אתר האינטרנט סולן, העוסק בייבוא ושיווק מוצרי תקשורת, אלקטרוניקה, ופתרונות טעינה וסוללות, התחייב לנהוג על-פי הכללים הצרכניים של ארגון אמון הציבור. אולם תלונות לארגון מצד צרכנים העלו כי באתר החברה מוצגים מספר מוצרים למכירה, אף-על-פי שבזמן הפרסום לא נמצאו מוצרים אלו במצאי החברה, ואף לא היה כל צפי קרוב כי יהיו במצאי.
אמון הציבור, שנתנה לעסק תו תקן, טענה כי מדובר בהתנהלות המהווה הטעיה, שהינה אסורה בחוק הגנת הצרכן וכן בכללים שהתוותה, ופנתה אל העסק בדרישה כי יתקן את הליקוי האמור בכך שיימנע מהפרסום המטעה.
בדיון שנערך עם העסק התברר, כי בשלב זה אין בכוונתו לתקן דפוסי ליקוי אלו שנמצאו במסגרת תהליכי הבקרה של ארגון אמון הציבור, וכי תיקון מערכת ניהול המצאי יבוצע רק בטווח רחוק יותר.
תגובת סולן "ביקשנו להסיר את התו על-מנת לתקן זאת באופן ראוי, ולא עקב הטעיית צרכנים. אין כל ספק שאנו נתקן ליקויים אלו. במקביל אנו נפעל לתיקון ליקוי זה במערכת ניהול האתר און-ליין. אין כל ספק שהאתר יתוקן בנושא מלאי ונודיעכם על כך באופן המהיר ביותר". כך נמסר מסולן.
בארגון אמון הציבור הבהירו כי אינם מתערבים במועדי אספקה לצרכן הנקבעים על-ידי העסק, אולם מקפידים כי העסק יעמוד במועדים הקבועים על ידו ויתן לצרכן מצג מדויק עליהם. לדבריהם, דפוסי ליקוי עלולים להתגלות בפעילות של כל עסק, ומבחנו של בעל תו אמון הציבור הוא בהיותו מחויב לשיפור מתמיד של התנהלותו הצרכנית ובתיקון מיידי ואמיתי של כל דפוס ליקוי המתגלה בפעילותו.
עוד הוסיפו, כי מאחר שאתר סולן אינו פועל באופן מיידי ליצירת מערכת בקרה על הפרסומים, שתאפשר מניעה של הטעית ציבור הצרכנים על-ידי הצגה של מוצרים שאינם נמצאים במצאי לאספקה במועד הקבוע, הוא אינו יכול להמשיך ולשאת את תו אמון הציבור. "לאחר שתתוקן מערכת ניהול המלאי, תישקל שוב מחויבותו של סולן לאמון הציבור", לשון ההודעה.