X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לאחר שהועבר מתפקידו כסמפכ"ל המשטרה, נעתר ניצב בני קניאק לבקשתו של דיכטר והודיע כי הוא מקבל על עצמו את התפקיד המינוי יובא לאישור הממשלה
▪  ▪  ▪
קניאק, קיבל הצעת דיכטר [צילום: פלאש 90]

סגן המפכ"ל, ניצב בני קניאק, הודיע (ג') לשר לביטחון פנים, אבי דיכטר, כי הוא מקבל על עצמו את תפקיד נציב שירות בתי הסוהר הבא של מדינת ישראל. לדבריו, "הוא נענה לאתגר לפיקוד על הארגון".
דיכטר ציין כי הוא "רואה בהחלטה זו נדבך נוסף במימוש תוכניתו ובהגברת הביטחון של אזרחי ישראל". דיכטר ציין כי הוא מעריך ומוקיר את החלטתו של קניאק אשר "ראה לנגד עיניו את שירות בתי הסוהר בפרט ובמדינת ישראל בכלל, וכי הוא רואה בכך אות, מופת ודוגמא להתנהגותם של קצינים במשרת ישראל".
דיכטר מתכוון להביא את החלטתו לאישור ועדת טירקל למינוי בכירים בשירות הציבורי ולאחריה לאישור הממשלה. לאחר ההודעה אמר השר דיכטר כי הוא "מקווה ומאמין שהמהלך שהוא יזם שלשום, אשר בסופו של דבר יביא למינויו של גנות למפכ"ל, יצליח, וכי יצליחו להתגבר על המכשלות המשפטיות"
ניצב קניאק התלבט ארוכות בהצעה שהציע לו דיכטר. קניאק, אשר היה המום מהחלטת דיכטר שלשום בערב, שבה הודיע לו על העברתו מתפקידו כסמפכ"ל המשטרה, ובמקום זה הציע לו את תפקיד נציב השב"ס, התלבט אם להישאר כלל במערכת. ניצב קניאק ראה עצמו כמועמד מוביל לתפקיד המפכ"ל הבא והודעתו של דיכטר אשר סיכלה את מועמדותו, גרמו לו לדכדוך ולתסכול רב. הבוקר החליט כאמור להיענות בחיוב להצעת דיכטר, לאחר שהתייעץ ביומיים האחרונים עם מקורבים וחברים שיעצו לו לקבל על עצמו את התפקיד.
מפכ"ל המשטרה משה קראדי שוחח עם קניאק וברך אותו על החלטתו להתמנות לתפקיד. קראדי מסר כי הוא רואה בקניאק קצין מוכשר, מקצועי וראוי ביותר לתפקיד. מי שאמור להחליף את בני קניאק כסמפכ"ל יהיה ניצב מיקי לוי, המכהן היום כנציג משטרת ישראל בארה"ב. לוי היה בעברו מפקד מחוז ירושלים.
ניצב קניאק נשוי +שלושה ילדים, בן 47, תושב ראשל"צ, בעל תואר ראשון מאוניברסיטת בר-אילן בלימודי מזרח תיכון ותואר שני מאוניברסיטת באר-שבע במינהל עסקים.
את שירותו הצבאי עשה קניאק בתפקידי פיקוד והשתחרר מצה"ל בדרגת סרן, כמ"פ ביחידת "שקד".
ניצב בני קניאק משרת במשטרת ישראל מאז 1982 ומאז גיוסו מילא תפקידי פיקוד והדרכה בתחומים שונים ומגוונים במשטרה.
בין היתר כיהן בתפקידים בכירים במשטרת ישראל, היה מפקד מרחב שרון, מפקד מחוז המרכז, ראש מטה השר לביטחון הפנים. במסגרת תפקידו זה, עמד בראשות מספר ועדות בדיקה שאחת מהן היתה הוועדה שבחנה לעומק את הטיפול באלימות במגרשי הכדורגל.
כמו כן שימש כמפקד מרכז ללימודי משטרה והוביל מהפכה במערך ההדרכה תוך התמקדות במקצועיותם של השוטרים. וכן עסק בניהול וקידום משטרת ישראל והמשרד לביטחון הפנים בתפקידו כעוזר מפכ"ל וראש מטה המבצעי של השר לביטחון הפנים.
בתפקידו האחרון כסמפכ"ל עסק ביישום יעדי המפכ"ל והיעדים הארגוניים בתחום איכות השירות לציבור, הלוחמה בפשיעה וכן פיתוח, החדרה והטמעת אמצעים טכנולוגיים מתקדמים בשיתוף פעולה על חברות ההייטק מהמובילות בעולם.

תאריך:  20/02/2007   |   עודכן:  20/02/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ניצב קניאק: מסכים להתמנות לנציב שב"ס
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
אמירת הן להצעה כה מבזה ופוגעת מעידה טוב מכל על טיב אומר ההן....
יוסי הזועם....  |  20/02/07 12:20
2
שמישהו יסביר לי למה כל אלה נראים
דל שומן  |  20/02/07 13:49
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
ארצות הברית, אשר לחצה לקיים את הפגישה בין שלושת המנהיגים, ראש ממשלת ישראל, אהוד אולמרט, שרת החוץ האמריקנית, קונדוליזה רייס, ויושב-ראש הרשות הפלשתינית אבו מאזן, אמרה כי עצם קיום הפסגה היה הישג אך לא הושגו הסכמים חדשים או התחייבויות רשמיות להמשך התהליך
רונן ליבוביץ
בעקבות מעורבותה של התנועה האיסלאמית הצפונית במחאות כנגד העבודות בשער המוגרבים, מבקש ח"כ כץ להוציאה מחוץ לחוק    בתגובה, אמר ח"כ ברכה ל-Nfc: אם כל חבר כנסת היה מבקש להוציא תנועה מחוץ לחוק כי אינו מסכים להתנהלותה, הייתי מגיש הצעת חוק להוצאת הליכוד וח"כ כץ מחוץ לחוק
הדר פרבר
האזהרה בעקבות רעידת אדמה בעוצמה של 6.9 בסולם ריכטר    תושבים מבוהלים נמלטו מבתיהם
יפעת גדות
איגוד הלב האמריקני משנה את ההמלצות למניעת מחלות לב בקרב נשים    אחד השינויים - האיגוד אינו ממליץ עוד על חומצה פולית כחלק ממניעת מחלות לב    ויטמין C, E ו-ביתא-קרוטן - לא מומלצים לשימוש גם הם כמניעה ראשונית או משנית של מחלות לב
אסף דוד-מרגלית
בית הדין הארצי מצא התקדמות ניכרת בתשלומי השכר במועצות הדתיות    התקדמות בפתרון הבעיה ברשויות המקומיות קיימת אך אינה משביעת רצון    ישיבת דיווח נוספת ביום 1.3.07
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il