X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
והשבוע: כל המנות עד 28 שקלים בפסטה מיאה, מגה שף צרפתי מגיע לבשל בפסטיס, פסטיבל אספרגוס בקורדליה ופסטיבל אוכל דרוזי ברחובות
▪  ▪  ▪
פסטיבל דרוזי. סזאר [צילום: עכבר העיר]

השבוע אירועי הקולינריה הם בסימן של פסטיבלים וימי הולדת. לא שצריך סיבה לארוחה טובה, אבל אם האוכל מוצלח וגם המחירים שווים כדאי מאוד להשתתף בחגיגה.
מסעדת קורדליה של השף ניר צוק תקיים פסטיבל אספרגוס שהתחיל בימים אלו ויימשך חודש ימים ובו תוגש במסעדה ארוחת דגוסטסיון (ארוחת טעימות) הכוללת 7 מנות מקוריות המבוססות על האספרגוס הירוק והלבן. מחיר ארוחה: 190 שקלים לסועד.
בין המנות שיוגשו: עציצוני אספרגוס (גבעולי אספרגוס חלוט בתוספת קרם יוגורט); פילה לבן משובץ אספרגוס; תפרחות אספרגוס עם מיני ירקות שורש קלויים על אמולסיה של שמן זית; מוס של אספרגוס עם תלתלי פרמז'ן; פילה מוסר בשערות אספרגוס; רביולי אספרגוס ואספרגוס לבן על מרקחת כרישה.
סזאר, ביסטרו-בר ברחובות, יארח את משפחת חלבי מדלית אל כרמל בפסטיבל אוכל דרוזי שיתקיים בין התאריכים 21-28.3. כל ערב בין השעות 19:00 ל-02:00 אבי המשפחה הלל חלבי, אשתו חילוואה והבת ענת יבשלו מבחר מאכלים דרוזיים, פיתות אפויות במקום ומגוון מתוקים.
בתפריט:
צלחת ממולאים 41 שקלים
: קוסה מחשי - קישואים ממולאים באורז ובשר; כרוב ממולא באורז ובשר כבש; עלי גפן ממולאים באורז מוגש ברוטב יוגורט ועשבי תיבול.
ראשונות: קובה במילוי בשר צנוברים ובצל (32 שקלים); פיתה סאג' - פיתה דרוזית במילוי טלה וחצילים ברוטב טחינה ופיסטוקים (34 שקלים).
עיקריות: תבשיל במיה וצוואר טלה ברוטב עגבניות מוגש על אורז (82 שקלים); מסאחן בטאבון עם בשר טלה שקדים צנוברים וטחינה (47 שקלים); קוזה - צלעות טלה מוגש עם אורז וצנוברים (118 שקלים); קינוחים - מוגש עם קפה שחור: צלחת מתוקים (39 שקלים); כנאפה (28 שקלים).
ובגזרת ימי ההולדת, חוגגות השבוע פסטיס ופסטה מיאה.
מסעדת פסטיס חוגגת יום הולדת 7 ולרגל המאורע תארח את השף כריסטוף דופו הבעלים והשף של ביסטרו "Bacchanales Les" שבפרובאנס, שהגיע במיוחד לחגיגות. לכריסטוף, שזהו ביקורו השני במסעדת פסטיס, יש סיבה כפולה לחגיגה כי בימים אלו קיבלה המסעדה שלו כוכב מישלן. כריסטוף ודוד גולדווסר, שף המסעדה, יבשלו ביחד במשך 7 ימים לציון שבע שנות הפעילות של פסטיס. החגיגה תתקיים בתאריכים (21-28.3).
בשבוע שבו ישהה בפסטיס יצור כריסטוף תפריט מיוחד יחד עם שף המסעדה. התפריט, שיצר דופו עם גולדווסר יורכב מחומרי גלם מקומיים טריים ועונתיים לצד חומרי גלם שכריסטוף הביא במיוחד לכבוד החגיגה כגון ז'מבון, גבינות צרפתיות ויינות מהאוסף הפרטי שלו.
בתפריט יוצעו מנות כמו: ניסואז פירות ים חם, אספרגוס עטוף בפרשוטו ופילו, קוד אטלנטי ברוטב יין אדום ועוד. טווח מחירים: ראשונות סביב ה-45 שקלים, עיקריות בין 90 ל-110 שקלים.
רשת המסעדות פסטה מיאה חוגגת לכל סניפיה יום הולדת מיוחד. מדובר ביומולדת 11 לפסטה מיאה בשרים בווילסון, יומולדת 9 לפסטה מיאה חלבי רמת החייל, ושנה לפסטה מיאה פירות ים ביהודה הלוי.
לכבוד המאורע יוגש במסעדות עד חג הפסח תפריט יום הולדת עם מנות ספיישל במחירים מיוחדים: שלל מנות ראשונות (9-15 שקלים) ומבחר עיקריות (21-28 שקלים). התפריט יוגש בימים ראשון עד חמישי בין השעות 12:00 עד 18:00.
בתפריט:
ארנצ'יני: כדורי ריזוטו על מצע רוטב עגבניות ופלפלים (9 שקלים).
סלט גינה: מיני חסות, עגבניות שרי, בזיליקום, רוקט וזיתים שחורים (10 שקלים).
פיור די זוקיני: פרחי קישואים ממולאים בריקוטה ובזיליקום על מצע פסטו (14 שקלים).
מבחר פסטות טריות תוצרת בית עם רטבים משתנים מדי יום וביניהם: פומדורו (21 שקלים); רוזה (22 שקלים); עגבניות ופלפלים (24 שקלים); אלפרדו (28 שקלים); שמנת ובטטה (26 שקלים).
כל הקינוחים ב-21 שקלים וכוס יין ב-12 שקלים.

תאריך:  25/03/2007   |   עודכן:  25/03/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריאל שמידברג
איחוד שיעורי המס על אפיקי ההשקעה השונים הניע תהליך של הנזלת תיק הנכסים של משקי הבית והרחבת הפיזור הבינלאומי בתיקי ההשקעות של המשקיעים המוסדיים ומשקי הבית
מערכת עכבר און ליין
אומה ת'ורמן חוזרת לשוק, קיאנו ריבס דורס ואנג'לינה ג'ולי מצטערת על חשיפת בנה הקטן    הרכילות החמה של השבוע שחלף ואף מילה על בר וליאו
אריאל שמידברג
רשות ני"ע מתריעה כי תחזיר דוחות ותפעל להפסקת המסחר של חברות שלא יתייחסו לסיכונים פיננסיים, בהתאם לדוח גלאי 2, בדוחות המוגשים בימים אלה
אריאל שמידברג
הטיל מסוגל לפגוע ביעדים הניצבים במרחק מקסימלי של 80 קילומטרים
אסף דוד-מרגלית
כך החליט שר המשפטים    משה שילה כיהן בתפקיד מזה כעשרה חודשים    שילה הינו איש מקצועי במשרד המשפטים ולא הצנחה מבחוץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il