X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הורי החתן התלוננו שמעלית השבת התקלקלה, לא היה מים, והאוכל היה בלתי אכיל בית המלון השיב שהתביעה קנטרנית והאירוח היה מקצועי ולמופת
▪  ▪  ▪

חביבה וציון ניזרי ו-30 בני משפחה חגגו, בחודש נובמבר אשתקד, "שבת חתן" במלון בלו וייס בנתניה. החוויה הסתיימה בכי רע והזוג ניזרי תבע את בלו וייס מלון סוויטות בוני חושן בע"מ ואת חברת דגל שיווק ותיור בע"מ, בבית המשפט לתביעות קטנות ברמלה בסכום של 17,800 שקל.
הזוג טען שסוכן חברת דגל הודיע שלמלון בלו וייס ארבעה כוכבים ואוכל ברמה גבוהה שמכין שף מרוקאי. המציאות טפחה על פניו. את האוכל הכין טבח תימני והוא לא היה טעים, השירותים "סבלו" מנזילות וריח רע, המקלחות היו מוצפות, לא היו מגבות, המעליות מקולקלות ובנוסף לכל הצרות היתה הפסקת מים. "התלוננו בפני נציגי המלון והבעיות לא טופלו". הזוג הוסיף שסופקו עוגות "חנק" תעשייתיות שלא נאפו במקום.
חברת דגל שיווק ותיור בע"מ, טענה בכתב ההגנה שהמליצה לזוג ניזרי לבקר במלון והללו דחו הצעתה בטענה שבדקו את המלון באתר האינטרנט והדבר סיפק אותם.
בית המלון התרעם שהתביעה חסרת שחר ומטרתה לממן את האירוח. לדבריו, לא נתקבלו תלונות על נזילת מים, בשבת בצהריים היתה הפסקת חשמל שטופלה מיידית, והחשמל חזר לאחר שעה, האורחים נהנו מהאוכל וביקשו תוספת ומגבות סופקו לכל האורחים. "בית המלון מתוחזק ומטופל היטב, קיים בו צוות עובדים גדול ומקצועי. המזון מגיע מחברת קייטרינג איכותית והאורחים נהנו מכיבוד קל למרות שלא שולם עבורו".
בדיון בפני השופט זכריה ימיני, שהתקיים לפני שלושה שבועות, הלינו התובעים שהמלון הרס את חגיגת "שבת חתן" של בנם. נציגת המלון הודתה שהמים במלון נותקו למשך חצי שעה. "קורה שיש הפסקות מים או חשמל ולכן יש תורנות של איש תחזוקה. מעלית אחת התקלקלה ומעלית שבת ומעלית שירות עבדו וזה הספיק לכל האנשים בהתחשב בכך שהם דתיים. מי שבישל את האוכל היה טבח תימני".
השופט ימיני הציע לצדדים לצאת החוצה ולהתפשר והדגיש שהתביעה היא פרסומת שלילית למלון. זה לא עזר. למלון לא היתה כוונה להתפשר. בפסק הדין העדיף השופט ימיני, את גרסת הזוג ניזרי. השופט קבע שלאור הסתירה בכתב ההגנה בו נטען שהמלון הזמין אוכל מחברת קייטרינג ובעדות בבית המשפט נאמר שטבח תימני בישל אותו, "יש לקבל את עדות התובעים בקשר לאוכל". השופט הוסיף שמהעדויות עולה הרושם שמצב התחזוקה במלון אינו במיטבו.
"באותה שבת המעלית מקולקלת, החשמל מפסיק לעבוד והמים אינם בצינורות ואיש התחזוקה מתרוצץ לתקן את התקלות ועם זאת המלון מתווכח עם התובעים וטוען בפה מלא שהמצב תקין ודי במעלית שבת אחת לכל אורחי המלון. התנהגות זו של המלון בוודאי אינה גורמת ללקוחות להגיע בהמוניהם". השופט חייב את המלון לשלם לתובעים 2,000 שקל בתוספת 500 שקל הוצאות. התביעה נגד חברת דגל שיווק ותיור בע"מ נדחתה לאחר שלא הוכח שהיתה אחראית למחדלי המלון או שלא ביצעה את ההזמנה. התובעים חויבו לשלם לה 500 שקל הוצאות משפט.

תאריך:  27/03/2007   |   עודכן:  27/03/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חגגו "שבת חתן" בבית מלון ויצאו בעוגמת נפש
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי אלון
הישראלית מס' 1 פירגנה לקהל אחרי עוד משחק שיא בניצחון על המדורגת 3 בעולם, קוזנצובה ואמרה ל-ONE: "היתה אווירה כיפית"    בזוגות היא הפסידה
אסף דוד-מרגלית
מולקנדוב נחשד כי עבר על החוק המסדיר את ייעוץ ההשקעות    התיק נסגר עקב העדר ראיות מספיקות    נגד מולקנדוב מתנהל גם תיק פלילי שעדיין לא הוכרע
הילה רפופורט
האתר החדש, Citizendium, אמור לספק את אותם שירותי תוכן כמו ויקיפדיה אולם להימנע מהפגמים הרבים של האתר, כדוגמת חוסר דיוק עובדתי ופגיעות למעשי השחתה של גולשים
עומר שיקלר
המרכז למאבק בגזענות מפרסם את הדוח השנתי לשנת 2006    56.2% מהציבור היהודי מסכימים כי "הערבים אזרחי ישראל הם איום ביטחוני ודמוגרפי למדינה"    עורכי הדוח: עלייה באירועים הגזעניים
עומר שיקלר
גיא רוזן ובועז סימונס מונו לסמנכ"לים בכירים בחברת כלל תעשיות מקבוצת אי.די.בי    "המינוי - פועל יוצא של חלקם המרכזי בהצלחתה העסקית של חברת כלל תעשיות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il