X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
איש מחברי הכנסת של המפד"ל לא יהיה בכנסת הבאה אם תקבל המפלגה את אותו מספר מנדטים, כך עולה מסקר מיוחד שנערך בקרב חברי מרכז המפד"ל במקומות הראשונים על-פי הסקר: הרב מוטי אלון, יעקב עמידור ומוטי יוגב
▪  ▪  ▪
הרב מוטי אלון

למרות שאין בחירות באופק נערכות כמה מהמפלגות לאפשרות שההתמודדות תהיה מוקדם מהצפוי. במפלגת העבודה יתקיימו פריימריז בסוף מאי. בליכוד ובקדימה עדיין אין התמודדות. ואילו בימין שבות ועולות הצעות לקיום פריימריז כולל וביטול המפלגות הקיימות לטובת מפלגה מאוחדת אחת. אלא שבמפד"ל דוחים לפי שעה את ההצעה, והכוונה שם היא להמשיך לקיים את מוסדות המפלגה בכל מקרה. לאחרונה נערך במפלגה סקר מקיף, בו הורשו להשתתף רק חברי מרכז, הגוף העליון של המפלגה, הקובע את הרכב הרשימה לכנסת.
על-פי הסקר, המתפרסם באתר 'מפדלי', איש מחברי הכנסת המכהנים כיום מטעם המפד"ל לא יהיה בכנסת הבאה. את המקומות הראשונים תופסים פנים חדשות, רובם כאלה שלא היו עדיין חלק מהפוליטיקה.
במקום הראשון ניצב הרב מוטי אלון. אלון נחשב למועמד לא ריאלי כיוון שהסיכוי שילך לפוליטיקה הינו נמוך ביותר. גם בבחירות האחרונות, על-רקע ניסיונות האיחוד בין המפד"ל לאיחוד הלאומי, עלה שמו של הרב אלון כמי שהוצע לו להיות יו"ר הרשימה. אלון זכה לתמיכתו של יו"ר המפד"ל אורלב, ויו"ר האיחוד הלאומי, בני אלון שהוא גם אחיו של הרב מוטי אלון. אלא שאלון סירב לקבל עליו את התפקיד.
במקומות השני והשלישי הגיעו בסקר יחד, יעקב עמידרור ומוטי יוגב. עמידרור, שהשתחרר לא מזמן מצה"ל והתבטא רבות בעניין התנגדותו לתוכנית ההינתקות מרצועת עזה. הוא נחשב ימני ובהיותו חובש כיפה, הוא זוכה לתמיכתם של חברי מרכז המפלגה הדתית לאומית. יוגב, יושב פחות או יותר על אותה משבצת כמו עמידרור. גם הוא קצין בכיר שהשתחרר ולאחרונה סיים את תפקידו כמזכ"ל תנועת בני עקיבא. יוגב נפצע במהלך פינוי עמונה, ועד היום הוא נושא עמו פציעה ברגלו מאז האירוע. יצוין כי יוגב כבר ניסה להתמודד בפריימריז הקודמים במפד"ל אך לא הצליח להגיע למקום ריאלי ברשימה לכנסת.
גורמים במפד"ל מדגישים כי בפעם האחרונה שהציבה המפלגה בראשה קצין בכיר שהשתחרר, אפי איתם, הדבר לא עלה יפה ואיתם הודח מראשות המפלגה לאחר זמן קצר.
יושב הראש המכהן של המפד"ל, ח"כ זבולון אורלב, מגיע בסקר למקום הרביעי. במידה והמפד"ל יקבלו מספר זהה של מנדטים בבחירות הבאות, משמעות הדבר כי אורלב נותר בחוץ. אחריהם, מזכ"ל המפלגה שר שלום ג'רבי, הנחשב למקורבו של אורלב, וח"כ אליהו גבאי, הנחשב ליריבו הגדול של אורלב בתוך המפלגה. לאחר מכן, על-פי הסקר, ח"כ לשעבר גילה פינקלשטיין, רבה של קריית שמונה, הרב צפניה דרורי, ח"כ לשעבר שאול יהלום ויו"ר תנועת האישה הדתית 'אמונה', ליאורה מינקה.

תאריך:  12/02/2007   |   עודכן:  12/02/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סקר במפד"ל: הח"כים המכהנים כיום יהיו בחוץ
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
המסקנה-תתמתנו קצת,נמאס מהימין ל"ת
גל-עד שרייר  |  12/02/07 15:18
2
מצויין! מעולה !!! קודם כל - להעיף הביתה את רודף הכסאות הזה, זבולי.....
יוסי הזועם....  |  12/02/07 16:59
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
דוח אזרחי שסקר את כשלי המלחמה בתחום העורף מעלה שורה של כשלים מהותיים    הממשלה ברחה מן השטח, אמצעי המיגון לא התאימו, בפינוי ובחלוקת המזון היתה סלקציה, אפליה כלפי אוכלוסיות מוחלשות וקריסה מערכתית של הרשויות המקומיות
מירב לוי
לאחר עשור של היעדר שיתוף פעולה, הגיע לישראל ארכיבישוף אנדרי ה-23, כאורח שר התיירות    במסגרת הביקור יחתום הארכיבישוף על אמנה להנצחת השואה ב"יד ושם", יערוך מפגש עם הרב הראשי עמאר, ויבקר בבית לחם
הדר פרבר
אנשים מבלים חודשים רבים בתכנון החתונה ולא עוצרים לשאול מה בנוגע לילדים?    שיא של זוג בריטי הנשוי 79 שנה
מחלקה ראשונה
עמיאל שימשה בתפקידה האחרון כמשנה למנכ"ל קבוצת קידום    תחליף בתפקיד את המנכ"ל היוצאת, עדי סופר
מירב לוי
פרויקט השו"ת מכיל כיום את המאגר האלקטרוני הגדול בעולם של הספרות התורנית, יחד עם תוכנת חיפוש ייחודית והינו מהפרויקטים הגדולים ביותר ביהדות שנעשו בשנים האחרונות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il