וולט דיסני משיקה אתר אינטרנט המיועד לאמהות אשר פונות יותר ויותר לאינטרנט כדי למצוא תשובות לכל נושא, מצמיחת שיניים לתינוקות צעירים ועד למימון הלימודים הגבוהים של הילדים.
האתר החדש: 'משפחת דיסני' הוא אתר נפרד מהאתר המסחרי הקיים. האתר החדש מיועד להורים וכאמור בעיקר לאמהות ועוסק בנושאים שונים, בהם חיפוש באינטרנט, מאמרים בנושאים שונים כגון חינוך, תזונה ובנוסף: הורימפדיה (ParentPedia) - מידע מלא על 1,000 נושאים, לו יכולים גם הגולשים לתרום.
האתר שיושק היום (ג') רשמית בלוס אנג'לס יעלה לאוויר בהמשך השבוע
[לאתר] בגרסת בטא (ניסוי) עד הקיץ.
סוכנות הידיעות AP מדווחת כי בדיסני מקווים לגרוף רווחים מפרסום ומחסויות, מודעות ועוד. באתר בהחלט יוצגו מוצרים מסחריים של דיסני והוא יקדם את סרטי דיסני אך זאת לצד מוצרים אחרים ותוכן שונה.
הורים הפכו לחלק מרכזי בקהל המקוון של דיסני, כך עולה מנתונים על-פיהם כמעט מחצית מ-25 מיליון הגולשים הייחודיים בחודש באתר דיסני הם הורים ורובם - אמהות. בנוסף דיווחה החברה על צמיחה באתר דומה: FamilyFun.com העוסק בין היתר בפרויקטים משפחתיים של הורים וילדים צעירים.