X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
חברות רבות בעולם כבר הטמיעו פתרונות שירות עצמי מבוססי דיבור עבור עובדי השטח שלהם, ומשיגות תוצאות מרשימות בהפחתת עלויות ושיפורי פרודוקטיביות
▪  ▪  ▪

מספר גדל של חברות מטמיעות טכנולוגיית זיהוי קול בתחומים שונים של הארגון גם מחוץ למוקד שירות הלקוחות, בסביבות בהן ניתן להפחית עלויות ולשפר פרודוקטיביות עובדים דרך השימוש בדיבור.
לפי דוח עדכני של חברת האנליסטים העצמאית Datamonitor המיוצגת בישראל ע"י STKI, אחד התחומים הגדלים עבור ציבור הנו בניידות ארגונית עבור שירותי שדה. Datamonitor צופה כי ההוצאה הארגונית הגלובלית על פתרונות בעלי יכולת דיבור לכוח שדה נייד תגדל ביותר מפי שלושה מ-20 מיליון דולר ב-2006 ל-72 מיליון דולר ב-2010.
"בעוד ארגונים מתמקדים מזה זמן רב ביתרונות הייעול של פעילויות פנימיות, הרי ההטמעה של פתרונות מיכון עובדי שטח פיגרה מאחור", אומרת מיכל הלמן אנליסטית בכירה וסמנכ"לית ב-STKI. "כיום, הנכונות של צרכנים לקבל דיבור כממשק מניחה את הבסיס להרחבה רבה עוד יותר של תפקוד הדיבור בארגון, מה שעוזר לקדם השקעות ביישומי שירות שדה בעלי יכולת זיהוי קול ודיבור".
Datamonitor מגדירה שירותי שדה ניידים כשילוב של טכנולוגיה ושירותים המאפשרים לעובדי שדה גישה מלאה למאגרי נתונים ארגונים בנקודת השירות. בהקשר של יישומים כאלה, דיבור מספק ממשק משלים המאפשר לעובדי שדה ניידים ולמכשירים ניידים להשלים טרנזקציות מלאות בתהליך עבודה מוגדר.
לדוגמא, עובד נייד בתחום שירותי תשתית כמו חשמל, מים וכו', יכול לקלוט מידע דרך קלט דיבור באמצעות הטלפון הנייד שלו בזמן אמת, ובכך ליצור, לעדכן או לסגור הזמנות עבודה שונות.
"חברות נמצאות תחת לחץ קבוע להפחית עלויות תקורה לכל הרוחב, ופעילויות עובדי שדה ניידים אינן יוצאות מהכלל", אומרת מיכל הלמן מ-STKI. "למעשה, העלויות של ציוד והדרכה דרושה לתמיכה בעובד שדה נייד יכולות להיות יקרות מאוד כאשר לוקחים בחשבון את היישומים העסקיים, מחשבים ניידים, טלפונים סלולריים ומכשירים אחרים".
חברות רבות בעולם כבר הטמיעו פתרונות שירות עצמי מבוססי דיבור עבור עובדי השטח שלהם, ומשיגות תוצאות מרשימות בהפחתת עלויות ושיפורי פרודוקטיביות.
לפי הדוח, יש מספר גורמים שישפיעו על מסלול השוק עבור שירותי שטח ניידים מבוססי דיבור. גורמים אלה כוללים: אינטגרציה של דיבור ביישומים ארגוניים ע"י יצרני תוכנה ארגונית, מיקוד מוגבר של משלבי מערכות בדיבור עבור טרנספורמציית שירותים ויכולת ניידות, וההוספה של פתרונות מבוססי דיבור בהיצע של ספקי שירותים סלולריים.

תחקיר פיסיאון - מפתח מוכח להצלחה מהירה במחשוב
STKI היא חברת אנליסטים ישראלית המספקת ללקוחותיה מידע אסטרטגי וטאקטי, המותאם למציאות הישראלית בתחום ה-IT, תוך שיתוף פעולה עם מספר חברות ייעוץ מובילות בעולם. www.stki.info
תאריך:  11/03/2007   |   עודכן:  11/03/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת PCאון
אחד הסיוטים של כל הורה הוא לאבד את הילד במקום הומה אדם    מוצר חדש בשם PROXIMITY ALARM יכול לעזור לכם להימנע מכך
אלעזר לוין
המגרש - ברחוב הירקון 96, מול מלון דן    העיסקה בשותפות 50% עם האחים שגראווי    ימכרו 60 דירות יוקרה ב-60-55 מיליון דולר    פנטהאוזים ב-20 אלף דולר למ"ר
מערכת PCאון
אינטל ממשיכה בחידושים בסדרת השבבים מרובעי הליבות: כעת מציעה אינטל שני מעבדי Xeon מרובעי-ליבות עם מעטפות תרמיות של 50 וואט
אסף דוד-מרגלית
הפורום המשפטי טוען כי הוועדה לבחירת שופטים קבעה לעצמה נוהל לא חוקתי השולל את זכות הציבור לדעת    קביעה זו נעשתה בחוסר סמכות    יש לבטל את הכלל הקובע את סודיות הדיונים
מחלקה ראשונה
עלות המהלך מוערכת בכ-5 מיליון ש"ח    במסגרת המהלך, יועלה קמפיין טלוויזיה ועיתונות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il