X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
התובעת סבלה מנשירת שיער ועברה במשך חצי שנה טיפולים שלא הועילו בית המשפט קיבל את עדותה והורה להחזיר את כספה בניכוי עלות תכשירים
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

א' מאזור המרכז, סובלת מנשירת שיער והדבר פוגם בביטחונה העצמי. בחודש אוגוסט 2004, עברה סדרת טיפולים לעצירת הנשירה בחברת ש.נ. קוסמטיקה בע"מ בבעלות שרון נרקיס. הטיפולים נמשכו חצי שנה, עלו 8,100 שקל ולא עזרו בכלום. א' שהמשיכה לסבול מנשירה התייאשה מהטיפול ונעזרה בתוספות שיער. כשביקשה את כספה בחזרה נתקלה בסירוב.
בצר לה תבעה את שרון נרקיס, באופן אישי, ואת חברת ש.נ. קוסמטיקה בבית המשפט לתביעות קטנות בתל אביב. א' טענה שבמועד החתימה על החוזה הבטיחה עובדת החברה, בשם זיוה, שאם לא תתקבלנה תוצאות לאחר חצי שנה יוחזר כספה בניכוי עלות התכשירים. "למרבה הצער ההוצאות הרצויות לא התקבלו ומשום כך אני זכאית להשבת התשלום כמובטח".
הנתבעות השיבו שזכות ההשבה הותנתה בקבלת טיפולים במשך שנה ולא קודם לכן וכי הטיפול הצליח והניב תוצאות. שרון נרקיס הוסיפה שאין לתבוע אותה באופן אישי בהעדר יריבות ועילה וההסכם נחתם בין החברה לבין א'.
השופטת יעל אילני, קיבלה בחודש אוקטובר אשתקד את התביעה וחייבה את שרון נרקיס, אישית, ואת החברה שבבעלותה להשיב את כספה של א' בניכוי עלות התכשירים. לדברי השופטת, א' סברה שהיא מתקשרת עם שרון נרקיס וההסכם לא סייג, באופן כלשהו, את התחייבותה של נרקיס כלפיה. "ההסכם ערוך על גבי מסמך שכותרתו, באותיות גדולות ומובלטות בצורתן, היא שמה של שרון נרקיס. יש בכותרת זו כדי להציג מצג ברור של מעורבות נרקיס באופן אישי". השופטת הדגישה שבנסיבות הללו נרקיס הייתה חייבת להבהיר לא', לפני החתימה על החוזה, "באופן שאינו משתמע לשני פנים", שלא נטלה על עצמה התחייבות אישית ומאחר ולא הקפידה על הפרדה בינה לבין החברה ניתן לתבוע אותה באופן אישי.
נרקיס העידה בדיון שהיא שכירה בחברה ולשאלתה של השופטת חזרה בה ואישרה שהיא בעלת המניות והמנהלת. השופטת קבעה שעדותה של א', היתה כנה ומהימנה, הובטח לה שהטיפולים יימשכו חצי שנה וכך גם עלה מדפי הרישום. במסמך פנימי נרשם, על-ידי עובדת בשם זיוה, שא' תקבל טיפולים במשך חצי שנה עם אופציה לשנה נוספת. "מה משמעות 'אופציה' זו, אם התובעת חייבת להשלים טיפולים של שנה? רישום זה מחזק את גרסת התובעת. המסקנה היא שההסכם עם התובעת ותנאיו הותאמו להתקשרות בת חצי שנה".
השופטת תהתה מדוע נרקיס לא הציגה תמונות שלטענתה, מעידות שהטיפול הצליח. "הימנעות מהגשת ראיות יש בה כדי לחזק את גרסת התובעת". השופטת חייבה בפסק הדין את הנתבעות לשלם לא' 6,100 שקל בתוספת הצמדה וריבית מיום הגשת התביעה בתוספת הוצאות משפט בסך 500 שקל בתוספת הצמדה וריבית מיום מתן פסק הדין.
בשבוע שעבר פנתה א' לבית המשפט והלינה ששרון נרקיס, שינתה את שמה לשרון פרינץ ולא ניתן לפתוח נגדה בהליכי הוצל"פ. א' ביקשה לשנות את שם הנתבעת בפסק הדין והשופטת אילני כתבה בהחלטה: "לא ניתן לשנות את כתבתי הטענות לאחר מתן פסק הדין כבדרך של תיקונו על כן הבקשה נדחית".

תאריך:  04/03/2007   |   עודכן:  04/03/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הטיפול נכשל, השיער נשר, והכסף הוחזר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
אם אתם סובלים מ-3 מן המאפיינים הבאים אתם סובלים מתסמונת מטבולית: השמנה של אזור הבטן, רמות טריגליצרידים גבוהות, רמות כולסטרול 'טוב' נמוכות, לחץ דם גבוה ורמות סוכר גבוהות    מאפיינים אלו קשורים לעליה בסיכון למחלות לב, סוכרת, התקפי לב ושבץ
הדר פרבר
הדיווחים טרם אושרו באופן רשמי; הנעדרים טיילו באזור מרוחק באתיופיה    תיירים צרפתים שנעלמו נמצאו "בריאים ושלמים"
יפעת גדות
ארגון ה-FDA בוחן מחדש את בטיחות ויעילות תרופות להצטננות ולשיעול שאינן תחת מרשם ומיועדות לילדים    במיוחד תרופות המיועדות לילדים מתחת לגיל שנתיים    רבות מן התרופות אינן נבדקות על חולים צעירים - במקום זאת, היצרנים פשוט מציעים מינונים קטנים יותר לילדים על בסיס ההמלצות למבוגרים
יהונתן דחוח-הלוי
מלך ירדן, עבדאללה, יגיע היום לוושינגטון לשיחות עם הנשיא בוש - בכירים ירדנים מגדירים את הביקור כ"חשוב ביותר מעולם" ומזהירים, כי ללא התקדמות בתהליך המדיני עלול האזור להיגרר לקיצוניות - עבדאללה מעוניין בהישג מדיני אותו יוכל להביא לפסגת ראיד הקרובה
עמי עצמון
בית המשפט העליון הפך את החלטתו של בית המשפט הצבאי לערעורים ואישר את המשך מעצרו המינהלי של פעיל בכיר בארגון החמאס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il