X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
21 שרים תמכו ושר המשפטים, דניאל פרידמן, נמנע לפי ההחלטה, הארכת תוקפו של חוק טל תובא לדיון בכנסת לדברי ראש הממשלה בפתח ישיבת הממשלה, ישראל לא תשתף פעולה עם ממשלת האחדות הפלשתינית אם זו לא תמלא אחר תנאי הקוורטט ראש הממשלה הוסיף ואמר, כי ההחלטה לא לשתף פעולה עם הממשלה הפלשתינית התקבלה בתיאום עם נשיא ארה"ב, גורג' בוש
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

הממשלה קיבלה (יום א', 18.2.07) החלטה המאריכה את חוק טל. 21 שרים תמכו בהצעה ושר המשפטים, פרופ' דניאל פרידמן, נמנע. ההחלטה קובעת כי התוקף של החוק, המסדיר את הפטור של החרדים מגיוס לצה"ל, יובא לדיון בכנסת. הממשלה החליטה גם לאשר עקרונות להפעלת חוק שירות אזרחי, שלפיו יגויסו בעלי פטור נוספים.
בפתח ישיבת הממשלה אמר ראש הממשלה כי "ישראל לא תשתף פעולה עם ממשלת האחדות הפלשתינית, אם זו לא תמלא את תנאי הקוורטט". "מובן שכל ההתחייבויות האחרות, כולל שחרורו של גלעד שליט, עומדות על הפרק מבחינתנו. אי אפשר להשלים עם מצב שבו לא יתמלאו במלואן", הוסיף. לדברי ראש הממשלה, ההחלטה לא לשתף פעולה עם הממשלה הפלשתינית נעשית בתיאום עם נשיא ארה"ב, גורג' בוש.
מזכירת המדינה האמריקנית, קונדוליזה רייס, נחתה בשבת בארץ והבוקר היא צפויה לקיים שתי פגישות נפרדות עם ראש הממשלה, אהוד אולמרט ועם יושב-ראש הרשות הפלשתינית, אבו מאזן. ביום שני תקיים פיסגה משולשת עם השניים, בירושלים. בנוסף, נפגשת רייס עם שר הביטחון, עמיר פרץ.
בתום פגישתה אמש (שבת) עם שרת החוץ, ציפי לבני, אמרה מזכירת המדינה האמריקנית כי הפסגה המשולשת שתקיים עם ראש הממשלה אולמרט ועם יו"ר הרשות הפלשתינית, אבו מאזן, תתבסס על עיקרון "שתי מדינות לשני עמים". לדבריה, בכוונתה לדון בנושא עם שני המנהיגים. לבני חזרה על עמדת ישראל, לפיה כל ממשלה פלשתינית שתקום תהיה צריכה לעמוד בדרישות הקוורטט, ובראשן: הכרה מפורשת בזכותה של ישראל להתקיים.
בכיר במחלקת המדינה האמריקנית, דיוויד וולש, המבקר גם הוא בישראל, אמר כי הממשל האמריקני ידחה כל ממשלה פלשתינית שלא תכיר מפורשות בקיומה של ישראל. אבו מאזן אמר לוולש שארה"ב, ישראל והקהילה הבינלאומית יהיו חייבות לקבל את הממשלה הפלשתינית החדשה. אבו מאזן צפוי לנסות ולרכך את עמדתה של רייס בנושא.

בהכנת הידיעה השתתפה הילה רפופורט
תאריך:  18/02/2007   |   עודכן:  18/02/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הממשלה קיבלה החלטה המאריכה את חוק טל
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
ד"ש מהיטלר !
שדון שומר האש .  |  18/02/07 14:38
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רונן ליבוביץ
שר המשפטים הנכנס, פרופ' דניאל פרידמן, אמר כי הוא מתכוון ללמוד את המלצות הדוח וכי יתייעץ בנושא עם מזוז    ח"כ אילון קורא למפכ"ל המשטרה, משה קראדי, להתפטר מתפקידו לאלתר בעקבות דוח זיילר החמור    ביילין: "לנצל את רעידת האדמה כדי לנקות את האורוות"    שטייניץ: "זוהי הזדמנות לפרק את המשטרה ולבנות אותה מחדש"
מירב לוי
האדריכל רוזנפלד נבחר מתוך 7 מועמדים לתפקיד    תכנן בין היתר את מרכז העיר ירושלים, כיכר הדוידקה, בית הכנסת קהילת ידידיה ועוד
הדר פרבר
התושבים המקומיים טוענים כי ראש הממשלה האיטלקית, רומנו פרודי, מתעלם מהתנגדותם לנוכחות הצבאית האמריקנית בעירם ומקיים את התחייבותו של קודמו, סילביו ברלוסקוני הפרו-אמריקני
מירב לוי
המטוס הוא הראשון מבין שני מטוסים שחכרה "ישראייר" ל-3 שנים    מחר תצא טיסה ראשונה לפריז
יפעת גדות
Noscapine משמש בעולם כולו מאז 1950 כתרופה נגד שיעול    החומר, שניתן לבעלי חיים דיכא את הגידול בשיעור של 60%, והוריד את שיעור הגרורות ביותר מ-65%
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il