בית המשפט לתביעות קטנות בירושלים החליט (15.3.07) לפצות משפחה שהזמינה חבילת נופש לאנטליה. הנוסעים אמורים היו לטוס בשעה 12:00 בצהריים ואולם בסופו של דבר המריאו רק בשעה 21:30.
גרשון וגלינה בן דניאל החליטו לטוס עם שני ילדיהם הקטנים לנפוש באנטליה. את חבילת הנופש רכשו מחברת "השטיח המעופף" במחיר - 12,000 ש"ח. לפי הרישום בכרטיסים, הטיסה אמורה הייתה להמריא בשעה 12:00 מנמל התעופה בן-גוריון. ואולם כשהגיעו בני המשפחה שמחים וטובי לב לשדה גילו לתדהמתם כי טיסתם קבועה לשעה 21:30.
כאשר נודע לבני הזוג בן דניאל על קיומה של טיסה חלופית הממריאה (במסגרת חבילת נופש אחרת) בשעה 17:00, הם ביקשו לעלות על הטיסה, אך נתקלו בסירוב מצד "חברת השטיח המעופף". לאחר שלא קיבלו כל פיצוי בגין האירוע החליטו בני הזוג לתבוע את החברה.
חברת "השטיח המעופף" טענה בתגובתה כי התובעים הם האחראים לנזקים שספגו, מכיוון שנמנעו מלברר את מועד הטיסה שתים עשרה שעות לפני ההמראה.
השופט אברהם טננבוים דחה את טענהו זו והדגיש כי התובעים אכן פנו לחברת איסתא אך לא קיבלו כל הודעה על שינוי במועד בטיסה. גם הטענה לפיה על התובעים היה לפנות לנציגת חברת 'השטיח המעופף' במלון בטורקיה, שאז היו זוכים לפיצוי בדמות שיט חינם - נדחתה.
לאור האמור לעיל הוחלט לפצות את התובעים בסך של 5,000 ש"ח. בית המשפט הדגיש כי הפיצוי הגבוה עומד ביחס ישיר להתנהגותה הפסולה של החברה הנתבעת.