X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שופטת בכפר-סבא סירבה אחר-הצהריים לדון בבבקשת המשטרה להאריך את מעצרו של הנהג מטייבה אשר גרם אתמול למותם של בני משפחת ויסלר מצור יגאל
▪  ▪  ▪

שערוריה בבית משפט השלום בכפר-סבא!!. שופטת בית משפט השלום בכפר-סבא, השופטת קלרה רג'יניאנו סירבה לבקשת המשטרה לדון בבקשתה להאריך את מעצרו של עווני ג'בארה בן 47, תושב טייבה. הנהג אשר גרם אתמול (שבת) למותם של בני הזוג ויסנר, תושבי צור יגאל, ולפציעתם של עוד שלושה אחרים בהם ילדי בני הזוג אשר נותרו יתומים.
המשטרה ביקשה היום אחר-הצהריים (יום א', 4.3.07),מבית משפט השלום בכפר-סבא, לעצור את נהג הג'יפ שהיה מעורב בתאונת הדרכים בצומת צור יגאל שבה קיפחו כאמור, את חייהם זוג הורים. הנהג, תושב טייבה בן 49, חשוד שפגע ברכב הפרטי והרג את השניים.
כזכור, בתאונת הדרכים שעל-פי המשטרה אחראי לה עווני ג'בארה, תאונה שאירעה בכניסה ליישוב צור יגאל, בצומת כוכב יאיר בכביש 444 בין ג'יפ לרכב פרטי, נהרגו אמש זוג הורים תושבי צור יגאל ונפצעו שלושה בני אדם, בהם תינוקת, וכן בתם של בני הזוג. ההרוגים בתאונה הם מנחם ויסלר בן 44 ואשתו נינה ויסלר בת 40.
במשטרה מציינים היום, כי מדובר בתאונה שאירעה עקב אי ציות של ג'בארה לרמזור אדום בצומת בכיוון נסיעתו. ההורים אשר נהרגו בתאונה, נסעו ברכב מסוג מזדה לאנטיס. ג'יפ הניסן שבו נהג ג'בארה פגע בצד השמאלי של מכוניתם וכתוצאה מפגיעת הג'יפ, נמחץ חלקו השמאלי של רכב המאזדה שבו ישבה משפחת ויסנר.
בתם בת השש של זוג ההורים נלכדה בתוך המכונית וחולצה על-ידי כוחות הצלה שהגיעו למקום התאונה כשהיא במצב בינוני עד קשה. כאמור, שלושה נוספים נפצעו באורח קל, ובהם שני ילדים כבני 4 ו-7 שנפצעו קל. וכן נהג הג'יפ שהיה מעורב בתאונה.
על-פי בוחני משטרת מרחב השרון, ככל הנראה, מכונית המזדה שבה נסעה המשפחה הגיעה מכיוון מזרח, נכנסה לצומת ואז התנגש בה ג'יפ הניסן, שנסע מדרום לכיוון צפון. מדובר בצומת מרומזר כשהיום ברור לבוחני התנועה, כי נהג הג'יפ חצה את הצומת באור אדום.
כאמור, הבוקר המשטרה ביקשה מכבוד שופטת בית משפט השלום בכפר-סבא,קלרה רג'יניאנו להאריך את מעצרו של הנהג אשר גרם למותם של בני הזוג ויסלר. אך השופטת סירבה, לתדהמתם של נציגי המשטרה שנכחו בדיון, לדון בבקשה. השופטת ציינה כי אינה דנה בבקשה מאחר והנהג הפוגע, עווני ג'בארה בן ה-47 תושב טייבה, עדיין מאושפז בביה"ח.
הגדילה השופטת לעשות וסירבה לסור למיטת אישפוזו של הנהג הפוגע, בבית החולים ושם לדון בבקשת המעצר, כפי שעושים מעת לעת השופטים.
ואם לא די בהחלטתה, נזפה השופטת בקצין המשטרה שהופיע בפניה ואשר ביקש לקיים את הדיון בהעדרו של החשוד. השופטת ציינה בדיון כי אינה יכולה לעצור את החשוד בלי אישור של רופא מוסמך שיכתוב לבית המשפט כי ג'בארה אינו יכול לבוא לדיון מכיוון שהוא מאושפז.
יתרה מכך, השופטת יעצה לקצין המשטרה לשחרר את החשוד בגרימת התאונה, ובגרימת מותם של בני הזוג ויסנר, עוד הערב עד השעה עשר, זאת בתום 24 שעות של "מעצר" שבהם נמצא ג'בארה, כשהוא במעצר כפוי באישפוז בבית חולים, ולזמן אותו לדיון בבית משפט השלום בכפר-סבא, מחר בבוקר.
ג'בארה שנפצע בתאונה מאושפז מרחק 500 מטרים מ"היכל" המשפט שבו יושבת השופטת רג'יניאנו, הוא מאושפז בבית החולים "מאיר" בכפר סבא. למרות שבידי המשטרה עדות, כי ג'בארה חצה אתמול את הצומת באור אדום, הודיעה המשטרה לבית המשפט כי הנהג חשוד בהריגה, סעיף שהעונש עליו הוא עד 20 שנות מאסר. כעת חשוד ג'בארה בגרימת מוות ברשלנות שהעונש עליו הוא עד שלוש שנות מאסר. אחר-הצהריים הובאו בני הזוג ויסלר למנוחות בישובם צור יגאל.
החל משעות אחר-הצהריים ביקשו במשטרה להגיש ערר על החלטת השופטת שלא לדון בתיק וזימנו את השופטת התורנית של בית משפט השלום בכפר סבא אשר קבעה דיון בערר לשעה 18:30 אולם עד לשעה זו לא הצליחו בבית המשפט לאתר את עורך דינו של הנהג הפוגע, עורך הדין ג'לג'ולי ולכן דחתה השופטת התורנית את הדיון לשעה 20:00. גם בשעה זו לא הצליחו לאתר את עורך הדין ג'לג'ולי ואז שוב דחתה השופטת התורנית את הדיון לשעה 21:00 ובשעה זו אמור סנגור מהסנגוריה הציבורית להגיע לדיון בהארכת המעצר אשר יתקיים ליד מיטתו של הנהג בבית החולים "מאיר" בכפר-סבא, לשם סרבה להגיע בצהריים השופטת קלרה רג'יניאנו.
ל-Nfc נודע, כי הסיבה המרכזית בגינה סרבה השופטת לדון בתיק היא בשל העובדה שמיהרה לביתה לעשות את חג הפורים יחד עם ילדיה.
שופטת תורנית האריכה הערב בבית החולים "מאיר" בכפר-סבא, את מעצרו של עווני ג'בארה, תושב טייבה החשוד בגרימת מוות של זוג ההורים- משפחת ויסנר מצור יגאל, עד מחר.

