X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יהדות התורה החליטה פה אחד לא להיכנס לקואליציה ולא לתמוך בה מבחוץ "יכולנו להשיג תקציבים ולקדם עניינים שחשובים לנו אבל אין לנו שום אמון בממשלה הזו"
▪  ▪  ▪
[צילום: לע"מ]
היום: אולמרט יכריע בסוגיית התיקים
מתי טוכפלד
דריכות בעבודה לקראת ההכרעה שאמור לקבל היום ראש הממשלה במסגרת סבב התיקים בממשלה * בעבודה דורשים שאולמרט יקבל בחזרה את תיק המדע בתמורה לרווחה * והיה אם אולמרט ישיב בשלילה, יאלץ השר הרצוג לעזוב את תיק התיירות
לרשימה המלאה

מלשכת רה"מ הגיבו למכתב בו הודיעה סיעת יהדות התורה על כך שבאופן סופי לא תצטרף קואליציה, ואמרו כי "כעת נצטרך לשנות פאזה ולחזק את מרכיבי הקואליציה מבלי להמתין עוד ליהדות התורה". בלשכתו של אולמרט הדגישו כי עד כה נעשו מאמצים ופעולות כדי לקרב את יהדות התורה על-מנת להכניסה לקואליציה או להביא לתמיכתה מבחוץ, "אולם לאחר שקיבלנו תשובה ברורה הערב לפיה יהדות התורה לא נכנסת, נצטרך לבצע חשיבה מחודשת שתלווה במהלכים חדשים בכל הקשור למבנה ולתפקוד הקואליציה".
יהדות התורה החליטה (יום ד', 21.2.07) לא להיכנס לקואליציה ולא לתמוך בה מבחוץ. הסיעה קיבלה החלטה פה אחד בישיבת סיעה מיוחדת שהתקיימה בנושא. הודעה נמסרה על כך ללשכת ראש הממשלה.
בימים האחרונים מתנהלים מגעים בין הסיעה החרדית לבין מקורביו של אולמרט על-מנת לאפשר את כניסתה של יהדות התורה לקואליציה או לחלוטין להיעתר לחלק מדרישותיה על-מנת לקבל את תמיכתה בהצבעות בכנסת. "יכולנו להשיג תקציבים ולקדם עניינים שחשובים לנו אבל אין לנו שום אמון בממשלה הזו", אמר בכיר בסיעה. לדבריו, "שס, שנמצאת בקואליציה, הייתה אמורה לקבל תקציבים ואת העברת חוק החינוך החרדי, דברים שהובטחו לה בהסכמים הקואליציונים, אולם הממשלה לא מכבדת הסכמים. אין לנו אמון בא ולכן אנחנו לא רוצים לעשות איתה עסקים".
בתוך כך, ראש הממשלה אהוד אולמרט אמור להכריע היום (ד') בסוגיית התיקים, על-מנת להשלים את סבב המינויים האחרון. ההחלטה המרכזית שאמור לקבל אולמרט הינה קבלה או דחייה של בקשת מפלגת העבודה להחזיר את תיק המדע תמורת תיק הרווחה. עוד על הפרק, מינוי שר נוסף מישראל ביתנו.
במפלגת העבודה דרוכים לקראת הכרעתו של ראש הממשלה שצפויה להתקבל היום בנושא התיקים. במידה וראש הממשלה לא יקבל את דרישת העבודה להחזיר את תיק המדע תמורת תיק הרווחה, יאלץ כפי הנראה השר יצחק הרצוג להחזיר את תיק התיירות, מה שיגרום להתגברות ההתכתשויות הפנימיות במפלגת העבודה. גם ישראל ביתנו ממתינה להחלטתו של ראש הממשלה. בסביבתו של ליברמן אומרים כי לאחר שיחליט ראש הממשלה איזה תיק עובר לישראל ביתנו, יחליט יו"ר המפלגה בדבר זהותו של השר החדש מטעם המפלגה. הערכה היא כי ח"כ אסתרינה טרטמן היא שתקבל את המינוי.

תאריך:  21/02/2007   |   עודכן:  21/02/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לשכת רה"מ: "נצטרך לשנות פאזה"
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
לא סופרים את אולמרט ל"ת
בעזרת השם  |  21/02/07 20:24
2
בוקר טוב אליהו!
זיו123  |  21/02/07 22:34
3
לשנות פאזה ! לפני שהמדינה תתפרק לחלוטין !!!
אברום  |  21/02/07 23:33
4
נראה את אולמרט מתמודד עם...
האדמו"ר ממינכהאוזן  |  22/02/07 07:55
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רונן ליבוביץ
הטענות על הרכב ועדת שוחט לבחינת מצב ההשכלה הגבוהה נידונו בוועדת החינוך    שוחט: "אם תתנו להזדמנות היחידה הזו לחמוק, ההיסטוריה תשפוט אתכם רע"
אסף דוד-מרגלית
הפרקליטות נתקלת במקרה נוסף בו בית המשפט מורה על שחרורם של רוצחים בשל עיכובים בסיום ההליכים    בית המשפט המחוזי בתל אביב הורה על שחרור שלושה חשודים ברצח מבית המעצר בשל התמשכות מוגזמת בזמן משפטם    הפרקליטות הגישה ערר וביקשה לאחד את הדיון עם הערר בעניין רוצחי שקד שלחוב
עידן יוסף
סקר איגוד המזון בהתאחדות התעשיינים מגלה, כי הציבור החרדי משתמש ב-23 סוגי כשרויות בקניית מוצרי מזון    המקובלת ביותר בד"צ - 80%, (לעומת 58% לפני 8 שנים)    19% בלבד ממשקי הבית החרדיים נוהגים לגשת לדוכני טעימה לעומת 62% בקרב כלל האוכלוסיה    חלק מהחרדים אף סומכים על כשרות הרבנות הראשית
רונן ליבוביץ
ועדת המשנה לטיפול במפוני גוש קטיף דנה בטענות המפונים כי צה"ל מהמפונים מלהגיע ליחידות מובחרות    יו"ר הוועדה, ח"כ דותן, מתחה ביקורת על החלטת האלוף שטרן שלא להגיע לדיון    דובר צה"ל: "אנו דוחים מכל וכל את ההאשמות המרומזות"
אריאל שמידברג
ממשרד האוצר הפלשתיני נמסר, כי למרות החרם שהוטל על הממשלה, כספי הסיוע שקיבל העם הפלשתיני בשנה האחרונה הוכפלו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il