X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מכבי ת"א מתכוננת למשחק מול רומא הערב ב-20:45, אבל פוזלת להצלבה הסנטר: "צריך להיות בכושר עד צסק"א" ספאחיה: "יש לי חוזה ואני רוצה להישאר"
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

מכבי תל-אביב ערכה אמש מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול רומא הערב (חמישי) ב-20:45 בהיכל נוקיה בשלב הטופ 16 של היורוליג.
המשחק יתקיים לפרוטוקול בלבד מאחר והצהובים הבטיחו את המקום השני אחרי הניצחון הדרמטי במחזור הקודם 94:98 על אורטז. בשלה ההצלבה מכבי תפגוש את אלופת אירופה, צסק"א מוסקבה. האיטלקים איבדו כל סיכוי להעפיל לשלב הבא.
המאמן נבן ספאחיה אמר לקראת המשחק: "כולם יודעים שכבר העפלנו לשלב הבא, אנחנו צריכים לשמור את הקבוצה בכושר. וויל ביינום לא ישחק. החלטנו לתת לו ללכת בגלל הסיטואציה עם אביו. אולי עכשיו זה הזמן הכי טוב בשבילו להיפרד, הוא יחזור ביום שישי.
"יש לנו הרבה מוטיבציה וכל הזמן אנחנו דבקים במטרה. יש לנו 3 משחקים לפני צסק"א ואסור לנו להתרכז רק בה. אם נעשה את העבודה שלנו, נשמור את הקבוצה בכושר טוב ונתרכז בפרטים הקטנים אז כמובן שזו תהיה הכנה טובה לצסק"א.
"המשחק החשוב ביותר עבורנו הוא נגד רומא. אנחנו לוקחים את התקופה הזאת ממשחק למשחק, צעד אחר צעד". על תכניותיו לעונה הבאה אמר המאמן: "יש לי חוזה לעונה הבאה ואני רוצה להישאר".
ניקולה וויצ'יץ', שלא שיחק מול אורטז בגלל פציעה, אמר: "אני מרגיש 100 אחוז. הערב אנחנו רוצים לגרום לאוהדים להנות. גם אנחנו רוצים לראות את מכבי משחקת טוב אחרי מה שקרה מול אורטז.
"על צסק"א אנחנו עדיין לא חושבים, זה רחוק מדי, יש עוד כמה משחקים לפני זה (מול גליל וירושלים). המשחק מול ירושלים הוא תמיד מיוחד וצריך להישאר בכושר טוב עד צסק"א".
הקפטן דרק שארפ הוסיף: "כל משחק שלנו מעכשיו הוא הכנה טובה לצסק"א. אנחנו עדיין לא חושבים עליהם כי יש עוד משחקים בדרך ותמיד המשחק הכי חשוב עבורנו הוא המשחק הקרוב והפעם הוא נגד רומא. יש לנו הרבה דברים לעבוד עליהם ולשפר. אנחנו צריכים לצאת, לשחק כדורסל ולא לחשוב על דברים שמסביב".
טל בורשטיין: "כולנו כבר יודעים שהמשחק מול רומא לפרוטוקול בלבד, אבל אנחנו הולכים להתייחס אליו כאל משחק ברמה הכי גבוהה שיש ולעשות את הדברים שאנחנו עובדים עליהם בכדי לנצח.
"נגד קבוצה כמו רומא תמיד קשה לשחק, זו קבוצה הגנתית ואגרסיבית שמשחקת על תוצאה נמוכה, אנחנו לא חושבים על הצורך לתת הצגה אלא על כדורסל נכון וטוב שנתקן בו טעויות של משחקים קודמים". על צסק"א אמר הגארד: "אנחנו מאמינים שאפשר לנצח אותם. צסק"א פייבוריטים אבל תמיד יש הפתעות ואנחנו מקווים להיות אלה שיפתיעו".

תאריך:  22/03/2007   |   עודכן:  22/03/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
וויצ'יץ': אנחנו רוצים שהאוהדים שלנו יהנו
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
את הדברים השנויים במחלוקת שאמר השר ציטט היומון הכלכלי 'ניקיי'    השר אמר כי, "יפן מבצעת את מה שהאמריקנים אינם יכולים לעשות. היפנים הם אמינים, לעומת אותם בלונדינים תכולי עיניים". לדבריו, "למזלנו זכינו בפנים צהובים"
אסף דוד-מרגלית
בג"צ מותח ביקורת חריפה על ועדת וינוגרד    יש לפרסם את הפרוטוקולים    המדינה: פרסום עדויות הבכירים עוד לפני חג הפסח    גלאון: הישג אדיר
הדר פרבר
זאת אחר שנציג המדינה הקומוניסטית עזב את השיחות וחזר לארצו
עומר שיקלר
הסיבות להפסד: המלחמה בצפון, מדיניות השמיים הפתוחים שהגבירה את התחרות והתייקרות הדלק הסילוני    הגדילה את תפוסת המטוסים    מציגה גידול בהכנסות ותזרים מזומנים חיובי המסתכם לסך של כ-73 מיליון דולר, זאת לאחר שפרעה השנה כ-68 מיליון דולר מהלוואות החברה
מערכת עכבר און ליין
מי אמר שתיאטרון זה עניין יקר? קבלו את כל ההצגות, הופעות המחול והפקות הבידור במחיר הכי שווה או כמעט בחינם (וכן, גם ענת עצמון ודליק ווליניץ)
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il