X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מאמן הנבחרת קיים אסיפה מסכמת לקראת המשחק מול אסטוניה מחר ב-19:00 במוקדמות היורו ואמר: "המגמה תהיה התקפית"
▪  ▪  ▪
דרור קשטן: "כל אחד יכול להעביר ביקורת" [צילום: גבע תלם, ONE]
רוברטו קולאוטי וטל בן-חיים באימון הנבחרת. החלוץ יחזור להרכב

דרור קשטן, מאמן הנבחרת, קיים אסיפה מסכמת לקראת המשחק מול אסטוניה מחר (רביעי) ב-19:00 באצטדיון ר"ג, בה צפו השחקנים בקלטת ערוכה של המשחק האחרון של היריבה בהפסד 2:0 לרוסיה.
קשטן אמר לשחקנים: "כולם מסביב לנבחרת, ובמיוחד בתקשורת מזלזלים במשחק מול אסוניה. זה הולך להיות המשחק הכי קשה שלנו בבית מלבד המשחק שהיה מול אנגליה.
"מול אנגליה התכוננו כמו שצריך. מול אסטוניה המגמה תהיה יותר התקפית. אני רוצה להגיד לכם שככדורגלנים זה אחד המשחקים הכי מסוכנים שיהיו לכם. אל תשכחו שבמשחק בחוץ, ניצחנו רק 0:1 במשחק שבו התקשנו מאוד, אני מבקש שלא תזלזלו בנבחרת הזאת. הם יבואו להתגונן ולצופף ונצטרך לפצח את ההגנה".
קשר בית"ר ירושלים, מיכאל זנדברג, שלא זומן לסגל למשחקים מול אנגליה ואסטוניה, קפץ למלון הנבחרת כדי לקחת את הכרטיסים למשחק. השחקנים שמחו לפגוש אותו בלובי של המלון.
יוסי בניון: אם לא ננצח, אין סיכוי לעלות
מוקדם יותר כינס מאמן הנבחרת, דרור קשטן, מסיבת עיתונאים בה דיבר על המפגש הקריטי (כמו כל משחק בקמפיין) במוקדמות יורו 2008.
יחד עם קשטן הגיע הקפטן, יוסי בניון, שהיה שותף ביום שבת לתיקו 0:0 נגד אנגליה. לאחר התיקו נראה קשטן חוגג, נגד אסטוניה כל תוצאה פרט לניצחון תיחשב כשלון.
מסיבת העיתונאים שודרה ישירות ב-ONE LIVE TV - כמו כל האירועים המשמעותיים לפני המשחק נגד אנגליה ואחריו.
אם מישהו רוצה להנמיך ציפיות, בא הבוקר יו"ר ההתאחדות אבי לוזון ואמר בעצמו: "רק ניצחון יתקבל".
בפתיחת מסיבת העיתונאים הביע קשטן הסכמה עם דבריו של לוזון: "כל תוצאה מלבד ניצחון מחר תאכזב אותי".
קשטן אף נזף בתקשורת ואמר: "מה זה? אין התעניינות במשחק שלנו מול אסטוניה? ההתעניינות התקשורתית צריכה להיות כמו אנגליה כי אתם התקשורת חלק מעודד של הנבחרת בעצם הסיקור שלכם".
לגבי המשחק מול אסטוניה, שהופך לחשוב מאוד עבור הנבחרת אמר: "מול אנגליה הסתפקתי בלא להפסיד. מחר אנחנו משחקים מול נבחרת נחותה מאיתנו ומכאן הסכנה. נוטים להקל ראש כשמשחקים מול נבחרות פחות טובות. זה טבעי שתהיה ירידת מתח אחרי המשחק מול אנגליה אבל אחד התפקידים שלי הוא לדאוג שלא תהיה ירידת מתח לקראת המשחק".
קשטן נשאל על העובדה שהפרש שערים יכול להיות משמעותי בהמשך הדרך ואמר: "אתם כבר מדברים על כמה גולים ניתן ועל הפרש שערים. קודם כל צריך לנצח. אנחנו צריכים להיות מחושבים. אם כל אחד יעשה את התפקיד שלו במגרש באחריות, אני מאמין שנצא שבעי רצון מחר".
לגבי הביקורות על היכולת של הנבחרת במחצית השנייה נגד אנגליה אמר קשטן: "כל אחד יכול להעביר ביקורת. זה לגיטימי וזו זכותו. חבל שלא יכולנו להראות לכם את הקלטת בת ה-15 דק' שערכנו לשחקנים. הייתם רואים את הלחימה של כל אחד מהם".
קשטן, שביצע כאמור תנועת שמחה בסיום המשחק וקיבל ביקורות על כך, אמר: "תנועת השמחה שלי היתה לא רק על התוצאה אלא על ההקרבה ממשחק הלחימה שלנו. היתה לי תחושת סיפוק".
קפטן הנבחרת, בניון, היה נחרץ אפילו יותר והוסיף: "אם לא ננצח, יאבדו הסיכויים לעלות. לא יישאר אפילו סיכוי קטן".
