X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ד"ר אדז'רסקי רשם ומכר תרופות לאין-אונות שלא כדין רישיונו הושעה על-ידי ועדה של משרד הבריאות השופטת שרה דותן דחתה ערעור שהגיש לרופא הוצע להמשיך לעסוק במקצוע תחת פיקוח במוסד ציבורי
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב, שרה דותן, דחתה ערעור שהגיש ד"ר אדז'רסקי לאוניד, אשר רשיונו לעסוק ברפואה הוקפא על-ידי מנכ"ל משרד הבריאות, עקב שורה ארוכה של עבירות הקשורות לעיסוקו ברפואה נדחה (ב', 12.3.07).
ד"ר אדז'רסקי נתפס כשהוא נותן הוראות הרלוונטיות לעניין מכירת כדורים ולמתן מרשמים. מכתב האישום שהוגש נגד הרופא לוועדה המשמעתית של משרד הבריאות, נטען גם כי ד"ר אדז'רסקי העניק לאנשים שאינם רופאים, ואין להם כל קשר לרפואה, "כיסוי מקצועי" אשר איפשר לפקידות במרפאה ולאנשים שאינם אנשי מקצוע, למכור תרופות, אשר נדמו להיות תרופות לפתרון בעיות של אין-אונות: ויאגרה, לויטרה וסיאליס.
בא כוחו של ד"ר אדז'רסקי, עוה"ד פלס ערן ומשה חיים, ציינו בפני בית המשפט כי אין להחמיר עם הרופא, שכן מעשיו לא גרמו נזק למטופליו. עוד טענו, כי אין נפקות לעובדות המקרה על פועלו של הרופא היום, שכן כלל אין הוא עוסק במכירת תרופות.
עו"ד דון יחיא, בא כוחה של המדינה ומנכ"ל משרד הבריאות, ציין כי העובדה שהרופא לא גרם לנזק ללקוחותיו, אין בה כדי להפחית מחומרת העבירה של מכירה והפצת תרופות בארץ ובעולם דרך האינטרנט. פעולותיו של ד"ר אדז'רסקי, לטענת עו"ד דון יחיא, סיכנו את שלום הציבור, והשהייתו עולה בקנה אחד עם המשפט המנהלי.
בפסק דינה קובעת שופטת בית המשפט המחוזי, דותן, כי אלמלא "הכיסוי" שנתן הרופא לפעילו, הרי שלא היה ניתן להפעיל את המרפאות ולהפיץ את התרופות. השופטת שללה לחלוטין את הטענה שד"ר אדז'רסקי לא ידע כי האדם ממנו קיבל את התרופות אינו יבואן שלהן. השופטת פסקה כי הטענה "מעוררת תמיהה, לנוכח העובדה שמדובר במי שעוסק ברפואה וחזקה עליו שהוא מכיר את הנהלים בקשר להפצת תרופות, מכירה והשימוש בהן".
בית המשפט פסק כי מהראיות שהובאו בפניו עולה כי ד"ר אדז'רסקי נהג בחוסר איכפתיות לגבי תוצאות מעשיו, הן בנוגע לתכולת התרופות והן לגבי הנזק אותו הן עלולות לגרום לפציינט הנוטל אותן. לאור קביעה זו, צפה בית המשפט כי מתן היתר לד"ר אדז'רסקי להמשיך לעבוד במרפאה העוסקת באין-אונות, יש בה כדי לסכן את שלום הציבור.
בית המשפט הותיר מוצא לרופא וציין כי הצעתו המקורית של משרד הבריאות, להתיר לרופא להמשיך לעסוק במקצועו, במוסד ציבורי ותחת פיקוח, נותרת כאופציה בידיו.

תאריך:  12/03/2007   |   עודכן:  12/03/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
אחד מהשדות העמוסים במזה"ת נאלץ להיסגר באופן זמני בעקבות ביטול המראה לאחר שהמטוס כבר התרומם מהמסלול    15 נוסעים נפצעו קל
רונן ליבוביץ
הצעת חוק ביוזמת ח"כ שטייניץ מציעה לחייב פדופילים לעבור טיפולים פסיכולוגיים וכימיים לפני שחרורם    לדבריו, "או שיהיו עוד מעשי אונס או שאותם אסירים ייקחו כדורים"    מנגד, אומרת ח"כ גלאון: "אני נגד כל חדירה פולשנית לגוף האדם"
הדר פרבר
בראיון בלעדי לרשת סקיי אמר ראש הסוכנות הבינ"ל לאנרגיה אטומית כי הפלישה לעירק היתה "בלתי חוקית" ומיותרת
יואב יצחק
על-פי החשד, החשוד איים לרצוח את טרטמן עם משתיק קול, בדרכה לחופשה באיטליה    טרטמן: הפרסומים הכוזבים בתקשורת נותנים רעיונות למעורערים
עומר שיקלר
בניטרול רווח הון מהנפקת רבוע נדל"ן גדל הרווח הנקי ב-83.7%    גיל אונגר: "אנו מציגים שנה מצוינת של צמיחה ורווחיות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il