X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
התובע ביקש לבטל את העסקה ולקבל את כספו ונתקל בסירוב החנות השיבה שהמכשיר ניזוק על יד התובע ותוקן והתובע מוזמן לקחתו טרם ניתן פסק דין
▪  ▪  ▪

אליהו טנג'י, מהישוב דולב, קנה בחודש נובמבר אשתקד מחשב כף יד עם gps מחנות "רדיו אלקטריק" די.אס.אי טלקום בע"מ בתל אביב ושילם 999 שקל. שלושה ימים לאחר מכן התלונן טנג'י בפני מנהל החנות שהמכשיר "סובל" מתקלות שונות. ה-gps פגום, הסוללה חלשה וכבל הסנכרון אינו תקין.
טנג'י ביקש לבטל את העסקה ולקבל את כספו בחזרה ומנהל החנות סירב. "לאחר אינספור טלפונים והתחמקויות מצד החנות הופניתי אל היבואן חברת ד.ש.ש. אלקטרוניקה בע"מ מתל אביב שהחזיר אותי לחנות". לטנג'י נמאס מהמשחקים, ובחודש ינואר תבע את החנות והיבואן בבית המשפט לתביעות קטנות בתל אביב בסכום של 3,399 שקל.
לדבריו, לאחר משא-ומתן הוסכם בין הצדדים שהמכשיר יופקד אצל היבואן לתיקון. טנג'י הפקיד את המכשיר בחודש דצמבר אשתקד, ומילא טופס - לשווא. "נכון להיום המכשיר לא תוקן ולא הוחזר למרות שהאחריות בתוקף ל-12 חודשים מיום הרכישה". טנג'י ביקש מבית המשפט לחייב את הנתבעים להשיב את עלות המכשיר, בתוספת 100 שקל הוצאות טלפונים, 500 שקל הפסד ימי עבודה, 200 שקל הוצאות נסיעה, 100 שקל הוצאות משפט ו-1,500 שקל עוגמת נפש.
בכתב ההגנה הכחיש היבואן את הטענות שהועלו בכתב התביעה. לדבריו, טנג'י מסר למעבדה, חודש לאחר הקנייה, מחשב כף יד שבור ונאמר לו שהתיקון יעלה 200 שקל. "הלקוח הסכים לשלם עבור הנזק והדבר נרשם על גבי טופס תיקון. לאחר שהמכשיר תוקן טנג'י הוזמן למעבדה לקחת אותו אולם עקבותיו נעלמו ובמקום זאת הגיש תביעה לא צודקת ושקרית". היבואן הוסיף שביום שקיבל את התביעה יצר קשר עם טנג'י, וזה הודה שעודכן שהמכשיר מוכן. "הלקוח הודה שנרשמו דברים לא נכונים בכתב התביעה, בלשון המעטה, וקשה לנו להבין את מעשיו. בכל מקרה נביא את המכשיר המתוקן ליום הדיון ונמסור אותו לתובע".
בית המשפט ידון בתיק בשבוע הבא.
כאשר בעל דין טוען שנגרמו לו הוצאות טלפונים ונסיעות עליו להוכיחן - אחרת טענותיו נטענו בעלמא. בעל דין יוכל להציג לבית המשפט פלט שיחות יוצאות לצד השני (אין בעיה להזמין פלט כזה מבזק או חברות הסלולר תמורת תשלום. פלט שיחות נכנסות נחשב בעייתי ומצריך צו מבית המשפט). בית המשפט לתביעות קטנות אינו מפצה עבור הפסד ימי עבודה למעט במקרים, מיוחדים, בהם נהגי מוניות, מורים לנהיגה וכד' היו מעורבים בתאונה ומטה לחמם נפגע.
פיצוי בגין עוגמת נפש ניתן במשורה ולא במקרים שבהם נגרם לבעל הדין נזק ממוני. בעל דין שהואשם בגניבה על לא עוול בכפו ופניו הולבנו ברבים קיבל פיצוי בגין עוגמת נפש. כך גם כלה שבעת חתונתה שמלתה נקרעה והאורחים ראו את שדיה.

תאריך:  18/03/2007   |   עודכן:  18/03/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תביעה: מחשב כף יד התקלקל כעבור שלושה ימים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איריס פרחי
קשישה בת 80 התלוננה שמוציאים לפועל היכו אותה, "וחשבתי שמדובר בגנבים"    הנתבעים: "פעלנו באישור והכול היה תקין"    הפיצוי ניתן מבלי להודות בטענות
מוטי אקסמיט
לאחר חקירה מאומצת הודה חסר בית כי רצח את יורי ציפקליקין אתמול בקריית אתא    החשד: דקר אותו למוות בעת שהיו שיכורים
הדר פרבר
אלפים הפגינו בוושינגטון נגד הנוכחות הצבאית של ארה"ב בעירק    הפגנות גם בערים אירופאיות
יפעת גדות
הבדיקה יכולה לקבוע בתוך 3 שעות אם חולה סובל מהצורה הוויראלית של המצב או הסוג המסוכן יותר הנגרם על-ידי חיידק    אלו הסובלים מהסוג החיידקי זקוקים לטיפול דחוף באנטיביוטיקה כדי למנוע נזק למוח ומוות אפשרי
יפעת גדות
חוקרים גילו כי הסיכוי לשרוד התקף לב מחוץ לבית החולים כפול במקרים שבהם אדם מבצע לחיצות על בית החזה אך מוותר על ניסיונות החייאה בעזרת ההנשמה מפה לפה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il