X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הופעה של עידן רייכל, הרצאות על שבעת החטאים ועל הקאמה סוטרה - זאת ועוד בפסטיבל אהבה שיימשך כל סוף השבוע בהיכל אמנויות הבמה בהרצליה
▪  ▪  ▪
[צילום: עכבר העיר]

בהיכל אמנויות הבמה הרצליה משיקים לרגל ה"וולנטיין דיי" - יום האהבה הבינלאומי - הפנינג שיימשך במשך כל סוף השבוע הקרוב: כלומר, שלושה ימים של חגיגת אהבה, תענוגות ויין, תחת הכותרת "שיכרון האהבה". ההיכל כולו יהפוך להיכל תענוגות ויארח בין כתליו הרצאות, מופעי מוזיקה וזמר, ואף טעימות. הפנינג תרבותי ורב חושי.
האירוע יתחיל בערב שירי יין במסגרת מועדון הזמר המקומי. דן אלמגור ינחה ויספר על הנושא וקבוצת זמרים, ביניהם מיקי גבריאלוב וישראל גוריון, יבצעו שירי יין, שיעשו שמח בלב.
ובמקביל באותו ערב, באודיטוריום שבהיכל, ירצה ד"ר חיים שפירא, מתמטיקאי ופילוסוף, על שבעת החטאים, כלומר, על חטאים, חושים ותשוקות. בין השאר יבחן תצפיות ונקודות מבט שונות על היחסים שבין החושים, תשוקות העונג ואפשרות החטא החבויה בהם. שפירא מצליח לסנגר על רוב החטאים ואף למצוא בהם קורטוב חן וקסם. כי כמו שאמר המשורר ג'ורג' ביירון: כל תענוג הוא חטא, כמעט כל חטא הוא תענוג".
בשישי ובשבת יתקיים בהיכל מרתון אהבה בשני חלקים: חלקו הראשון (בשישי) יעסוק בפרשיות וסצנות אהבה בעולם המוזיקה וביצירות הקולנוע. במסגרתו ירצה יוסי שיפמן, בליווי קטעי וידיאו, על אהבה באופרות ואופרטות, ובמאי הקולנוע נסים דיין יספר על אהבה מהסרטים, בליווי קטעי וידיאו מתוך סצנות אהבה שחלקן הפכו לקלסיקה בתולדות הקולנוע.
החלק השני של המרתון (בשבת בבוקר) יוקדש לארוטיקה זוגיות ואהבה בהודו וביפן. ינץ לוי יספר בלווי שקופיות על הקאמה סוטרה - הפילוסופיה, היצירה האמנות והצליומים אל אמנות האהבה בהודו, ולאחריו תשכיל אותנו אדווה איילון על פולחני האהבה ביפן, על משחקי פיתוי, גיישות וחיזור, בליווי מצגת וצילומים.
בשישי יתרום לנושא גם עידן רייכל עם המופע המצליח שלו, ובשבת, במקביל להרצאה בבוקר, יועלה בהיכל המופע "אופרה נשים ויין": קבוצת זמרי האופרה הישראלית תבצע קטעים נבחרים בנושא אהבה, מאופרות אהובות וממחזות זמר. את ההפנינג תחתום במוצ"ש "נשיקה ספניולית", מופע בלדינו של רומנסות אהבה וסיפורי אהבה, מהווי יהודי ספרד, עם הזמרת גילה חסיד והמספרת מרגלית טובי. אין ספק שצפוי מסע מסקרן אל האהבה וביטוייה השונים.
"שיכרון האהבה". אירועים שונים, היכל אמנויות הבמה הרצליה. מחמישי 15.2 עד שבת 17.2. פרטים בטל' 9729999

תאריך:  14/02/2007   |   עודכן:  14/02/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טל לוי
טבע ומניות הבנקים דחפו את ת"א 100 לשיא של 1,001.68 נקודות - תשואה של 900% ב-15 שנה
מיכל ויניק
איש תחזוקה מתעורר במלון כשלצדו גופה וכסף ב"קלינר", מורה מבוגרת וקשוחה נמשכת לקולגה יפהפייה ב"רמז לסקנדל"    חמישה סרטים חדשים עולים השבוע
הילה רפופורט
מורה בבית ספר יסודי באוסטרליה ביקש מהתלמידים לכתוב חיבור שיכלול את המילים, זונה, חרא, חמור ואידיוט
רונן ליבוביץ
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית מספר הצעות חוק המתירים הגנה עצמית כנגד פורצים    ח"כ טיבי על אישור ההצעות: תמיכת הכנסת בהצעות החוק היא אות קין נוספת על מצחה של הכנסת"
מיכל פטמן
25 שנות מאסר נגזרו על תושב נתניה שכלא עולה מאוזבקיסטן, תקף ואנס אותה    אילץ אותה לצאת מבית החולים כדי שלא תגלה את שעברה   בסופו של דבר מתה כתוצאה מסיבוכים רפואיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il