X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
גידול של כ-40% באספקת פתרונות מוקדי שירות מסוג זה לעומת 2005
▪  ▪  ▪
מוקד שירות [אילוסטרציה: ארכיון]

תדיראן טלקום שרותי תקשורת בישראל, המתמחה בשיווק, מכירה, הפצה, תמיכה ושירות של מערכות תקשורת עסקיות, זכתה בשנת 2006 בלמעלה מ-20 חוזים למערכות מוקדי שירות לקוחות המבוססות על מערכת "קומפוזיט" בשווי כולל של למעלה מ-6 מיליון ש"ח. ב-2007 מתכננת החברת להקים כ-30 מערכות Contact Center חדשות מעבר להרחבות המבוצעות בפרויקטים הקיימים באופן שוטף.
לפני כ-4 שנים זיהתה תדיראן טלקום את הצורך בשוק לפתרון מוקד שירות מתקדם גם לשוק המוקדים הקטנים והבינוניים, שעד אז ניהל את שירות הלקוחות באמצעות רכיב ה-ACD במרכזת בלבד. על-מנת לתת מענה ביצעה החברה התאמה של מערכת קומפוזיט לעסקים קטנים ובינוניים עם מוקד שירות קטן יחסית. בין הפרויקטים ב-2006 של קומפוזיט ניתן למנות את: חברת מי עדן, עיתון מעריב, משרד הביטחון, מוקד הביטחון בבנק הפועלים, תדיראן מוצרי צריכה, קואופ הריבוע הכחול, קרן מקפת החדשה, בית חולים הדסה, 747 תיירות ועוד.
תחום ה-Contact Centers מהווה את אחד ממנועי הצמיחה של החברה ומושקעים בו משאבים רבים בתחום כוח האדם ובתחום הטכנולוגי. מערכת קומפוזיט מותקנת כיום אצל לקוחות רבים בישראל ונחשבת למוצר המוביל בשוק, המותקן בכ-120 מוקדים. המוקדים המבוססים על קומפוזיט כוללים פלטפורמה מלאה לניהול הפניות למוקד, גישה לבסיסי נתונים, ניהול תורים חכמים עבור נציגי השירות, הקפצת מסכי CRM, מערכות שליטה ובקרה ועוד. מערכת "קומפוזיט אקספרס" המותאמת לשוק הקטן והבינוני, מאפשרת למוקדים קטנים ליהנות ממלוא היכולות המתקדמות שעד לפני מספר שנים היו נחלת המוקדים הגדולים.

תאריך:  11/03/2007   |   עודכן:  11/03/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תדיראן טלקום: למעלה מ-20 מוקדי שירות קטנים ובינוניים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
ארצות הברית אינה מעוניינת להיות חברה בגוף בעל השפעה מוסלמית ברובו ומתנגד באופן מהותי למדיניות הישראלית בשטחים ובלבנון
מתי טוכפלד
הממשלה אישרה הצעת שס למימון מוסדות חינוך רשמיים שאינם מוכרים    בדיון סוער אמרה השרה תמיר, כי אישור החוק יביא למימון מוסדות החינוך של החמאס
אריאל שמידברג
עד 2010 יגיע היקף המכירות ל-870 מיליון דולר    הנתונים פורסמו לקראת ועידת העסקים של יצרני התוכנה, המתקיימת ב-28 במרס
מחלקה ראשונה
ישיקו למעלה מ- 50 קהילות ספורט    מערכת הפורומים כוללת גם מאמרים מקצועיים, טורים אישיים, קטעי וידיאו, אלבומי תמונות, ואירוחים חיים
גלית יצחק
לילי פרידמן-שושן מונתה לתפקיד    קודם לכן שימשה כמנהלת קבוצת שותפים עסקיים בחטיבת OEM במיקרוסופט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il