X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ימשיך להיות בעל 33% מחברת הניהול והיזום סי.פי.אם. היה מנכ"ל משרד השיכון בוימלגרין כבר סיכם עם מועמד אחר, אך כשהתברר שניתן להשיג את אורן - "נדלק" עליו דוד ציון ינהל במקומו את סי.פי.אם מניות אורן יופקדו בנאמנות עיוורת אורן יקבל אחוזים מרווחי אזורים
▪  ▪  ▪
עמיקם אורן

המהנדס עמיקם אורן (59) מונה למנכ"ל החדש של חברת הבנייה אזורים, בשליטת שעיה בוימגלרין. הוא ייכנס לתפקידו ב-21 במרס. אורן יבוא במקומו של דוד לב. כיום מכהן אורן כמנכ"ל חברת ניהול הפרויקטים והייזום סי.פי.אם, ומחזיק ב-33% ממניותיה.
ל-Nfc נודע, כי בוימלרין בחן שמות רבים של מועמדים, כולם מנהלים בכירים בענף הנדל"ן מחוץ לחברת אזורים. רוני היימן, המשנה למנכ"ל, לא היה מועמד לתפקיד המנכ"ל. למעשה, כבר סיכם בוימלגרין עם מנהל בכיר אחר בענף, על מינויו כמנכ"ל אזורים.
אולם לפני שבועיים הציע צד שלישי לבוימלגרין לבדוק את האפשרות למנות את אורן. בוימלגרין, שלא הכיר את אורן, ביקש לקבל עליו פרטים, וכששמע במי מדובר "נדלק" עליו. בוימלגרין הזמין את אורן לשיחה והציע לו את התפקיד. אורן שקל והשיב בחיוב, בתנאי שיתקבלו התנאים שהציג, הכוללים אחוזים מרווחי החברה. תנאים אלו התקבלו, וככל הנראה יפורסמו בעתיד.
אורן יפרוש בקרוב מתפקיד מנכ"ל סי.פי.אם, שאותו הוא ממלא מאז הוקמה החברה, ב-1991. דוד ציון, שותף בכיר נוסף בחברה, ימונה למנכ"ל במקומו. אורן הוא בעל 33% ממניות סי.פי.אם. הוא ימשיך להיות בעל מניות, אך הן יופקדו ככל הנראה בנאמנות עיוורת. עורכי דין של שני הצדדים ינסחו את ההסכם בנושא זה.
סי.פי.אם. היא חברת ניהול הפרויקטים הגדולה ביותר בישראל. היא מנהלת את פרויקט ההקמה בקריית ספר, שכונת מגורים גדולה במודיעין עילית, מעבר לקו הירוק. החברה גם מנהלת את בנית תשלובת בניני המשרדים של אמפא בת"א, וכן בניית שכונת מגורים בקיבוץ נגבה. בעבר ניהלה פרויקטים למגורים בנתניה ובערים אחרות, ואת הבניין החדש של בית החולים שערי צדק בירושלים.
בשנים האחרונות נכנסה סי.פי.אם. גם ליזמות בנייה. בבעלותה קרקע לבניית 300 דירות ומרכז מסחרי ברמלה. כן היא בונה מרכזים מסחריים בקריית ספר. החברה נכנסה באחרונה גם לפעילות בחו"ל, ובין היתר היא בונה 250 דירות באוקראינה.
פעילות הייזום והניהול של סי.פי.אם. היא שתביא לכך שיעשו סידורים מתאימים, כדי למנוע ניגודי עניינים.
עמיקם אורן הוא בוגר הטכניון, ובעל תואר שני מלימודיו בארה"ב. בעבר כיהן כראש מחלקת הבניה של חיל האוויר, ובנה את שכונת הקוטג'ים רעות, שבה הוא מתגורר כיום. ב-1990, לאחר פרישתו מחיל האוויר, מונה למנכ"ל משרד השיכון תחת אריאל שרון. לאחר שנה, התפטר והקים עם שותפים את סי.פי.אם. אורן הוא גם מרצה מבוקש על נושאי נדל"ן, בין היתר בכנסים תקופתיים של המרכז הישראלי לניהול.

תאריך:  20/02/2007   |   עודכן:  21/02/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עמיקם אורן מונה למנכ"ל אזורים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אורן - מחזיקים לך אצבעות!!! ל"ת
איציקו  |  17/03/07 12:48
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מתי טוכפלד
לדברי המועמדת לנשיאות, פרס עזב את העבודה בטריקת דלת ואין לתמוך בו    פרס ייפגש עם חברי העבודה וישכנע אותם לתמוך בו לנשיאות
מוטי אקסמיט
המפכ"ל קראדי בכנס מצויינות שנערך הערב במחוז המרכז: "המשטרה נמצאת בימים אלה בעין הסערה, אך אתם, השוטרים המצטיינים, אתם הסיבה האמיתית לשמחתנו"
רונן ליבוביץ
ועדת הכספים של הכנסת את תקנות ניירות הערך לעניין החיתום כפי שהוגשו מטעם הרשות לניירות ערך    הדיונים חשפו חילוקי דעות עמוקים בין נציגי הבנקים לבין נציגי חברות הביטוח והברוקרים
עידן יוסף
מבקר המדינה מצא כי ניהול ופיקוח של רשויות מקומיות על שווקים וירידים התבצע באופן רשלני וסיכן את בריאות ובטיחות הציבור
מוטי אקסמיט
מחסנאי התעשיה האווירת שוחרר למעצר בית לאחר שהודה כי קיבל שוחד בעשרות אלפי דולרים ובתמורתם גנב חלקי תעופה שהוסלקו על ידו בקרטונים ושקיות ניילון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il