העבודה כתומך טכני של ספקית אינטרנט לא קלה. אין איש תמיכה שלא נתקל בחוסר הבנה או בורות משוועת של אחד המשתמשים בכל מה שקשור בהפעלת המחשב. לא תמיד קל לעזור ללקוחות שבקושי יודעים איפה האנטר נמצא, ולפעמים השיחות גולשות למקומות הזויים ביותר.
חברת הטלקומוניקציה הבריטית, BT, שחררה לפרסום כמה מתמלילי השיחות המוזרות וההזויות ביותר בהם נתקלו אנשי התמיכה הטכנית של החברה. התוצאה משעשת ביותר. אנטוני וולמר, יועץ IT בחברה אמר כי "חלק מהשיחות גרמו לרבים ממנו להעלות חיוך על הפנים".
להלן מספר ציטוטים: לקוח: כל הזמן קופצות לי פרסומות לא חינוכיות על המסך. אני לא רוצה שאשתי תחשוב שזה בא ממני.
נציג שירות: אין בעיה. אני אסיר אותם בעבורך.
לקוח: איך אני יכול להחזיר אותם אחר כך כשאשתי לא נמצאת?
---
נציג: לחץ על מקש כלשהו במחשב להמשך. (Press any key to continue)
לקוח איפה זה מקש any?
---
לקוחה: פגשתי אדם באינטרנט. אתה יכול למסור לי את הטלפון שלו?
---
נציג: יש לך תוכנת ריגול במחשב. זה עשוי לגרום לתקלות.
לקוחה: תוכנת ריגול? הם יכולים לראות אותי דרך המסך כשאני מתלבשת?
---
לקוח: איך אני משנה את הערוצים במסך?
נציג: למסך של המחשב אין ערוצים כמו במסך הטלוויזיה.
לקוח: אז איך יכול להיות שאתמול הייתי בערוץ האינטרנט והיום אני יכול לראות רק את ערוץ מעבד התמלילים?
---
נציג: לחץ בבקשה על "המחשב שלי".
לקוח: אין לי את המחשב שלך. יש לי כאן רק את שלי.
---
לקוח: הבן שלי בן ה-14 נעל את המחשב בסיסמה ואני לא יכולה להיכנס אליו.
נציג: הוא שכח את הסיסמא?
לקוח: לא, הוא לא רוצה להגיד לי אותה בגלל שהוא בעונש.
---
לקוח: האינטרנט שלי לא עובד.
נציג: באיזה מודם אתה משתמש. האם הכל מחובר כראוי?
לקוח: לא. עוד לא הוצאתי את המודם והמחשב מהארגז.
---
נדמה לנו שאין צורך להוסיף שום הערה, הציטוטים מדברים בעד עצמם.