X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
קשישה בת 80 התלוננה שמוציאים לפועל היכו אותה, "וחשבתי שמדובר בגנבים" הנתבעים: "פעלנו באישור והכול היה תקין" הפיצוי ניתן מבלי להודות בטענות
▪  ▪  ▪
[צילום: בוצ´צ´ו]

פריידה נורמטוב, קשישה בת 80 מראשון לציון, פתחה את הדלת לשני מוציאים לפועל שחיפשו את אריה, בעלה לשעבר, וזה הסתיים בתביעה ובפיצוי על סך 8,000 שקל. לדבריה, השניים: ז'ק גרמון ויורם עזרן היכו וקיללו אותה והיא התעלפה.
בחודש שעבר, בדיון בפני השופטת מיכל נד"ב, בבית המשפט לתביעות קטנות בראשון לציון, תיארה נורמטוב את השתלשלות האירוע: "הייתי במטבח ואף אחד לא היה בבית. אני לא שומעת טוב ויש לי מכשיר שמיעה. שמעתי שמישהו דופק וחשבתי שזה אחי. רצתי ואמרתי 'אריאל אריאל', כשפתחתי את הדלת הנתבעים כמו מכונת ירייה נתנו לי מכה וכתוצאה ממנה היתה לי סחרחורת ונתקלתי בקיר. אמרתי 'גנב' נבהלתי. חשבתי שזה גנב. שניהם פתחו את הדלת ודחפו אותי ואמרתי 'אוי ואבוי'. ז'ק גרמון אמר 'בוא אני אקח את הדברים'. שאלתי 'מה, איזה דברים?' נבהלתי ועד עכשיו יש לי פחד. מאותו יום יש לי תחושה כאילו מישהו רודף אחרי".
נורמטוב הוסיפה שהנתבעים המשיכו להכות אותה לאחר שמנעה מהם להיכנס לחדר השינה וחסמה את הדלת בגופה. "הנתבעים תפסו אותי בידיים ואמרתי שזה כואב. הם דחפו וקיללו אותי ולאחר שהתעלפתי שפכו עלי מים. ראיתי לידי שני אנשים, שלא ראיתי קודם, שאמרו שייקחו אותי באלונקה. אמרתי 'לאן תיקחו אותי' והם אמרו 'אחרת תמותי כאן'. הפחידו אותי ונתנו לי מכה".
ז'ק גרמון הכחיש שהיכה את התובעת והסביר שהגיע לכתובת על-פי צו של בית משפט. "בהתחלה דפקנו בדלת אף אחד לא ענה. תחקרנו שכנים בסביבה שאלנו מי מתגורר כאן ואמרו לנו שאריה החייב מתגורר ומנהל מספרה. שוב דפקנו בדלת ואז התובעת פתחה. היא אמרה שהיא לא מבינה עברית מיד התקשרתי למוציא לפועל, בחור רוסי, שעובד איתנו והוא תרגם לה לפרטי פרטים את כל מה שקורה. תוך כדי שתרגם הכניסה אותנו הביתה וישבנו בסלון. התובעת אמרה שהיא גרושתו של החייב והוא גר שם. פתאום היא קמה ועמדה להתעלף, החזקתי אותה שמתי אותה על הספה שפכתי עליה מים וקראתי לאמבולנס".
יורם עזרן הכחיש בעדותו שהתובעת הוכתה ולדבריו היא חיפשה לסחוט כספים. עזרן חזר על גרסתו של גרמון, שהשניים נשלחו לביתה מטעם בית המשפט, וכשלא הבינה הוסבר לה הדבר בשיחת טלפון עם מוציא לפועל רוסי. "התובעת אישרה לנו לאורך כל הדרך להיכנס ללא הפרעה והכול נראה תקין. בשלב מסוים כשגרמון התקדם לעבר החדרים לראות מה קורה מבחינת מיטלטלין, התובעת התחילה לקבל רעידות וממש לפני הנפילה גרמון תפס אותה ושטפנו לה את הפנים והזמנו אמבולנס. החלטנו שלא נוציא מיטלטלין. מעולם לא הרמנו יד ולא דחפנו ולא היה שום אירוע".
לבסוף לאור הסכמת הצדדים חייבה השופטת נד"ב ,את הנתבעים לשלם לתובעת 8,000 שקל לסילוק מלא וסופי של התביעה ומבלי שצד כלשהו יודה בטענות של הצד השני. הסכום ישולם בשני תשלומים שווים ורצופים.

תאריך:  18/03/2007   |   עודכן:  18/03/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מוטי אקסמיט
לאחר חקירה מאומצת הודה חסר בית כי רצח את יורי ציפקליקין אתמול בקריית אתא    החשד: דקר אותו למוות בעת שהיו שיכורים
הדר פרבר
אלפים הפגינו בוושינגטון נגד הנוכחות הצבאית של ארה"ב בעירק    הפגנות גם בערים אירופאיות
יפעת גדות
הבדיקה יכולה לקבוע בתוך 3 שעות אם חולה סובל מהצורה הוויראלית של המצב או הסוג המסוכן יותר הנגרם על-ידי חיידק    אלו הסובלים מהסוג החיידקי זקוקים לטיפול דחוף באנטיביוטיקה כדי למנוע נזק למוח ומוות אפשרי
יפעת גדות
חוקרים גילו כי הסיכוי לשרוד התקף לב מחוץ לבית החולים כפול במקרים שבהם אדם מבצע לחיצות על בית החזה אך מוותר על ניסיונות החייאה בעזרת ההנשמה מפה לפה
יפעת גדות
דיאטות שהן שגעון אופנתי חולף עלולות אפילו להיות מסוכנות לבריאות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il