עקב הגידול בהיקפי הפרסום באינטרנט אשר באו לידי ביטוי בנתח השוק של הפרסום באינטרנט בעוגת הפרסום, קיבלה יפעת בקרת פרסום החלטה להתחיל לבצע בקרת אמת גם בתחום האינטרנט. הבקרה מבוצעת באמצעים דיגיטליים ואנושיים ותספק על בסיס יומי בזמן אמת פילוח מדויק של הקמפיינים המופיעים באתרים ברשת. בשלב ראשון הבקרה כוללת את ששת האתרים המובילים לפי סקר TIM: וואלה, YNET, MSN, נענע, תפוז ו-NRG.
מהשוואה ראשונה שערכה יפעת בין פרסום באינטרנט לפרסום בטלוויזיה ובעיתונות היומית בחודש ינואר עולה כי מספר המפרסמים בששת האתרים שנבדקו כפול ממספר המפרסמים בטלוויזיה. יש לציין כי הטלוויזיה היא עדין המדיה עם רף הכניסה הגבוה ביותר אך נמוך משמעותית ממספר המפרסמים בעיתונות היומית שעדיין מחזיקה בתמהיל המפרסמים הגדול ביותר.
עוד עולה מן הנתונים כי מתוך כ-1,700 מותגים שפורסמו בעיתונות היומית, בטלוויזיה ובאינטרנט, רק 3% פירסמו בשלוש המדיות במקביל ואילו רוב המותגים שבחרו לפרסם רק בשתי מדיות בחרו בשילוב של אינטרנט ועיתונות.
נתי יעקובי מנכ"ל יפעת אומר כי "בנוגע לפריסת המדיה באינטרנט, אחד הדברים הבולטים העולים מן המחקר הוא שאף מפרסם באתרי האינטרנט שבמחקר לא פירסם בכל ששת האתרים במקביל. מתוך 600 קמפיינים שאותרו, אף קמפיין לא עלה בוואלה, YNET, MSN, נענע, תפוז ו-NRG ביחד, ואילו רק 3 קמפיינים עלו בחמישה מתוך ששת האתרים. לעומת זאת, כ-380 קמפיינים מתוך ה-600 שאותרו עלו רק באתר אחד מתוך השישה. בבדיקה שבוצעה עולה כי ברוב המקרים כשקמפיין עלה רק באתר אחד היה זה ב- YNET או בוואלה".
המותגים עם מספר הקמפיינים הגדול באינטרנט בינואר היו פלאפון, פרטנר, סלקום, YES וישרוטל. הקטגוריות המובילות בפרסום באינטרנט מבחינת מספר קמפיינים הן: לימודים, אתרים שונים, תקשורת סלולרית ומרכזים רפואיים.