X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
יפעת בקרת פרסום החליטה להתחיל לבצע בקרת אמת גם בתחום האינטרנט רוב המותגים שבחרו לפרסם רק בשתי מדיות בחרו בשילוב של אינטרנט ועיתונות
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

עקב הגידול בהיקפי הפרסום באינטרנט אשר באו לידי ביטוי בנתח השוק של הפרסום באינטרנט בעוגת הפרסום, קיבלה יפעת בקרת פרסום החלטה להתחיל לבצע בקרת אמת גם בתחום האינטרנט. הבקרה מבוצעת באמצעים דיגיטליים ואנושיים ותספק על בסיס יומי בזמן אמת פילוח מדויק של הקמפיינים המופיעים באתרים ברשת. בשלב ראשון הבקרה כוללת את ששת האתרים המובילים לפי סקר TIM: וואלה, YNET, MSN, נענע, תפוז ו-NRG.
מהשוואה ראשונה שערכה יפעת בין פרסום באינטרנט לפרסום בטלוויזיה ובעיתונות היומית בחודש ינואר עולה כי מספר המפרסמים בששת האתרים שנבדקו כפול ממספר המפרסמים בטלוויזיה. יש לציין כי הטלוויזיה היא עדין המדיה עם רף הכניסה הגבוה ביותר אך נמוך משמעותית ממספר המפרסמים בעיתונות היומית שעדיין מחזיקה בתמהיל המפרסמים הגדול ביותר.
עוד עולה מן הנתונים כי מתוך כ-1,700 מותגים שפורסמו בעיתונות היומית, בטלוויזיה ובאינטרנט, רק 3% פירסמו בשלוש המדיות במקביל ואילו רוב המותגים שבחרו לפרסם רק בשתי מדיות בחרו בשילוב של אינטרנט ועיתונות.
נתי יעקובי מנכ"ל יפעת אומר כי "בנוגע לפריסת המדיה באינטרנט, אחד הדברים הבולטים העולים מן המחקר הוא שאף מפרסם באתרי האינטרנט שבמחקר לא פירסם בכל ששת האתרים במקביל. מתוך 600 קמפיינים שאותרו, אף קמפיין לא עלה בוואלה, YNET, MSN, נענע, תפוז ו-NRG ביחד, ואילו רק 3 קמפיינים עלו בחמישה מתוך ששת האתרים. לעומת זאת, כ-380 קמפיינים מתוך ה-600 שאותרו עלו רק באתר אחד מתוך השישה. בבדיקה שבוצעה עולה כי ברוב המקרים כשקמפיין עלה רק באתר אחד היה זה ב- YNET או בוואלה".
המותגים עם מספר הקמפיינים הגדול באינטרנט בינואר היו פלאפון, פרטנר, סלקום, YES וישרוטל. הקטגוריות המובילות בפרסום באינטרנט מבחינת מספר קמפיינים הן: לימודים, אתרים שונים, תקשורת סלולרית ומרכזים רפואיים.

תאריך:  04/02/2007   |   עודכן:  04/02/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מספר המפרסמים באינטרנט כפול מבטלוויזיה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מתי טוכפלד
הודיע על כך לראש הממשלה אהוד אולמרט    הערכה היא כי חשש מהתקפות מצד משפטנים בשל מעורבותו בפרשת בר-און-חברון שבעקבותיה לא יכול היה לכהן כיועץ המשפטי לממשלה    בלשכת אולמרט הופתעו, אך הודיעו לבר-און כי הם מעריכים את החלטתו
רונן ליבוביץ
ועדת המשנה לבחינת מוכנות העורף תגיש מחר את מסקנותיה ליו"ר ועדת חוץ וביטחון    הוועדה ממליצה כי לשר הביטחון תינתן האפשרות להכריז על מצב מיוחד בעורף    עוד ממליצה הוועדה לשקול מעבר לשימוש בחללים ציבוריים תת-קרקעיים
אריאל שמידברג
שר החוץ הרוסי הביע ביקורת חריפה נגד הממשל האמריקני    לדבריו, ארה"ב היא כל הנראה "השותפה הבעייתית ביותר" של רוסיה בזירה הבינלאומית
רונן ליבוביץ
בתום פגישה שהתקיימה בהשתתפות ראש הממשלה ושר התמ"ת, הוחלט לשנות את תוכנית ויסקונסין    ח"כ שמטוב שיזמה הצעת חוק בסוגיה: "חבל שדיון זה התקיים רק לאחר כמעט שנתיים של התעללות באנשים"
אסף דוד-מרגלית
פרץ אמיר הורשע בגרימת מוות ברשלנות שעה שנהג עייף וסטה מנתיבו לנתיב הנגדי    בתאונה נהרג איציק יצחקי, נהג אופנוע    ביהמ"ש קבע כי פרץ נהג ברשלנות גבוהה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il