בניון דיבר על חזרתם של עידן טל ורוברטו קולאוטי להרכב: "שניהם תוספת כוח מאוד משמעותית. רוברטו הוכיח את עצמו במשחקים הקודמים של הנבחרת בכיבוש שערים. עידן שחקן חשוב בתרומה שלו גם להגנה וגם להתקפה".
בניון: לא נפגעתי מ"ארץ נהדרת"
על החיקוי שעשו לו "בארץ נהדרת" אמר בניון: "בכלל לא נפגעתי, להיפך. אני אוהב הומור למרות שאני קצת יותר יפה במציאות ממה שעשו אותי בחיקוי".
על הפציעות שלו אמר בניון: "זה לא משפיע עלי. היו תקופות שקיבלתי תשבוחות ולא השתגעתי וגם עכשיו, כשאני מקבל ביקורת, אני לא מוריד את הראש. הביקורות עליי חלקן מוצדקות וחלקן לא. אני יודע מה אני שווה, אני יודע מה תרמתי לנבחרת ומה עוד אתרום. אני מבטיח שבקרוב מאוד הביקורות יתחלפו ומחמאות יגיעו".
לגבי ירידת המתח שגם קשטן דיבר עליה אמר בניון: "גם אצלכם העיתונאים יש ירידת מתח. אני זוכר במסיבות העיתונאים לפני אנגליה היו כאן 100 עיתונאים. היום אני יכול לספור אתכם על יד אחת. אז זה טבעי שתהיה ירידת מתח אבל אנחנו השחקנים צריכים לבוא מוכנים למשחק".
טל על חשבון בנאדו, קולאוטי במקום בלילי
הנבחרת ערכה אימון סגור ומסכם לקראת אסטוניה. המאמן דרור קשטן, תירגל את ההרכב הפותח למשחק מחר: דודו אוואט, יובל שפונגין, טל בן-חיים, שמעון גרשון ויואב זיו. קשטן ערך שינוי אחד בקישור האחורי: עידן טל, שחוזר מהשעיה, יפתח על חשבונו של אריק בנאדו ולצידו של וואליד באדיר.
בחלק ההתקפי: יוסי בניון, טוטו תמוז ועמית בן-שושן ימשיכו לקבל קרדיט, כאשר בשפיץ יחול שינוי אחד: רוברטו קולאוטי יפתח על חשבונו של פיני בלילי, שגם סובל מפציעה בקרסול ומקבל בימים האחרונים טיפולים.
לפני האימון, שחקני הנבחרת נפגשו עמי וייסביין בן ה-15, שחולה במחלת ה-AT, האטקסיה טלאנגיקטאסיה, מחלה תורשתית נדירה, הפוגעת במגוון מערכות בגוף.
עמי ביקש מעמותת "משאלת לב" לפגוש את שחקני הנבחרת. כל שחקני הנבחרת לבשו חולצה שעליה הכיתוב "פגשנו את עמי".
המשחק של ישראל מול קרואטיה בחוץ הוקדם מ-17.10 ל-13.10 בהחלטה משותפת של 2 ההתאחדויות וב-17.10 נבחרת ישראל תארח את בלארוס למשחק ידידות.
הרכב משוער: דודו אוואט, יובל שפונגין, טל בן-חיים, שמעון גרשון, יואב זיו, עידן טל, וואליד באדיר, יוסי בניון, טוטו תמוז, עמית בן-שושן ורוברטו קולאוטי.

תאריך:  27/03/2007   |   עודכן:  27/03/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קשטן: זה משחק הבית הכי קשה חוץ מאנגליה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסף דוד-מרגלית
מהפכה נוספת מבית מדרשו של השר פרידמן    מציע להרחיב את הוועדה לבחירת שופטים ל-11 חברים, להוציא ממנה שניים משופטי בית המשפט העליון ולהחליפים בשני שופטים (בדימ.) מהמחוזי    וכן למנות אקדמאי בכיר וחבר כנסת נוסף
מוטי אקסמיט
בתשע בבוקר ינחת זאב רוזנשטיין בישראל    עם נחיתתו בבוקר בישראל, יועבר זאב רוזנשטיין לכלא איילון    עורכת דינו ל-Nfc: "אנחנו שמחים על חזרתו של רוזנשטיין לישראל ושהכל כבר מאחוריו"
מוטי אקסמיט
שמעון פרג'ון, סגן מנהל סניף דואר בצפת נרצח במהלך שוד מזויין    מספר רעולי פנים חמושים נכנסו לחנות תכשיטים במג'דל כרום ותוך איומים שדדו תכשיטים מבעל העסק
ניר יהב
עמותת עלם הפועלת למען נוער במצבי סיכון ומצוקה מציגה תמונת מצב של בני הנוער בישראל 2006: 10,000 בני נוער חסרי קורת גג בשל משבר זמני או בריחה מהבית, גידול של 50% במספר הנערות בסיכון, למעלה מאלף בני נוער עסקו בזנות ב-2006
ראובן לייב
מרכז-מידע טכנולוגי לילדים במדיסון-אבניו פינת רחוב 56    שעשועים עתידניים בחינם לכל ילד-מבקר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il