X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בנוסף, ארגון הסטודנטים בישראל הודיע כי הלימודים ב-36 מכללות לא יחודשו לאחר חופשת הפסח
▪  ▪  ▪
[צילום: גל טל]

ארגון הסטודנטים בישראל הודיע (יום ב', 26.3.07) כי הלימודים ב-36 מכללות לא יחודשו לאחר חופשת הפסח. אוניברסיטת תל אביב הודיעה כי החל מיום רביעי יושבתו הלימודים. ההשבתה באוניברסיטת ת"א תיעשה תוך שיתוף פעולה של הסגל הבכיר והזוטר הארציים ותוך תמיכה מצידם. ארגון הסטודנטים במכללת ספיר הודיע גם הוא כי הלימודים יושבתו החל מיום רביעי.
מארגון הסטודנטים נמסר כי הוא "דורש התחייבות ברורה לגבי החזרת תקציבים שקוצצו ממערכת החינוך בשנים האחרונות, המשך הורדת שכר הלימוד ופתרון ממשי לבעיית סגל המרצים". הארגון טוען כי "נחשף פרצופה האמיתי של ועדת מרידור והוא פרצופו הרע של אוצר. הסטודנטים לא ישתפו איתה פעולה ואף יפעלו נגדה".
ב-24.2.07, נחתם הסכם בין שרת החינוך לבין ארגוני הסטודנטים. ב-27.2.07, התנערה אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב מההסכם ובשבוע שעבר הוחלט להציב אולטימטום לשר האוצר ולראש הממשלה. ב-13.3.07 הושבתו הלימודים באוניברסיטת תל אביב ובקרייה האקדמית קריית אונו. למחרת, השבית ארגון הסטודנטים 27 מכללות ברחבי הארץ. ההשבתות נעשו בתיאום עם ארגון המורים העל יסודיים.
אמש (א', 25.3.07) נפגשו ראשי אגודות הסטודנטים עם ליאורה מרידור, אשר אמורה לבחון את גובה שכר הלימוד. הסטודנטים מסרו כי אין היא אובייקטיבית. "גם ועדה זו מכורה מראש, כמו ועדת שוחט", מסרו. לדבריהם, ראש הממשלה ושר האוצר לא החזירו תשובה לאולטימטום.
יו"ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטת תל אביב, בועז טופורובסקי, מסר: "חורה לי שרק הפגנות ומחאות גורמות לשינוי מהותי במדינה. אך לא נותר לנו אלא להשבית ולמחות. אנו ממשיכים במאבקינו למען עתיד ההשכלה הגבוהה. אני מברך את מנהיגות הסטודנטים שהבינה שההסכם שנחתם מהווה טעות היסטורית ובכייה לדורות. אני מקווה שכמו שבני ישראל השתחררו מעול פרעה, כך הסטודנטים ישתחררו מעול האוצר וועדת שוחט".
יו"ר ארגון הסטודנטים, איתי ברדה, ציין כי "ברור מעל לכל צל של ספק ששרת החינוך מנסה לפגוע בסטודנטים, הודעות לתקשורת בהן היא מודיעה כי החלטות יתקבלו גם בלי נציגות הסטודנטים הן חסרות אחריות ולא מציאותיות, כמו-כן התייחסות השרה בכלי התקשורת שוועדת מרידור היא בעצם תת וועדה של וועדת שוחט, למרות כל ההסכמים וההתחייבות בכתב מצידה כלפינו כי הוועדה הינה ועדה חדשה, עצמאית ונפרדת מוכיחה את התנהלותה הלא אמינה כלפי ציבור הסטודנטים".

תאריך:  26/03/2007   |   עודכן:  26/03/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מחרתיים שביתה באונ' ת"א ובמכללת ספיר
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
סטודנטים!! הגיע זמן לצאת לרחוב
איתכם בדרך  |  26/03/07 18:04
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
לא רק בריכוזים חרדיים יוכלו ליהנות ממי תהום בפסח - גם בערים שאוכלוסייתן אינה דתית ברובה תופסק הזרמת המים מן הכינרת    אל תתחילו להתרגל לטעם החדש, זה לא יימשך זמן רב...
אסף דוד-מרגלית
היועץ המשפטי לממשלה הודיע לבג"צ כי בכוונת המשטרה לזמן את הנשיא לעדות נוספת לאור חומר חקירה חדש שהגיע אליה    מועד השימוע לא נדחה
יהונתן דחוח-הלוי
החלטות הפסגה הערבית, אשר הטיוטא שלהן מתפרסמת ב"אל-חיאת", לא מציגות שינוי ביוזמה הערבית או גמישות בסוגיית זכות השיבה    הפסגה תקרא לקהילה הבינלאומית למנוע את המשך העלייה לישראל ולספק הגנה לעם הפלשתיני נוכח "טרור המדינה" של ישראל
הדר פרבר
כך בהודעה של סגן שר החוץ האירני    לשגריר בריטניה באירן נמסר כי החטופים במצב טוב וכי הם נצאים באירן
עידן יוסף
בעקבות דרישת אמון הציבור לתיקון ליקויים באופן מיידי, הסיר אתר האינטרנט סולן את תו אמון הציבור    הארגון הודיע שלאחר שיתוקן המצג המטעה של המוצרים הקיימים במלאי או לאחר שתתוקן מערכת ניהול המלאי באתר, תישקל החזרת התו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il