תאריך:  04/03/2007   |   עודכן:  04/03/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בית המשפט סירב לדון במעצרו של הנהג המעורב בתאונה קטלנית
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
כל הכבוד לשופטת
מוצטפא, אום אלפחם  |  4/03/07 21:14
 
- ואם הוא היה הורג משהו מבני משפחתך..
נהג זהיר  |  4/03/07 22:22
 
- את השאלה הזאת כבר שאלו במשפט
של דורי קלגסבלד  |  5/03/07 00:22
 
- יש הבדל ברור
אדיר, כפר סבא  |  6/03/07 05:50
2
1 - שכנעת אותי ל"ת
פולני  |  4/03/07 23:15
3
בית משפט של סמרטוטים ל"ת
לפטר את הסמרטוטה  |  5/03/07 08:14
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הילה רפופורט
נביל ברי, מנהיג האופוזיציה הלבנונית המקורב לחיזבאללה, העריך כי המשבר בין הארגון לראש ממשלת לבנון, פואד סניורה, ייפתר בתוך 48 שעות
מחלקה ראשונה
מלשכת ראש הממשלה, אהוד אולמרט, נמסר כי תהליך יישום לקחי המלחמה החל כבר ב-27 באוגוסט 2006    להלן מפורטת הפעילות העיקרית של יישום החלטות הממשלה בנושא
אריאל שמידברג
התרומה, המיועדת להקמת מגדל אשפוז בבית החולים הדסה עין-כרם, ניתנה לארגון נשות הדסה ע"י ויליאם דוידסון, פילנתרופ יהודי מארה"ב    כהוקרה, החליטה הנהלת נשות הדסה לקרוא למגדל על-שם אמו של דוידסון
עומר שיקלר
אולמרט שיגר מכתב נזעם ליו"ר הכנסת בו הוא מלין על התנהלות המבקר    טוען: המבקר עובד בניגוד לנהלים    "הפרסומים נגדי הם כזב חסרי כל שחר"    מבקש לדחות הדיון בוועדה לביקורת המדינה
יהונתן דחוח-הלוי
באירוע הקרנת הסרט "קסאם" בטורונטו, נחשף שיר של אהוד מנור, אשר הוקדש לזכרו של אפיק אוחיון בן ה- 4, שנקטל בפגיעת אחת הרקטות בשדרות    עכשיו: מחפשים כבר מי שילחין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il