X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ראש קבוצת אוסיף תוקף את הביורוקרטיה הממשלתית: "אני מקבל חררה בשמעי את המילה 'תהליך' ...אחת החיות הקשות ביותר שלי בחיים היתה הקשר עם הרגולטוור ...יזם חייב להאריך ימים כדי שיזכה לראות את הפרויקט שתיכנן"
▪  ▪  ▪
דורון אביב

דירות היוקרה בישראל זולות יחסית לעומת חו"ל, ואני צופה שהמחירים בישראל ימשיכו לעלות, כך אמר היום (ד', 21.3.07) היזם דורון אביב, העומד בראש קבוצת אוסיף-אביב. הוא דיבר בוועידת הנדל"ן, שנערכה בת"א מטעם התאחדות הקבלנים והעתון גלובס.
אביב, שחברתו בונה כיום 4 פרויקטים של דירות יוקרה בת"א, ובהם כ-700 דירות, אמר כי מחירי דירות יוקרה בישראל עומדים כיום על 4,000 דולר בממוצע למ"ר, שהם כמחצית ממחיר דירות דומות בלונדון, המגיעים ל-4,000 לי"ש למ"ר בלונדון. לדבריו, יש הצדקה לעליית מחירי הדירות בישראל, משום שרמת הגימור עלתה מאוד. לדבריו, "דירה סטנדרטית הנבנית כיום בתל אביב היא באיכות גבוהה יותר מבנייני היוקרה סי אנד סאן שבנינו לפני מספר שנים".
אביב אמר עוד, כי תקנון הבית המשותף, כפי שהוא קבוע כיום בחוק, הוא ארכאי, ואינו מתאים למגדלים של 120 עד 140 משפחות, כ"שכל מגדל הוא בעצם כפר".
במרכז נאומו של אביב עמדה התקפה חריפה על הביורוקרטיה והסחבת של הממשלה. "אחת החויות הקשות ביותר שהיו לי היתה הקשר עם הרגולטור בעניין המתקן להתפלת מי ים, שאנחנו שותפים בו. הרגולטור רוצה להיות מעורב בכל בורג. לא טובת הציבור היא העומדת לנגד עיניו. אנחנו שותפים בפרויקט לבניית מגדל מגורים ברחוב ארלוזרוב 17 בתל אביב, והדיונים על התב"ע נמשכים 17 שנים! גם קרנות הריט תקועות. אנחנו פעילים בחוץ לארץ, וכל פרויקט בחו"ל הוא הליכה בפארק לעומת ישראל, מכל הבחינות - תיכנון, רישוי, מימון. אל תחשבו שאיכות הבנייה בישראל גבוהה לעומת חוץ לארץ - זה לא נכון".
אביב הוסיף ותקף: "כשאני שומע את המילה "תהליך", אני מקבל חררה. "תהליך" פירושו עוד ביורוקרטיה, עוד פקידים. אצלנו מחכים שנה להיתר בניה ו-8 עד 10 שנים לאישור התב"ע בועדות לבניין ערים. יזם נדל"ן אצלנו חייב להאריך ימים, כדי שיראה את הפרויקט שלו נבנה. באוירה של היום, יעדיף הפקיד להגיד "לא", דברים נתקעים, ויותר ויותר יזמים פונים לחו"ל".

תאריך:  21/03/2007   |   עודכן:  21/03/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דורון אביב: דירות היוקרה ימשיכו להתייקר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסף דוד-מרגלית
במכתב פנו נציגי הארגון לפרקליט הצבאי הראשי בדרישה לערוך רפורמה יסודית באופן פעולתם של בתי הדין    לטענתם, קיומם של אלו במתקני הכליאה אינה מאפשרת קיומו של עיקרון בסיסי של פומבית הדיון ופוגעת בזכויות העצורים
אלעזר לוין
"חברות נדל"ן גייסו בבורסה 13 מיליארד שקל - והשנה יגייסו יותר"    חברות הנדל"ן מוזהרות שלא לנצל יתר על המידה את התקן החשבונאי החדש
רונן ליבוביץ
47 חברי כנסת הצביעו בעד ההצעה לאפשר לכל אחד לרכוש השכלה גבוהה    ח"כ שלום: "בכוונתי להמשיך להיאבק על זכויותיהם של סטודנטים בישראל"
מתי טוכפלד
עם הודעתו של איתן כבל על תמיכה בברק, אומרים במטה אילון כי "הממסד הישן התומך היום בברק הוא אותו ממסד שניתק את המפלגה מהציבור והביאה למצבה"
גלית יצחק
בחג פסח תתקיים תערוכה במדרחוב נחלת בנימין בתל אביב בה אומנים יציגו עבודות בסגנונות שונים ומגוונים    בין העבודות: מיצג של 4 כיסאות פרחוניים הקוראים להחזרת החיילים החטופים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il