X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ועדת העבודה, הרווחה והבריאות אישרה לקריאה שנייה ושלישית הצעת חוק המחייבת את הממשלה לספק לקטינים בסיכון מסגרת חוץ ביתית נציג משרד הרווחה מתנגד: "ההצעה מחזירה אותנו 14 שנים אחורנית"
▪  ▪  ▪
נמצא הפיתרון לקטינים בסיכון?

ועדת העבודה, הרווחה והבריאות, אישרה היום (ג', 20.3.07) לקריאה שנייה ושלישית הצעת חוק המיטיבה עם קטינים הנמצאים בסיכון גבוה. עלות ההצעה חמישים מיליון ש"ח לשנה ולפיה אם בית המשפט או ועדות ההחלטה החליטו כי הקטינים בסכנה, הממשלה חייבת לספק לספק להם מסגרת חוץ ביתית.
יוזם הצעת החוק, ח"כ רן כהן (מרצ-יחד) הסביר, כי "הצעת החוק המבטיחה את מימון הממשלה בסידור החוץ הביתי של קטינים הנמצאים בסיכון גבוה תעודד את הממשלה להבטיח אלטרנטיבות בקהילה, כיוון שהעלות שם נמוכה יותר".
מנהל אגף שירותים חברתיים ואישיים במשרד הרווחה, מוטי וינטר, התנגד להצעת החוק. לדבריו, "ההצעה מחזירה אותנו 14 שנים אחורנית. העדפתו של הסידור החוץ ביתי תביא לחיסול האלטרנטיבות שהמשרד מבקש ליצור בקהילה ורוב המשאבים יופנו לסידור החוץ הביתי במימון הממשלה והרשויות המקומיות יעדיפו אותו על פני פיתוח השירותים האלטרנטיביים בקהילה”.
הממשלה אשר הביעה את התנגדותה לחוק, הגישה שתי הסתייגויות. הראשונה, לחייב את הרשויות המקומיות להשתתף ב-25% בעלות סידור החוץ ביתי של הקטין. ההסתייגות השנייה מבקשת לקבוע כי המימון לסידור חוץ ביתי יהיה במסגרת התקציב שתקבע הממשלה לשם כך.
כאמור, הצעת החוק עברה, גם בתמיכת יו"ר הוועדה, ח"כ משה שרוני (גמלאים). לטענתו, "תקציב משרד הרווחה אינו עונה על הצרכים. לכן, אוכלוסיה זו של קטינים בסיכון גבוה נמצאת מופקרת ואין מנוס מלהבטיח את שיקומה אלא באמצעות חקיקה".

תאריך:  20/03/2007   |   עודכן:  20/03/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הממשלה תספק מסגרת לקטינים בסיכון
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת עכבר און ליין
בקומפלקס: בית קפה עם שירותי פקס, ספריה ואינטרנט אלחוטי ובר בשר כשר, שהבשר בו ניצלה לעיני הלקוח    בדרך לטיול בצפון או לנתנייתים
מחלקה ראשונה
הגידול ברווח הבנק עלה ל-509 מיליון שקל    התשואה להון ב-2006 - 12.2%    שעור ההפרשה לחומ"ס מסך האשראי - 0.4%    הרווח ברבעון הרביעי - 105 מיליון שקל    עם פרסום הדוח נכנסת לתפקיד המנכ"ל סמדר ברבר-צדיק במקומו של דוד גרנות שפורש מהבנק לאחר 6 שנות כהונה
ניר יהב, מוטי אקסמיט
לאור התרעה, נעצר רכב סמוך לשפיים    ברכב החשוד לא נמצא מטען חבלה והכוננות הוסרה    חודש התרגיל של כוחות ההצלה אשר הופסק    כביש החוף נפתח לתנועה
רונן ליבוביץ
בעקבות החלטות הועדות למינוי רבנים יוזמת ח"כ גלאון תיקוני חקיקה    לטענתה, יש לחוקק כי הכנסת ולשכת עורכי הדין ישלחו נציגה לוועדה באופן קבוע    בנוסף, מציעה גלאון כי מחצית מהדיינים שייבחרו יהיו נשים    ח"כ סלומינסקי מתנגד: "גלאון לא מבינה את מהות העניין"
בועז גולדברג
אפשר ללמוד מהם הרבה על בגדים ותסרוקות, אבל אלבום הבכורה של The Horrors מוכיח שלא מדובר בבובות MTV2, אלא בעתיד של הרוק הבריטי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il