1 |
|
|
תוכן שווקי הוא כינוי "מכובס" לפרסומת המושתלת בערוצי-התקשורת כביכול (!) לא בכוונה, וללא קשר ישיר לתוכן ה'אייטם' (ידיעה, כתבה, מאמר, שידור רדיו או טלביזיה, או סרט קולנוע והצגות-תיאטרון). דוגמה: אם מצלמים לכתבת טלביזיה 'ידוען' כאשר הוא מחזיק בידו "לא בכוונה תחילה" פחית משקה מסויים. אם ברקע נמצאת חנות השייכת ל'רשת' חנויות מסויימת, ושמה מתנוסס מעליה, אם האיש המצולם לבוש בגד המשוייך במופגן ל'מותג' מסויים... וכו' וכו' וכו'. זאת פרסומת כפוייה עלינו, לעיתים ללא שאנחנו מודעים לה (כמו הבזקי הפרסומת בני שבריר-שניה בתוך סרטי-קולנוע - 'טריק' שכבר נאסר בחוק). לא תמיד גם משלמים את התשלום הראוי למפיקי ה'אייטם' התקשורתי עבור הפרסומת . לעיתים קרובות כן (שוב - בסרט קולנוע שמתנהל בסביבה רוויה במודעות-רקע וכתובות המפנות לספקים מסויימים של שירותים ומוצרים, המשתתפים בעלות ההפקה, לעיתים כ"נותני-חסות", ששמותיהם "רצים" במהירות בסוף רשימת ה'קרדיטים', כאשר כבר לא מביטים במסך). במקרה שמשלמים - זאת הונאה כפולה: גם מתייחסים אל הענין כאל פרסומת מסחרית לכל דבר, וגם מטשטשים את העובדה שהיא כזאת מלקוחות התקשורת - הקוראים, המאזינים והצופים ! לסיכום: "תוכן שווקי" כמוהו כפרסומת כפוייה עלינו, תוך שימוש באמצעי-שקר והונאה ! צרכן תקשורת. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
צרכן תקשורת |
|
2 |
|
|
אחרי שנכנסים לאתר מרשים כל כך קשה לדבר על אתרים אחרים בודאי אתרים הקשורים לפרסום ופרסומות.צריך להוריד את הכובע לפני יוצרי האתר.זה ההבדל בין אמריקה לישראל. |
מדהים |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מישהו נפעם |
|
3 |
|
|
מדובר באדם ללא כישורים אלא אך ורק קשרים ?
ממנו אמורים לקנות פרסום ואמינות ?
מי שמכיר אותו יודע שאי אפשר להאמין לאף מילה שלו, לא לדבר על לסגור איתו עיסקאות.
לא לחינם הוא לא קודם לשום מקום ב"חברה הגיאוגרפית" והחברה כשלה בזמן שתיפקד בה כסמנכ"ל ועכשיו הוא מנכ"ל ?
זה כ"כ שקוף שהוא הגיע לשם (לא שאני מתרגשת מהמעמד הזה) בעזרתצ לשון ארוכה מאוד...
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מיטל |
|