכשרה ביטוח תקים בשנה הקרובה קרן פנסיה, קרן השתלמות וקופת גמל, שיופעלו ב-1 בינואר הקרוב. כך הודיעו היום (ג', 30.1.07) יו"ר החברה ובעליה אלי אלעזרא והמנכ"ל עופר טרמצ'י. בפגישה בת"א עם כתבי הביטוח הציגו השנים את תוכנית העבודה לשנתים הקרובות. לדבריהם, 2007 תהיה שנת טיוב והתבססות, ו-2008 תהיה "שנת זקיפות קומה וכניסה למיגזרים חדשים, תוך שינוי מותג החברה, שתקרא מעתה הכשרה ביטוח".
אלעזרא גילה, כי החברה מנהלת מגעים לכניסה לפעילות פיננסית בשותפות עם גוף פיננסי. הוא אמר כי הדירקטוריון החליט להקים קרן פנסיה חדשה, ולא לרכוש קרן קיימת, משיקולים עיסקיים. כן הוחלט להדק את שיתוף הפעולה עם חברותיו האחרות של אלעזרא, אפרידר ואלבר. לדוגמא, ביטוח צי הרכב של אלבר יעשה באמצעות הכשרה ביטוח.
אלעזרא הודיע, כי תחזית הרווח לשנת 2007 היא 30 מיליון שקל לאחר מס, לעומת 14.7 מיליון שקל בינואר-ספטמבר אשתקד. הפרמיות יגדלו בכ-5%, ל-1 מיליארד שקל לשנה. דירקטוריון החברה החליט אתמול על מדיניות של אי-חלוקת דיבידנד לשנים 2007 ו-2008, בהמשך להחלטה שלא לחלק דיבידנד לשנת 2006. המטרה היא לצבור את הרווחים לשם הגדלת ההון העצמי בחברה, כך שיעמוד מעל הדרוש בתקנות, ויאפשר הרחבת פעילות בעתיד.
הדירקטוריון גם אישר אתמול גיוס 140 מיליון שקל בהנפקת אגרות חוב בבורסה בחודש הבא. הכסף מיועד למיחזור ולפריסה לטווח בינוני של חובות החברה. אושרה מסגרת גיוס של 100 מיליון שקל, עם אפשרות להגדילה עד 150 מיליון שקל.
סיכון מחושב בהשקעת כספי ביטוח חיים
ראשי החברה מסרו עוד, כי החברה החליטה על מדיניות לקיחת סיכון מחושב בהשקעת כספי הפרמיות בביטוח חיים, כדי לשפר את התשואה למבוטחים, שהיא כיום נמוכה יחסית. מירב סיגל, מנהלת ההשקעות, תרכז פעילות זו.
אלעזרא הציג היום את "הכשרת הישוב החדשה", כהגדרתו. הוא אמר כי תוך חודשיים החליף 18 מ-20 המנהלים הבכירים בחברה. בין המינויים החדשים - המשנה למנכ"ל דורית זינגר, סמנכ"ל הכספים אסתר אלישקוב, מנהל אגף ביטוח החיים שמעון מירון והיועצת המשפטית תחיה רותם-פורטס.
היו"ר אלעזרא והמנכ"ל טרמצ'י הודיעו, כי הכשרת הישוב ביטוח קבעה אסטרטגיה של "חברת סוכנים". כל הביטוחים ישווקו אך ורק על-ידי מאות סוכני החברה - לא דרך בנקים, לא דרך מוקד ולא באמצעות האינטרנט. אתר האינטרנט של החברה, שיופעל בחודשים הקרובים, יהוה מרכז מידע וסיוע ללקוחות לרכוש ביטוחים - באמצעות הסוכנים.
עוד הודיע המנכ"ל טרמצ'י, כי החברה תשנה בשנים הקרובות את התמהיל העסקי: משקל ביטוח הרכב בביטוח הכללי יקטן מ-84% ל-70%, משקל ביטוחי הפרט בענף החיים יגדל מ-60% ל-80%, ומשקל ביטוח החיים בסך הפעילות יגדל מ-25% ל-30%. ב-2007 צפוי גידול של 5% עד 10% בסך הפרמיה, למיליארד שקל לשנה. הוא הודיע כי החברה תצמצם פעילות עם סוכני ביטוח המביאים הפסדים.
טרמצ'י אמר כי החברה תשים דגש על ביטוחי בריאות חדשים, המהוים "מנוע צמיחה". עוד אמר, כי החברה החלה לשווק לפני שלשה חדשים בהצלחה מוצר יחודי -ביטוח אבדן כושר עבודה לעקרות בית, עם פיצוי של עד 6,000 שקל לחודש. הפרמיה היא 10 ש"ח לחודש לכל 100 שקל פיצוי.
אלעזרא: ויתרתי על 11% מהשכר, משכורת, נהג ועוזרת
אלעזרא חשף היום אירועים מאחורי הקלעים הקשורים ברכישת השליטה בחברה ממשפחת נמרודי. אלעזרא: "בחנתי את ביצועי החברה ומצאתי, אם לומר בעדינות, שאפשר לשפר אותם. המפקח על הביטוח ידין ענתבי אמר לי, לאחר בדיקות יסודיות, שאנחנו החברה היחידה בענף הביטוח שיש לה חותמת כשרות שהיא בסדר. בניתי הנהלה חדשה. כל הבכירים החדשים הם אנשים המזדהים עם החברה. השקעתי בעיסקה 220 מיליון שקל - 90 מיליון שקל תשלום בעד המניות, וקבלת חובות של 130 מיליון שקל. עם זאת, אני מרגיש טוב מאוד עם העיסקה. נתנו דוגמא אישית - הקטנתי את שכרי ב-11% בהשואה לשכר היו"ר הקודם, ואני וטרמצ'י ויתרנו על משכורת 13. ויתרתי גם על נהג ועל עוזרת אישית.
אלעזרא הבטיח כי החברה בניהולה החדשה תיתן שירות חם ואישי. "אנחנו נעשה כל מה שהחברות האחרות עושות - עם שירות טוב יותר. לכל לקוח וסוכן תהיה דלת פתוחה לבעלים ולמנכ"ל. איפה רואים דבר כזה בחברות אחרות?", אמר.

תאריך:  30/01/2007   |   עודכן:  30/01/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הכשרה ביטוח תיכנס לפנסיה, גמל והשתלמות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
יצא לסעודיה, קטאר וירדן    ייפגש עם מנהיגי המדינות, לאחר שאלה יגיעו למוסקבה
אסף דוד-מרגלית
הפרקליטות הציגה היום בפני המשפט המחוזי בת"א הסדר טיעון מול ערן חייא וגדי חזן    כתב האישום תוקן    השניים הודו בעבירה של גרימת חבלה בנסיבות מחמירות כלפי בת זוגו של השוטר    הפרקליטות מבקשת עונש מאסר של 8 שנים וארבע שנים בהתאמה    ביהמ"ש צפוי לגזור את הדין בעוד מספר שבועות
הדר פרבר
המחזות המוזיקליים הצליחו להכניס בשנת 2006 לא מעט כסף לקופות, למרות החשש מפני השפעת הפיגועים ב-2005
אסף דוד-מרגלית
ביהמ"ש פסק כי תובע ייצוגי אינו יכול להגיש בקשה חדשה לתביעה ייצוגית בעילה הדומה לתובענה שהגיש בעבר
גלית יצחק
הדסה ועמותת זכרון מנחם יוצאים בקמפיין ארצי לאיתור תורמים פוטנציאליים למאגר מח עצם    הבדיקה מתבצעת באמצעות בדיקת רוק בלבד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il