X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
רשות ההסתדרות לצרכנות ממליצה על שימוש זהיר בתווי הקנייה מנכ"ל הרשות: "על רוב התווים קיימים סייגים והגבלות שונות הפוגעים בסחירותם ובערכם. על הצרכנים לבדוק היטב את האותיות הקטנות על התו"
▪  ▪  ▪
תווי קנייה

רשות ההסתדרות לצרכנות פרסמה (יום ב', 26.3.07) שורה של המלצות לצרכנים בנוגע לשימוש בתווי הקנייה. "הצרכנים אשר רוכשים או מקבלים את תווי הקנייה צריכים לדעת כי השימוש בתווים כרוך בסיכונים, היות ועל רוב התווים קיימים סייגים והגבלות שונות הפוגעים בסחירותם ובערכם", אומר מנכ"ל רשות ההסתדרות לצרכנות, עו"ד ירון לוינסון.
כמדי שנה, לקראת חג הפסח, מקבלים עובדים רבים מתנות לחג בצורת תווי קנייה. כמו-כן מוזמן הציבור הרחב לרכוש את התווים בקנייה עצמית בתמורה להנחה מסוימת, כאשר השנה עומדת ההנחה על כ-17% בממוצע. "הצרכנים חייבים לקרוא היטב את כל האותיות הקטנות המופיעות לרוב בגב התו שם מצוינים הסייגים וההגבלות". לוינסון ממליץ להשתמש בתווים מוקדם ככל שניתן מרגע קבלתם כדי למנוע מצב שבו יפוג תוקפם.
כמו-כן, אומר לוינסון, כי ערך התו עצמו שונה מרשת שיווק אחת לאחרת בהפרש של עד כ-15% לעומת הסכום הנקוב. "אני ממליץ לשים לב לערך הנקוב של התו בכל רשת ורשת ולבחון את כדאיות השימוש בתווים של כל צרכן וצרכן בהתאם להרגלי קניותיו ברשתות השונות". לוינסון מוסיף, כי "ברשתות או בחנויות מסוימות לא תמיד ניתן לקבל עודף לתו בצורת מזומן והצרכנים מקבלים זיכוי אשר תקף בבית העסק שבו הם השתמשו בתו, דבר הכובל אותם לבית העסק". לוינסון מציע לשים לב למגבלה זו ולתכנן את הקנייה כך שלא יישאר עודף. כמו-כן יש להצטייד בתווים בעלי ערך נמוך וכך ניתן למנוע החזר בזיכוי מוגבל.
לוינסון אף מזהיר כי קיימות הגבלות על שימוש בתווים בתקופה של מבצעים, הנחות ומכירות מיוחדות. הוא מציע לשים לב להגבלות אלו "ולתכנן את קניותינו כך שנדע מראש שאם ברצוננו לרכוש מוצר במבצע לא תמיד נוכל להשתמש בתווים".
בעקבות פרשת "קלאב מרקט", שבה פשטה רשת השיווק את הרגל ואלפי צרכנים נותרו עם תווי קנייה ללא יכולת לממשם, מזהיר לוינסון מרכישת תווים בכמויות גדולות. "ישנם צרכנים אשר נוהגים לרכוש תווים באלפי שקלים", אומר לוינסון, "אנחנו מציעים לצרכנים להימנע מכך". עוד מוסיף לוינסון, כי כדאי יותר להשתמש בתווים לא בתקופת החגים, מפני שלפני תקופת החגים ואחריה המחירים עולים בצורה משמעותית והקניות לא תמיד כדאיות.

תאריך:  26/03/2007   |   עודכן:  26/03/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תווי קנייה: ההמלצות, החששות והאזהרות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רותה קופפר
בתערוכה שנפתחה בשבת מציגה איריס נשר צילומי עירום של חברותיה, ביניהן דנה עדיני, אלונה קמחי וצרויה שלו    גלריה רוזנפלד בת"א
הדר פרבר
אבה ספג ביקורת בינלאומית בתחילת החודש כשסירב לקחת אחריות ולהודות בעדויות של נשים, רובן מקוריאה וסין, אשר אולצו לעבוד כשפחות מין בבתי הזונות של הצבא היפני    מתנצל כעת, אך מסתייג ואומר כי לא יחזור על התנצלות רשמית
רמי גל
בבראסרי    עם מנות מצויינות ושירות איכותי חביבת הסלבריטאים מספקת חוויה צרפתית תל אביבית משובחת אבל לא לאנשי עסקים דיסקרטיים
רפי לביא
גארידו הוא המנצח המנצח בהשוואת הביצועים ל"יוליסס" של מונטוורדי    ויש גם ביצוע אולטימטיבי למחזור הנפלא "שירת הברבור" מאת שוברט
מאי עגנון
מתח דהוי, הומור כבוי וגניבה עלילתית מ"השיר שלנו", מאפיינים את פרק הפתיחה של "האלופה 2"    לפחות חסכו מאתנו את עודד מנשה (בינתיים)
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il