X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הנשיאות הפלשתינית של אבו מאזן מציגה את סדרי העדיפויות שלה למרות המשבר הכלכלי תחדש הרשות הפלשתינית את הקצבות הכספים למשפחות השהידים ולפצועי האינתיפאדה עשרות מיליוני דולרים מופנים מידי שנה לתמיכה במערך תומך הטרור: אסירים, משפחות שהידים ופצועים
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

ראש לשכת הנשיאות הפלשתינית, רפיק אל-חוסייני, הודיע (א', 11.3.07) כי ההקצבות החודשיות למשפחות השהידים והפצועים יוחלקו במלואן החל מיום שני (11 במרס), וזאת עבור חודש אוקטובר 2006. חוסייני ציין, כי המוסד לרווחת משפחות השהידים ברצועת עזה יקבל 4,200,635 ש"ח ובגדה המערבית 2,900,547 ש"ח. ההקצבות למוטבים תועברנה דרך סניפי הדואר.
חלק גדול מהתקציב של הרשות הפלשתינית מופנה לסיוע לתמיכה ב"מערך הלוחם" ובמשפחות. הקצבות חודשיות מועברות במסגרת זו למשפחות של טרוריסטים ובהם מחבלים מתאבדים. המשרד לענייני אסירים קיבל מהממשלה הפלשתינית בשנת 2005 תקציב חודשי של 4 מיליון דולר המיועד לתמיכה באסירים פלשתינים. סכום זה כולל הקצבת משכורות חודשיות לאסירים בסך 4,500-1,200 ש"ח לכל אסיר המקבל גם 250 שקלים מידי חודש עבור הוצאות קנטינה.
נוסף על-כך, משרד האסירים מממן עבור האסירים את הוצאות עורכי הדין, טיפולים רפואיים וכו'. 100,000 דולר מוקצים לשם תשלום עבור הוצאות רישום ולימודים באוניברסיטאות לכל אסיר ללא קשר לשיוכו הארגוני.
לאחר סיום תקופת המאסר זוכה האסיר הפלשתיני המשוחרר למשכורת למשך 6 חודשים עד לקבלת משרה רשמית במוסדות הרשות הפלשתינית. אסיר אשר שהה בכלא למעלה מחמש שנים מקבל קצבה בסך 2,000-1,200 שקלים ללא הפסקה עד לקבלת משרה. משרד האסירים עצמו מעסיק 95% מכלל המועסקים בו מקרב מגזר האסירים המשוחררים. החוק הפלשתיני אף קובע, כי לוחם פלשתיני שריצה 5 שנות מאסר זכאי להתמנות לשירות הממשלתי לאחר שחרורו. "ישיבה" בכלא הישראלי מעל 25 שנה (בדרך כלל מדובר ברוצחים עם דם על הידיים) מזכה במינוי לתפקיד סגן שר.
מעבר לכך, גם נציבות שירות המדינה הפלשתינית מכירה בתקופת המאסר בבתי הכלא הישראלים כשנות שירות בפועל בשירות המדינה לצורכי פנסיה וחישוב ההטבה הכספית מבוצע גם רטרואקטיבית.
אמש חשף העיתון אל-חיאת, כי ממשלת החמאס מינתה למעלה מעשרת אלפים עובדי מדינה בשנתה הראשונה בשלטון, מהם 5,500 פקידים במנגנוני הביטחון, 3,500 במשרד החינוך והבריאות ו-1,000 בשאר משרדי הממשלה. משמעות הדברים - כספי הסיוע המערבי לרשותה פלשתינית מוצאים את דרכם גם למימון משכורות פקידות החמאס ולתמיכה במשפחות השהידים ובפצועי האינתיפאדה, ובהם טרוריסטים רבים שנפצעו בפעילות טרור.

תאריך:  11/03/2007   |   עודכן:  11/03/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הרש"פ: חודש הסיוע למערך תומך הטרור
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
שיין ירצה לבאי הכנס על יתרונות המס ואמנות המס למי שעושה שימוש בישראל לשם הגנה על נכסיו באמצעות נאמנות בינלאומית
הילה רפופורט
בטקס ממלכתי בהשתתפות מלך ספרד ורעייתו, ציינו במדריד מלאת שלוש שנים לפיגועי הטרור בתחנות הרכבת במדריד
אסף דוד-מרגלית
עיריית רמה"ש טוענת כי תנובה, בעלת השליטה בסינמה סיטי, חייבת 9 מיליון ש"ח באגרות ובמסים עירוניים    "תושבי העיר לא צריכים לממן את התשתית לארבעה מיליון המבקרים במתחם הפופולארי"
אריאל שמידברג
הבית הפתוח פנה למשטרה לקיים מצעד גאווה בקיץ: "המצעד השנה הוא מצעד שלכל מי שהחופש בירושלים חשוב לו, ולא נועד רק לקהילה"    המשטרה בוחנת את הבקשה
אסף דוד-מרגלית
בנק לאומי עיקל את דירתו של אדם אשר חתם ערבות להלוואה שלקח אחיו    ראש ההוצל"פ אישר את העיקול אך חייב את הבנק לדאוג למשפחה לדיור חלופי לשבע שנים    משפחת הערב דורשת דיור לכל החיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il