X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חברת Google הודיעה שתוסיף בקרוב אפשרות חדשה לעמוד הבית שלה, שתאפשר שילוב גרפיקה דינמית ומותאמת אישית באתר שידוע בפשטותו הויזואלית
▪  ▪  ▪

במעבר חד מעמוד הבית הידוע בפשטותו של אתר האינטרנט שלה, Google מציעה פונקציה חדשה ששותלת את תיבת החיפוש המוכרת שלה בעיצוב פנורמי חדש שמשתנה בהתאם לשעה ולמזג האוויר.
הגרפיקה הצבעונית החדשה, שתיחשף השבוע, מהווה את התוספת האחרונה של החברה לרפרטואר השירותים ההולך וגדל שלה, ומציעה תוסף קטן, אך משמעותי לגולשים שמעוניינים להתאים אישית כל מוצר בו הם משתמשים, מהמחשבים שלהם ועד לטלפונים הסלולריים.
בעוד רוב משתמשי Google עדיין לא מחפשים הרבה מעבר ללוגו החברה ותיבת החיפוש שמהווה כמעט את הרכיב היחיד באתר כבר כמעט עשר שנים, מיליוני משתמשים אחרים יצרו חשבונות Google המאפשרים להם לבחור תצוגות שונות שמופיעות בהתאם לדרישות שלהם בכל ביקור באתר. התוספות הללו - שהוצגו לציבור לפני כשנתיים - כוללות מידע פיננסי, דיווחי מזג אוויר וכותרות חדשות.
חבילת הקישוטים החדשה של Google, אשר ידועה גם כ-Google Skins עוצבה בכדי לתת לעמוד הבית מראה ביתי אפילו יותר - אמרה מריסה מאייר, סגנית-נשיא מוצרי החיפוש וחווית המשתמש בחברת Google.
"Google הפכה לשער הראשי לאינטרנט עבור אנשים רבים, אז אחנו רוצים לגרום לאתר להרגיש יותר כמו "סלון אינטרנטי", אמרה מאייר. "אנחנו מרגישים שאנחנו מוסיפים אישיות לדברים באופן שימושי מאד ובטוב-טעם.
בהתאם לגישתה הזהירה של החברה בכל הנוגע להרחבת אופקיה האינטרנטיים, הסט הראשון של הקישוטים החדשים יורכב משש מראות שכוללים בעיקר נופים עירוניים. האפשרויות כוללות גינת תה יפנית, חוף ים, קו אופק עירוני ותחנת אוטובוס. Google מתכננת להוסיף סקינים חדשים בכל חודש ולבסוף אף תאפשר יצירת סקינים על-ידי המשתמשים.
החברה תיכנתה את הסקינים החדשים כך שישקפו את "מה שקורה בעולם שבחוץ". המשתמשים מתבקשים להזין את המיקוד שלהם (כרגע מדובר בארה"ב בלבד) כדי שהציורים הדיגיטליים ישתנו מיום ללילה ויתאימו את עצמם למזג האוויר.
העיצובים כוללים גם הפתעות נסתרות, המכונות "ביצי פסחא" (כינוי לפריטים קומיים או רמזים לנושאים חיצוניים במשחקי מחשב, סרטים, אתרי אינטרנט וכו') שייפתחו על-ידי קליק במקום הנכון ובשעה הנכונה ביום, אמרה מאייר. היא לא הסכימה לחשוף אף אחת מההפתעות, אך ציינה שהן בהחלט ישעשעו את החנונים שביננו שבמקרה גם יש להם חוש הומור.

תאריך:  21/03/2007   |   עודכן:  21/03/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גוגל מקשטת את עמוד הבית
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
google should be worried from
meler adam  |  22/03/07 13:02
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הילה רפופורט
במהלך ביקורה באזור תיפגש הקנצלרית אנגלה מרקל עם ראש הממשלה אולמרט ועם יו"ר הרשות הפלשתינית, אבו מאזן    מעוניינת לבחון האם הממשלה הפלשתינית ממלאת את דרישות הקוורטט
אסף גדות
מחקר חדש קובע כי עד שנת 2011 המחשבים הניידים ישלטו ביד רמה בעולם המחשבים ויורידו את מחשבי השולחן מכס המלכות
אסף דוד-מרגלית
נאשם באונס יוצא לחופשי לאחר שהפרקליטות ביקשה לחזור בה מכתב האישום    לא היה ניתן להעיד את הקטינה המתלוננת בבית המשפט לאור חוו"ד של חוקרת ילדים    לטובת הקטינה הוחלט לחזור מכתב האישום
מתי טוכפלד
הכנסת אישרה מינוי מג'אדלה, אהרונוביץ' והרצוג ברוב של 50 תומכים, 19 מתנגדים ונמנע אחד    בכך מסתיים סבב התיקים שהחל עם מינוי פרופ' פרידמן לשר המשפטים
הילה רפופורט
ועדת החקירה הפרלמנטרית המליצה להדיח את נשיא רומניה, טראיאן בשסקו בגין חתירה תחת הממשלה והזמנת ציתות בלתי חוקי לשיחות טלפון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il