X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
דורגה במקום ה-14 במדרג הפטנטים שהומצאו מאז ומתמיד פרס החדשנות יינתן לבני לנדא, אלוף ישראל בפטנטים, בכנס פיסגת החדשנות
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

על כל 100,000 אזרחים במדינת ישראל נרשמו אשתקד 16 פטנטים טכנולוגיים חדשים. שיעור זה מציב את ישראל במקום השלישי בעולם ביחס חדשנות-אוכלוסיה. כך עולה מעיבוד נתוני הרשות האמריקנית לפטנטים לקראת כנס פסגת החדשנות הבינלאומי (The-Israel-Innovation-Summit), שיתקיים במרכז הקונגרסים בחיפה בשבוע הבא, בהשתתפות בכירים מתעשיית טכנולוגיות העילית והאקדמיה. במקום הראשון מדורגת ארה"ב, עם כ-28 פטנטים חדשים על כל 100,000 אזרחים, ושנייה מדורגת יפן עם כ-25 פטנטים חדשים אשתקד. בדירוג הכללי מדורגת ישראל במקום ה-14 העולמי מתוך 167 מדינות, עם סה"כ של 13,324 פטנטים שהומצאו בארץ.
בדירוג הכללי העולמי (סך כל הפטנטים), מדורגת ארה"ב עם למעלה משלושה מיליון פטנטים, אחריה יפן עם למעלה משש מאות אלף פטנטים, ושלישית גרמניה עם 230,000 פטנטים. ישראל מדורגת בדרוג הכללי במקום השלישי - גבוה יותר אף ממדינות כאוסטרליה, פינלנד, הונג-קונג, סין, אוסטריה, דנמרק ועוד. סוריה השכנה מדורגת במקום ה-99 עם 14 פטנטים שנרשמו אי פעם על שמה, לבנון במקום ה-73 עם 43 פטנטים והאירנים במקום ה-78 עם 35 פטנטים חדשים בסך-הכל. רובם, אגב, מתקופת השאה.
פרס החדשנות 2007 יוענק לאלוף הפטנטים: פרס החדשנות יינתן בכנס למייסד אינדיגו, בני לנדא, שעל שמו נרשמו יותר מ-500 פטנטים. מאז נמכרה אינדיגו ל-HP, הוא משמש כיועץ מיוחד לאסטרטגיה עבור יו"ר חברת HP. במקביל למכירת אינדיגו ל-HP, ייסד בני לנדא ביחד עם רעייתו פטסי את קרן לנדא, הפילנתרופית - בהקף של 50 מיליון דולרים למשך עשר שנים המוקדשת למתן הזדמנות שווה בחינוך לכלל ילדי ישראל.
זו השנה השנייה ברציפות בה מתקיים כנס פסגת החדשנות הטכנולוגית-מדעית. במהלך יומיים תמימים ידווח בכנס אודות החידושים הצפויים בעולם בשורה ארוכה של תחומים כתעשיית המידע, הרפואה, איכות הסביבה, המים, הגנה, ביטחון הפנים ועוד.
בין המרצים בכנס: שמואל (מולי) עדן, סגן נשיא אינטל העולמית ומנהל קבוצת הסלולר; מארק לואיס וג'פרי ניק, סגני נשיא בכירים בחברת התוכנה הבינלאומית EMC; אירית פנחסי, סגנית נשיא טבע למחקר ופיתוח; פרופ' ג'ף אולמן, החוג למדעי המחשב בסטנפורד ועוד. חברי הוועדה המייעצת של הכנס, שבחרה בלנדא כחתן פרס החדשנות: היו"ר עוזיה גליל; תת-אלוף ב(מיל.) שלמה וקס, ראש איגוד תעשיות האלקטרוניקה והתוכנה בישראל; פרופ' פרץ לביא, סגן נשיא לקשרי חוץ ודיקן לשעבר של הפקולטה לרפואה בטכניון; ד"ר אורי וייזר, טכנולוג ראשי בחברת קומקס-טכנולוגיות; ודורון בירגר נשיא ומנכ"ל אלרון ויו"ר כנס פסגת החדשנות.

נתוני הפטנטים מבוססים על אתר רשות הפטנטים האמריקנית. החישוב נעשה לפי נתוני 2005-6 המעודכנים ביותר. נתונים נוספים יוצגו במהלך הכנס.
תאריך:  14/03/2007   |   עודכן:  14/03/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ישראל במקום 3 בשיעור המצאת פטנטים חדשים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הילה רפופורט
אנדרו ריילי, בן ה-13 מאוהיו, מואשם בין היתר בפריצה, גניבה, ונדליזם ואיומים
יקיר פיירשטיין
באירלנד יום פטריק הקדוש הוא חג לאומי   כאן, הוא רק עוד סיבה להשתכר בזול    מאות ברים ומסעדות מציעים ויסקי, בירה וארוחות איריות בדילים שווים במיוחד    החל מחמישי בפאב הקרוב למקום מגוריכם
עידן יוסף
העיתון החדש "פלשתיין טיימס" הוא העיתון הראשון שיופץ בישראל    העיתון יופיע בשפה האנגלית
מערכת עכבר און ליין
אורנה בנאי חוזרת לעונה שניה של "אמא'לה"    במהלכה היא תגלה מיהו אבי בנה, תצא לבליינד-דייטים ותתעסק עם מתווך דירות    מרביעי בערוץ 2
מחלקה ראשונה
כך החליט שר האוצר, אברהם הירשזון    הכביש אינו עונה על נפח התנועה הקיים    הפרויקט: הרחבה ושדרוג התוואי הקיים וביצוע שיפורים גיאומטריים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il